"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elves 2000pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Faelwen

Dark Elves 2000pts.

Viesti Kirjoittaja Faelwen »

Lords&Heroes

-Dreadlord: Executioner's Axe ja Blood Armor, menee kentällä Executioneiren seurassa, yht: 235pts

-Master: Caledor's Bane, Cold one, Heavy armor, Shield, liikkuu Cold One knightien kanssa, yht. 141pts

-Dark Elf Assassin, Rending Stars, manbane, addiotional hand weapon, cry of war, yht: 161pts

-Sorceress, Darkstar Cloak, dispell scroll, level 2 wizard, 185pts

Core:

-Dark Elf Warriors: 25 kilvillä ja komentoporukalla, yht: 190pts

-Dark Elf Warriors: 25 kilvillä ja komentoporukalla, yht: 190pts

-Dark Elf repeater crossbowmen, 10 ja komentoporukalla, yht: 120pts

-Dark Elf repeater crossbowmen, 10 ja komentoporukalla, yht: 120pts

-Dark Riders, 5, yht: 85pts

Special:

-Har Ganeth Executioners, 19 ja komentoporukka, Banner of murder, yht: 283pts

- Cold one knights, 9 ja komentoporukka, yht: 283pts

Mielipiteitä, parannusehdotuksia ja muuta kiitos:D Olen aika aloitteleva pelaaja mutta sitäkin suuremmalla syyllä kaikkea kritiikkiä(asiallista kiitos) ja muuta kaikkea. Taktiikkana olisi olla hyökkäävä ja yrittää saada varsijousimiehet tukemaan muun jalkaväen etenemistä ja laittaa kevyt ratsuväki häröilemään etulinjaan tai jonnekin missä voivat olla hyödyksi mahd. hyvin. Salamurhaaja olisi tarkoitus laittaa jompaankumpaan keihäsmiesyksikköön ikävänä yllätyksenä rynnäkön tapahtuessa.Cold one knightit nyt tekevät mitä parhaiten osaavat eli koittavat rynnäköidä kun löytävät hyvän kohteen.
syrja

Re: Dark Elves 2000pts.

Viesti Kirjoittaja syrja »

jeps, parit kommentit.
Herot:
Ensinnäkin kenraalisi tapetaan todennäköisesti heti ekassa tappelussa. T3 ja 5+ save ei oikein riitä,kun joutuu lyömään viimeisenä. Eli et todennäkoisesti ehdi parantamaan blood armoriasi. Ota ennemmin whip of agony, 1+ save haarniska sekä joku wardi ja/tai jotain ehkä muutakin. Ja ikävä kyllä et voi sitä laittaa exeihin, kun ei omaa khainite sääntöä.
Kannattaisikos masteristasi tehdä bsb? lisää ainakin sea dragon cloak niin saat 0+ saven ampumiseen ja 1+saven tappeluun.
Vaihda assassiinin heittotähdet rune of khaineen jos aiot pitää sen warrioreissa tappelemassa. Itse otan sille tähdet vain jos lähtee shade porukan kanssa takalinjoille. Itse jättäisin myös cry of warin pois (jos jää pisteitä käyttämättä niin sitten ehkä)
Velhottaresi on laiton, ei saa olla kahta arcane itemiä. Ota esim tome of furion ja pendant of kaleth jolloin saat kestoa ja 3 loitsua. Sulla on kuitenkin mahdollisuus saada lisää noppia loitsun avulla. Mitäs lorea ajattelit muuten käyttää? Itse suosin paljon dark magiaa, koska ovat helppoja onnistua ja tuhoakin saa aikaan. Kokeilin muuten joskus sellaistakin velhoa, että: lev 2, lifetaker, tome of furion, lore of fire ja crossbow ukkojen kanssa ampumaan (flaming sword of rhuin on hyvä buffaus). Jos haluat ilkeän velhon niin laita se pegasuksen selkään ja lennätät takalinjoille loitsimaan (toki sitten siitä pitäisi tehdä isovelho hyvillä itemeillä eli kallis).

Core:
Itse ehkä yhdistäisin ampujat. Pudottaisin toiset warriorit pois ja tilalle 10 ampujaa, 5 harpya ja lopuillapisteillä kasvattaisin warriori porukkaa.
Raiderit kaipaisi myös muusikkoa ja crossboweja. Jos kaipaat uhrattavia yksikköjä niin ota tilalle toiset 5 harpya, ei tarvii pelätä paniikkiakaan sitten.

Spesiaalit:
Melkeimpä nyt jättäisin executionerit pois tai niitä pitäisi saada lisää, että pysyvät tappelussa. Riippuu tietysti mitä vastaan pelaa,mutta se T3 ja 5+ save ei pitkälle riitä. Varsinkin kun iskut tulee viimeisenä ja niitäkin tulee kovin vähän.
Hienoa ritareita! Olen usein miettinyt, että pelaako niillä kukaan itseni lisäksi. Minusta ne on edelleen (periaatteen vuoksi) ihan huippuja vaikka nyky edikka niitä sorsiikin.
Eli itse melkeimpä vaihtaisin exet hydraan ja kärryihin niin saisit ritareille nopeaa tukijoukkoa. Sekä lyönti voimaa lisää.

Että tämmöisiä nyt tuli äkkiseltään mieleen, mitä itse ehkä tekisin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Morrslieb

Re: Dark Elves 2000pts.

Viesti Kirjoittaja Morrslieb »

Lordista olen samaa mieltä: Se ei voi mennä exeihin, kuolee suht nopeesti (T3 sv5+ ja lyö aina vikana). Sille mieluummin ase joka antaa kentsun hyödyntää korkeaa inikkaansa, mieluiten lisäten strenaa, pääkirjan wardit on kans hyödyksi.

Masteri on ihan jees, sille vois antaa sen sea dragon cloakin ja bösbin. Black dragon egg on aika jekku, sitä hyödyntäny nihtien kanssa.

Sorsalle mainittu tome plus pendantti on hyväksi. Delffeillä on pääsy hyviin loreihin, itse suosin shadowia pikkumaageilla.

Jätä Khainen pikku psykopaatilta tähdet pois ellet shadeja meinaa pelata.

Warrioreista mieluiten yks 40 joukko.

Crossareit saa yhden joukon yhden lisää kun ylimääräset warrut tiputtaa, itse ottasin vaan musikantin.

Dark ridereist en sano mitään, aion kokeilla josssain vaihees ja silloinkin crossareilla.

Exet on heikoilla verraten delffien muihin spesiaaleihin, niitä joko aimo läjä tai ei ollenkaan. Vaikka AP lippu on kiva, exet ei juuri pääse hyödyntämään sitä pienen lukumääränsä johdosta.

Nihdeistä ei sanotaavaa, kalliita mutta oikein pelattuna tehiokkaita.

Jos raret kiinnostaa niin hydra on älyttömän halpa siihennähden mitä se osaa.
I am who I pretend to be
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”