Multa löytyy UA lainaan, mutta mäkkärit menee omaan käyttöön.Celebdae kirjoitti:Jees tulossa toki ollaan, en vaan osaa päättää millä listalla.
Sellanen juttu, että jos joltakulta löytyisi lainaan Bane Thrallien UA ja 2 kpl mäkkäreitä, niin Janilla ois tarvetta. Ei löydy tällä varoitusajalla kaupoistakaan.
Urcaen's Gate Megabattle 2011 Hauskaa oli
Re: Urcaen's Gate Megabattle 2011 (28.5.) Selvennystä ja huu
- The Captain
- Valvoja
Minulla on kaksi ylimääräistä maalaamatonta mäkkäriä, jos keltään ei löydy maalattuja. Voin liimata baseille.Jomps kirjoitti:Multa löytyy UA lainaan, mutta mäkkärit menee omaan käyttöön.Celebdae kirjoitti:Jees tulossa toki ollaan, en vaan osaa päättää millä listalla.
Sellanen juttu, että jos joltakulta löytyisi lainaan Bane Thrallien UA ja 2 kpl mäkkäreitä, niin Janilla ois tarvetta. Ei löydy tällä varoitusajalla kaupoistakaan.
Ihan tarkkaan en muista, mistä ne edes ovat tulleet...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
Mikä se olikaan se pelipaikan tarkka katuosoite? Sen verran on aikaa siitä, kun viimeksi tuli omin avuin niillä nurkilla hortoiltua...
Tietysti jos savolaisdelegaation kulkuneuvo kulkee Kouvolan halki, voin yrittää liftata niidenkin mukana.
Tietysti jos savolaisdelegaation kulkuneuvo kulkee Kouvolan halki, voin yrittää liftata niidenkin mukana.
Kuljemme sinne suuntaan huomenissa johonkin aikaan, voin kysellä josko Janne hurauttaisi sinne rumien ihmisten paikkakunnalle poimimaan mukaan yhden joka ei ainakaan auton sisällön rumuuskeskiarvoon kuitenkaan tee muutosta. Minulla on jonkinlainen puhelinnumero nimelläsi tägättynä puhelimeni muistissa, mahtaako olla validi vielä nykyisinkin (......906 -loppuinen), jos näin on voinemme ottaa yhteyksiä matkan varrelta.The Captain kirjoitti:Mikä se olikaan se pelipaikan tarkka katuosoite? Sen verran on aikaa siitä, kun viimeksi tuli omin avuin niillä nurkilla hortoiltua...
EDIT: Olettaen siis että haluat tulla katselemaan tyhmiä ja rumia tyyppejä jo perjantaina
Ullanmäentie 13 jos et innostune jo perjantaina tulemaan. Pasilasta vaan hyppää S, U, L tai E paikallisjunaan ja jää Koivuhovin pysäkillä pois, niin on jopa rasittavat n.500m matkaa.The Captain kirjoitti:Mikä se olikaan se pelipaikan tarkka katuosoite? Sen verran on aikaa siitä, kun viimeksi tuli omin avuin niillä nurkilla hortoiltua...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Viititkös Kapu muuten ottaa kanssa sen uusimman NQ:n mukaan? Kiinnostais vilkuilla Unboundin sääntöjä vähän tarkemmin, kun ei oo tietoa millon saan oman lehden.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Jes, jos huolit ja savolaisrumilusten aikataulu sopii omaani, niin voin tulla aiheuttamaan pahennusta jo tänään. Yritän kumminkin mahdollisuuksien mukaan päästä jo lauantai-iltana poistumaan maisemista.Aasimar kirjoitti:Ullanmäentie 13 jos et innostune jo perjantaina tulemaan. Pasilasta vaan hyppää S, U, L tai E paikallisjunaan ja jää Koivuhovin pysäkillä pois, niin on jopa rasittavat n.500m matkaa.The Captain kirjoitti:Mikä se olikaan se pelipaikan tarkka katuosoite? Sen verran on aikaa siitä, kun viimeksi tuli omin avuin niillä nurkilla hortoiltua...
Ookke.Celebdae kirjoitti: Viititkös Kapu muuten ottaa kanssa sen uusimman NQ:n mukaan? Kiinnostais vilkuilla Unboundin sääntöjä vähän tarkemmin, kun ei oo tietoa millon saan oman lehden.
Jeps, teretulemast.The Captain kirjoitti:Jes, jos huolit
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Jep, menomatkalla oli hauskaa, paikanpäällä oli hauskaa ja vieläpä kotimatkallakin oli hauskaa. Ensi kerralla uusiksi :)
Sneakpeekkinä voisi tietty heittää sellaisen ikävämmän idean tällä kertaa, joka kestäisi hivenen pitempään kuin sen päivän sisällä. Elikkä sellainen iloinen megahöttömöttö/kampanja hybridi olisi suunitteilla jossa tulee penteleesti ylimääräistä höttömöttöä ettei varmasti kukaan pysy kärryillä.Diogenes kirjoitti:Jep, menomatkalla oli hauskaa, paikanpäällä oli hauskaa ja vieläpä kotimatkallakin oli hauskaa. Ensi kerralla uusiksi :)
Joo, kyllä mäkin tykkäsin vaikka puolivahingossa mukaan pääsinkin. Ensi kerralla mullakin saattaa olla jo omat figut, niin ei tarvitse lainata muilta.
- The Captain
- Valvoja
Jepjep, kivaa oli,ja onneksi ei loputtoman pitkään kestänyt, etenkin kun omalle armeijalle tuli loppu aika aikaisessa vaiheessa...
Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
Joo kyllä tais käydä näin. Lienee Padan hallussa...The Captain kirjoitti: Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
(jos tarttet Unboud-sääntöjä, niin voin toimittaa =)
- The Captain
- Valvoja
Ei tuolla mikään hätä ole, olen minä sen jo lukenut. Kunhan tiedän, mistä lähden sitä jonakin kauniina päivänä karhuamaan...Celebdae kirjoitti:Joo kyllä tais käydä näin. Lienee Padan hallussa...The Captain kirjoitti: Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
(jos tarttet Unboud-sääntöjä, niin voin toimittaa =)
Missä viipyvät kuvat?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Juh, talteen otettu on. Haluatko että yritän muistaa jossain kohin postittaa sen vai joutaako odottaa vaikkapa ropeconiin tahi vastaavaan?The Captain kirjoitti:Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
- The Captain
- Valvoja
Joutaa odottaa.Aasimar kirjoitti:Juh, talteen otettu on. Haluatko että yritän muistaa jossain kohin postittaa sen vai joutaako odottaa vaikkapa ropeconiin tahi vastaavaan?The Captain kirjoitti:Unohdinko minä nyt kumminkin sen NQ 36:n sinne pelipaikalle?
https://picasaweb.google.com/1171784425 ... tto2852011#Merimetsä kirjoitti:Missä viipyvät kuvat?