High elf Re-Roll/Machine gun

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
neo

High elf Re-Roll/Machine gun

Viesti Kirjoittaja neo »

Onko mahdollista/toimisiko???
-High Elf army (1500/2000pts)
-Kaikissa hero sloteissa lvl 2 maagi, jolla Seer ja Jewel of the dusk=175p
-Kaikilla Heavens josta thunderbolt ja Second sign of amul
-Ja jollain yksiköllä esim. Sword Mastereilla Banner of Sorcery (+D3 PD)
-Rare choiseissa 2 tai 4 RBT

Ja sitten taktiikka: Heitä second signii yhellä nopalla vaatii 5+ mutta mikä onkaan mukavampaa kun dispellata näitä joita lähtee 2000 armeijassa 11-14 vuorossa tai 1500 armyssä 9-12 :D

Joo tiedän mulla on liikaa vapaa-aikaa :roll:
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Jeweliä ei saa ottaa kuin kerran...
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Okei sori. mut sitten voi ottaa dispel scrolleja...
No kuitenkin Power dicet tippuu ei kun itse asiassa nousee (en laskenu niitä edellisessä) 2k armyssa 12-14 ja 1,5k:ssa 10-12 :)
Mutta miten toimis?
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

No toihan kuulostaa aika pitkälti perus seer councililta, joskin arkkimaagi, sekä tärkeät tukiyksiköt, kuten reaverit ja kotkat. Kyllähän seer councilista saa toimivan armeija, mutta ei kannata täyttää kaikkia character paikkoja maageilla, vaan ottaa esim. se arkkimaagi mukaan ja yhden perusmaagin tilalle commanderi sopivilla magic itemeillä tuomaan iskua lähitaisteluun sekä pari sormusta voisi ottaa mukaan ja sillä sinun re-roll koneellasi ei armeijoita kaadeta, vaan kyllä sitä on hyvä olla ihan niitä tappoloitsujakin, kuten flames of the phoenix tai komeetta
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Joo Mietin et jos ottaisin yhen commanderin radiant gem of hoethilla...
Mut tää on kyllä enemmänkin tsoukki. Tällä ei vois valittaa et heitin taas rbtllä ykösen osumiseen ja sen takia vastustaja voitti :roll:
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Hmm... Miksi suotta ottaa noille perusmaageille Seeriä, kun sen halutun Second sign of Amulin saa ilmaitteeksi aivan automaattisesti aina halutessaan ja varmasti sieltä tippuu sopivaa tappoloitsua.

Saahan tuosta inhoittavan armeijan tehtyä, mutta ei se minusta olisi mukava pelattava, eikä se vastustajan elämäkään niin mukavaa olisi..

Sain sellaisen kuvan, että sitä Second Signiä heitetään useampi kuin 1 / maagi, mikä on mahdotonta, vai onko tarkoituksena heittää molemmat loitsut kerran.. Eihän tuosta kuitenkaan irtoaisi kuin 8 loitsua vuorossa ( 4 x 2lvl maagi, joista kultakin kukin loitsu irtoaisi vain kerran riippumatta miten poweria riittäisi).
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Kiitän Murhetta hyvästä vastauksesta. Ja olen pahoillani koska a) en omista rulebookkia (kohta kyllä) b) en ole tutustunut sääntöihin tarkemmin... :roll:
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

On myös syytä muistaa, ettei Amulilla tee loppujen lopuksi hirveää jälkeä. Muutamalle nopalle löytyy käyttöä vaunujen impact hittien uudelleen heittelyssä, Battle Bannerin vaikutuksen maksimoinnissa ja isojen bolttien osumisen, haavoittamisen tai haavojen määrän heittelyssä. Kaikki muu on tuhlausta. Heavens loren ainut massatuho on tuo Comet of Casandora.

Yleensä D6 S4 hittiä on turhan vähän. Monesti sitä kaipaa 2D6 S4 hittiä, että sen saisi tuntumaan. Riippuu tietysti mitä on tarkoitus pommittaa.

Itse käytän magiaa monipuolisesti. Vähintään pari lorea tulee edustettuna, yleensä kolme, kun käytän kolmea maagia. Yleisin kokoonpano on High, Heavens ja Death Magick.
anatti

Viesti Kirjoittaja anatti »

mun mielestä taikomisessa piti käyttää aina 2 noppaa (varma en ole)
Mene itseesi ja pysy siellä.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

anatti kirjoitti:mun mielestä taikomisessa piti käyttää aina 2 noppaa (varma en ole)
no siis jos on 1 levelin maagi
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Siis maksimi noppien määrä on taikojan leveli+1. Minimi noppamäär on 1.
Galleriaan pääsee tästä.
RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe »

eli saako 1levelin maagi heittää yhdellä nopalla jos huvittaa..?
Innocence proves NOTHING...
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

RaGe kirjoitti:eli saako 1levelin maagi heittää yhdellä nopalla jos huvittaa..?
Saa.

Miksi niitä sääntökirjoja ei voida lukea, täältäkin vähenisi tyhmät kysymykset n. 70-90% ?
MLO
Argon

Viesti Kirjoittaja Argon »

saa
no niin no...
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

(Ja älkää ottako tätä modinleikkimisenä)

Argon, voisit postailla vähän pitempiä viestejä...sitäpaitti toi on sanottu jo aiemmin...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”