Itserakennetut ajoneuvot
-
manmangler
- Viesti:
Tai ole niin hereettinen kuin minä lojalistien rhinon kyljessä lukee Chaos Space Marine bikersFallenOne kirjoitti: tais muuten loppua tän pojan tuhlaaminen tähän.
eiku pajlon weetabixiä syömään nii pahvia riittää.
Eikö kaikki GW boksi ole säästössä. Itsellä on vuoden 1987 Fantasy bokseja.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
- Henri Ketonen
-
Blood_Letter
-
Blood_Letter
- Cacodemoni
Minkälaiset mahdollisuudet olisi vääntää tankkeja esim. balsasta, plasticardista (jota en ainakaan itse ole onnistunut löytämään) tai jostain muusta hieman kovemmasta materiaalista. Olisiko semmoinen millin paksu levy tarkoitukseen sopivaa?
Ihmettelen että miksi GW:n turnauksissa ei saa käyttää itse tekemiä Rhinoja ja Land Raidereita, ja muita jos ne on hyvin tehty. GW on unohtanut juurensa, RT:n aikaan kaikki vehiclet väsättiin itse.
Ihmettelen että miksi GW:n turnauksissa ei saa käyttää itse tekemiä Rhinoja ja Land Raidereita, ja muita jos ne on hyvin tehty. GW on unohtanut juurensa, RT:n aikaan kaikki vehiclet väsättiin itse.
-
manmangler
- Viesti:
Muovilevyyn tarvitse sopivat työkalut, Dremeli on ihan hyvä. Puolimillinen levy on hyvää, itse väänsin millisestä ja oli ongelmia kun dremel tykkäsi kurvailla.Cacodemoni kirjoitti:Minkälaiset mahdollisuudet olisi vääntää tankkeja esim. balsasta, plasticardista..
Balsassa kannatta huomata isompiin pintoihin pistää tuet taakse vasta syyn suuntaisesti, koska maalatessa voi alkaa vääntyillä.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
ei dremelillä kandee leikkaa muovilevyy
kyllä se mattopuukko läpi menee kun käyttää voimaa...hallitusti 
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com