Ilmoittautuminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmoittautuminen
en aio tänäänkään tulla
Saakos sitä kysyä et mitä hyötyä tosta viestistä oikeesti on, sama Eetulle, noin myöhään kukaan ei oikeesti enää lue et...Primaris kirjoitti:en aio tänäänkään tulla
Mut joo Antti jos pystyt tuomaan ens kerraks mieluummin kuitenkin jonkun kasan empire figuja niin saat pelaa mun welffeillä. Taikuria en tartte, kaikki maholliset warrior priestit mitä on samoin flagellantit, militia jne. mitä sattuis olemaan ois kiva. Tykkejä ei välttämättä tartte ollenkaan.
Viimeksi muokannut <Randomi>, Ti 14.09.2010 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
blackmetalsiili
20.9 Tuun taas tavaralla paikalle.
Tosiaan, älkää maanataisin laittako tänne enää viestejä kello 14 jälkeen, ei niistä mitään oikeaa hyötyä ole, varsinkaan jos ette ole tulossa paikalle, kyllä me sitten se kerholla huomataan.
Toisena asiana on siivoamisesta. Eli kun laitatte maastoja takaisin kaappiin niin älkää laittako niitä mitenkään vinoon nojaamaan. Ne kun joutuat kuitenkin olemaan viikon samassa asennossa siellä. Kaikki tällä hetkellä kerholla olevat maastot pitäisi mennä niihin kolmeen kaappiin mitä meillä siellä on kunhan ne oikein sinne asettelee.
Tosiaan, älkää maanataisin laittako tänne enää viestejä kello 14 jälkeen, ei niistä mitään oikeaa hyötyä ole, varsinkaan jos ette ole tulossa paikalle, kyllä me sitten se kerholla huomataan.
Toisena asiana on siivoamisesta. Eli kun laitatte maastoja takaisin kaappiin niin älkää laittako niitä mitenkään vinoon nojaamaan. Ne kun joutuat kuitenkin olemaan viikon samassa asennossa siellä. Kaikki tällä hetkellä kerholla olevat maastot pitäisi mennä niihin kolmeen kaappiin mitä meillä siellä on kunhan ne oikein sinne asettelee.
-
Raivomuumi
Voin tulle pelaa 40k. :( en haluais proksyttää aina, kun ei se oo kivaa minusta tai vastapelaajista mutta yrittäkää kestää. voisin pelaa kaamoksella mut oon vähä kyllästyny niihin ja haluun testaa muita armeijoita ennen kun ostelen niitä ettei tuu turhuuksia. jos joku tuo sen ig codeksin sinne niin voisin kyhätä sieltä jonkun kyhäelmän kun mietin alotella niitö seuraavaks. Ja sit mortikkaa varasettinä.
- örkkihiippari
No anteeks.<Randomi> kirjoitti:Saakos sitä kysyä et mitä hyötyä tosta viestistä oikeesti on, sama Eetulle, noin myöhään kukaan ei oikeesti enää lue et...Primaris kirjoitti:en aio tänäänkään tulla
Mut joo tuun pelaa 40koota örkeillä tällä kertaa.
DING
Taas taidan ilmestyä wh40k pelailemaan.
''A moment of hesitiation, brings a lifetime of heresy.''
Koeviikko alkaa. En ehdi tulla
-
blackmetalsiili
27.9 on ovet taas auki. Itse en tule kirjoitusten takia pelaamaan, mutta tulen paikalle ja voin ottaa vaikka Atlantiksenkin mukaan jos ihmiset niin toivoo.
-
Raivomuumi
En varmaa oo tulos ku kokeet just maanantai ja tiistai. :(
Mä oon varmaankin tulossa kuten tavallista, vaikka on mullakin kokeet ^^ Ömm, mortikkaa vois ottaa mukaan, ei välttämättä mitään isoa jaksais.
-
Raivomuumi
Tai saatan sittekin tulla vähäksi aikaa pyörähtämässä paikalla. 40k joku 500pts mini peli tai sitten mordikkaa pari kierrosta voisin tulla pelailemaan.
-
blackmetalsiili
Tehdään itseasiassa näin että ensi viikolla (27.9) ei ole kerhoa. Tämä siksi että ihmisillä on kokeita yms. Myös itselläni on menoja ja kirjoituksia sen verran paljon että pidän itse ainakin mielelläni nyt viikon lomaa.
Jos kuitenkin haluatte kerhoa pitää niin joku joutuu minulta/meiltä kotoa avaimet hakemaan.
Jos kuitenkin haluatte kerhoa pitää niin joku joutuu minulta/meiltä kotoa avaimet hakemaan.
Viimeksi muokannut blackmetalsiili, Pe 24.09.2010 08:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antti eiiii!!! No okei ehkä ihan hyvä näin, pääsee oikeesti lukemaan.
Väität vaan, kuitenkin tulet pelikaupalle :D<Randomi> kirjoitti:Antti eiiii!!! No okei ehkä ihan hyvä näin, pääsee oikeesti lukemaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Niin varmaan tuunkin, tosin siin ei mee koko iltaa, et pitäis ehtiä jonkin verran lukemaankin.Deetwo kirjoitti:Väität vaan, kuitenkin tulet pelikaupalle :D<Randomi> kirjoitti:Antti eiiii!!! No okei ehkä ihan hyvä näin, pääsee oikeesti lukemaan.
-
Raivomuumi
Vois mennä kyllä sit tonne keravalle, mihis aikaa Miiro meet sinne?
No heti ku mul loppuu koulu, eli joskus yhen jälkeen oon jo siellä. Varmaan joku pari tuntia ainaki vois jaksaa maalata, tai munkilla vois päästä pelaa ekan pelin tohon liigaan.
-
Raivomuumi
Voiks siellä maalaa? siistiä, pitääks tuoda iha omat pensselit?
Pensselit siel on valmiina, mut mieluummin omat mukaan, ainakin riittää kaikille ja nekin pysyy paremmin kunnossa.
Ei pakko, mutta suositeltavaa. Myös jos aikoo paljon kasailla figuja niin oma liima ei olisi pahitteeksi, mutta maalit tarjoamme kyllä.raivomuumi kirjoitti:Voiks siellä maalaa? siistiä, pitääks tuoda iha omat pensselit?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt