Sotavasara.net täytti 8 vuotta, eiku siis 9
- Terminator Sergeant
Re: Sotavasara.net täytti 8 vuotta, eiku siis 9
Ja sitten biletetään armottomasti Ropeconin kuumissa öissä, eiks je?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Re: Sotavasara.net täytti 8 vuotta
Gratz!Matti Niemelä kirjoitti:9v eilen.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Onnea vaan sotulle.. Äkkiä se 9 vuotta on mennyt. Vasta sitä eilen tuli suomi mariinia ihmeteltyä ja tankattua Faban 6. edikan sääntöjä.
- Teonanacatl
My words exactly. :)Zarathustrian kirjoitti:Onnea vaan sotulle.. Äkkiä se 9 vuotta on mennyt. Vasta sitä eilen tuli suomi mariinia ihmeteltyä ja tankattua Faban 6. edikan sääntöjä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Parasta siis aloittaa valmistelut jo nyt. Hmm, paljonkohan helikopterien vuokrat ovat nykyään...Da Big Boss kirjoitti:Yksi vuosi enää niin järjestetään sotun 10v. juhlat, eikös?
Kannanottoni on itse asiassa sama kuin vuosi sitten. Trafiikkia tosin on nykyään vähemmän.Silveri kirjoitti:Se pyörii sittenkin! Ja edelleen! Ja samoja aiheita toistaen vuodesta toiseen!
Eläköön sotavasara.net!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
En mene kieltämään, mutta kävijäennätys meni rikki näköjään hiljattain. Ehkä ne kävijät vain käyvät epäsäännöllisemmin.Silveri kirjoitti:Kannanottoni on itse asiassa sama kuin vuosi sitten. Trafiikkia tosin on nykyään vähemmän.Silveri kirjoitti:Se pyörii sittenkin! Ja edelleen! Ja samoja aiheita toistaen vuodesta toiseen!
Eläköön sotavasara.net!
- Half-breed
Minusta kyllä sotussa on ollut viimeaikoina enemmän trafiikkia ja keskustelua, kuin pitkään aikaan.Silveri kirjoitti:Kannanottoni on itse asiassa sama kuin vuosi sitten. Trafiikkia tosin on nykyään vähemmän.Silveri kirjoitti:Se pyörii sittenkin! Ja edelleen! Ja samoja aiheita toistaen vuodesta toiseen!
Eläköön sotavasara.net!
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oho.Morze kirjoitti:En mene kieltämään, mutta kävijäennätys meni rikki näköjään hiljattain. Ehkä ne kävijät vain käyvät epäsäännöllisemmin.
- Viikatemies Jr
Otathan huomioon sen että vuodenaika vaikuttaa aikas paljon kävijöihin. Kuten myös jotain muutakin saattaa tulla tielle esim. koulu.Silveri kirjoitti:Kannanottoni on itse asiassa sama kuin vuosi sitten. Trafiikkia tosin on nykyään vähemmän.
(sanoo henkilö joka ei käynyt kertaakaan viime talven aikana täällä)
The war never changes.
Epäilykseni hiljaiselosta pohjasi lähinnä siihen, että "Yleiset miniatyyrikeskustelut" -puolella ei nyt hirveästi uusia ketjuja ole aloiteltu. Yleinen vaahtoaminenkin on ollut vähäisempää. Ehkä vakioröllimme ovat myös painuneet kesälomille?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
On niin helvetin kuuma ettei jaksa keskittyä siihen mitä kirjottaa ja sitten tulee typoja ja virheellistä informazuunia ja kaikkee... viitti siinä si röllätä..?
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."