No niin, päivitystä:
Olen pitänyt taukoa figuista innostuksen puutteen takia, mutta olen kuitenkin saanut valmiiksi Night Bringerin ja Lordin. Wraithi ja scarab swarmi ovat meilkein valmiina. Parannukset olivat vähän hakusessa, mutta nyt kykenen tekemään uudistukset nopeammin ja nopeammin.
Huom!: Valaistus on hitusen huono. Sen lisäksi figut eivät oikeasti kiillä niin paljon, kuin kuvissa.
Albumin linkki kokonaisuudessaan, niille jotka selaavat kuvia mielummin albumissa.
Tässä ensin Night Bringeri:
Uudistuksina lähinnä kaapu. Se on tehty maalaamalla monia ohuita kerroksia erilaisia sinisiä sekä washeja, sekä välillä drybrushaamalla tavallista sinistä. Itse olen
erittäin tyytyväinen tulokseen. Kuvassa ei ehkä kuitenkaan näytä ihan niin hyvältä, kuin oikeasti. Valkoiset alueet vähän epäselvemmät valaistuksesta johtuen, pyydän anteeksi.
Sitten lordi:
Perusväri osoittautui niin kikkailevaksi, että olisi ollut sama maalata necronit ruskeaksi, jos olisin ruvennut washaamaan koko figun, joten päädyin tällaiseen ratkaisuun. Kokonaisuudessaan tämä ratkaisu on mielestäni paljon parempi, kuin 1 värinen necroni. Huomatkaa myös, että figu ei oikeasti kiillä juuri ollenkaan, mutta tässä se kiiltää paljonkin. Olen pahoillani, toivottavasti kuvista saa tarpeeksi hyvin selvää.
Mitäs sanotte? Omasta mielestäni ainakin figut ovat paljon hienompia, kuin ennen.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3