Tankki kirjoitti:Mitäs mieltä Lassek on TK:n mitä ilmeisemmin tulevasta loresta?
Ai multa kysytään ihan erikseen. :o Oon julkkis.
No, Mun mielestä se on tosi jännä. Massiivisen summonhealin puuttuminen meinaa ensinnä sitä, että skeleboksien pitää olla alkuun isoja, jos ne haluaa selvitä. Ja onhan se ihan oikeinkin, ettei vihollista voi laittaa loppupeliksi kiinni johonkin halpislaatikkoon, vaan skelet voi halutessaan tappaakin. My Will Be Done tuo sitten ihan oikeaa kestokykyä, jos haluaa panostaa.
Sittenpä kanssa näyttää siltä, että kun eräitä augmentteja voi taikoa targetoiden kaikkia kantamalla, kaikki kantamalla myös healaantuvat; eli kun entiseen malliin estää vastustajaa keskittämästä tuhoa, niin hyvin menee. Toi vähän ahdistaa, että monsut paranee vain haavan vuorossa max, eikö ois voinut olla haavan per spelli; mutta ehkä T8 sfinskeille se on tarpeeksi. Katsotaan, jos spessucharruilla tai boundspelleillä olisi erilaiset kuviot. Eikös constructit jollain hommalla tule saamaan regen.
Kallomyrsky on vähän mälsä kutosspelli, mutta muuten just sellainen lore kuin uumoilinkin. Musta tuntuu, että erittäin mielellään tolla tulee pelaamaan. Mä vaan toivon taikakamoihin tai erikoissääntöihin jotain juttuja, joista saisi lisää powernoppia ja/tai varmuutta heittoihin, kun tuplaykkösillä taikatuulissa armeija ei nyt sitten liikukaan, jes...
Pitää sit katsoa mitä papit maksaa. Light-lorella on todella paljon tarjottavaa khemreille, eli jos vaan mitenkään pisteisiin menee, yksi lisäpappi mielellään käyttelee sitä. Nehekhara-pappeja pitänee olla useita, että saa liikutusta. Toki on todennäköistä, että liikutuksen saa bound iteminäkin. Katotaan nyt.