Tuossa jokunen aika sitten ostin Sky Ray:n ja ihmettelin kun laatikon mukana tuli myös Hammerheadin aseet. Onko normaalia, että Sky Rayn mukana tulee molempien tankkian pyssyt vai onko mahdollisesti ollut pakkaajalla pieni kämmi VAI tuleeko molempien tankkien mukana molempien tankkien aseet?
Hyvän kaupan olen tietysti tehnyt kerta olen saanut molemmat, mutta jos jatkossa onko mahdollista saada molempien tankkien aseet ostamalla vain toinen noista?
Tau Sky Ray / Hammerhead
Re: Tau Sky Ray / Hammerhead
Normaali käytäntö, Sky Ray pakkauksessa tulee myös Hammerheadin tykkitorni ja aseistus. Sky Ray tavarat saa vain Sky Ray boksista.InfreQ kirjoitti:Tuossa jokunen aika sitten ostin Sky Ray:n ja ihmettelin kun laatikon mukana tuli myös Hammerheadin aseet. Onko normaalia, että Sky Rayn mukana tulee molempien tankkian pyssyt vai onko mahdollisesti ollut pakkaajalla pieni kämmi VAI tuleeko molempien tankkien mukana molempien tankkien aseet?
Hyvän kaupan olen tietysti tehnyt kerta olen saanut molemmat, mutta jos jatkossa onko mahdollista saada molempien tankkien aseet ostamalla vain toinen noista?
Hyvä juttu kuitenkin, periaatteessa kaksi yksikköä yhden kannen alla.
Kiitos vastauksesta. Eli jos haluaa rahalleen enemmän vastinetta, kannattaa ostaa suoraan sky ray koska silloin saa molempien tankkien aseistukset.
Näin pienenä vinkkinä myös aloitteleville Tau pelaajille.
EDIT: Pieni korjaus väliin. Katselin juuri videota jossa kyseinen tankki rakennetaan (huvin ja kiinnostuksen vuoksi) niin kyseisessä laatikossa ei kuitenkaan tule droneja mukana.
Kuten videossakin sanotaan jos on Tau pelaaja niin varmasti löytyy pari dronea lojumasta jos välttämättä haluaa siihen istuttaa dronet.
EDIT: Pieni korjaus väliin. Katselin juuri videota jossa kyseinen tankki rakennetaan (huvin ja kiinnostuksen vuoksi) niin kyseisessä laatikossa ei kuitenkaan tule droneja mukana.
Kuten videossakin sanotaan jos on Tau pelaaja niin varmasti löytyy pari dronea lojumasta jos välttämättä haluaa siihen istuttaa dronet.
- Lord of Carcassonne
Totta. Sky ray on hintansa väärti. Näin tau pelaajana myönnän tän :)InfreQ kirjoitti:Kiitos vastauksesta. Eli jos haluaa rahalleen enemmän vastinetta, kannattaa ostaa suoraan sky ray koska silloin saa molempien tankkien aseistukset.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0