40k peli-ilta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k peli-ilta
Joo löysin kivan skenun tost Battle Missions kirjasta (modifoituja objektiiveja) ja aattelin et sitä vois kokeilla.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Huh huh... Hiljasta oli tänään. Minne ovat kaikki 40K pelaajat kadonneet? BFG:tä pelattiin paikalla peräti yhden pelin verran, joten ei sentään ihan hukkaan menny ilta!
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Hmmm... Joo sain sellasen ajatuksenpoikasen -ja peli-illassakin sitä vähän alustavasti kysyin- ja vaikuttaa siltä et porukalla saattais olla innostusta pelata 2v2 pelejä. Miksikäs ei? Osana kampanjaa vastedes voi pelata 2v2 pelejä jossa kullakin pelaajalla on 1 FOC ja 1000 tai 1500 pistettä käytössä.
Katotaan mitä tapahtuu, eh?
- Half-breed
Kyllä minua ainakin innostaisi pelata 2v2 pelejä.VeZuri kirjoitti:Hmmm... Joo sain sellasen ajatuksenpoikasen -ja peli-illassakin sitä vähän alustavasti kysyin- ja vaikuttaa siltä et porukalla saattais olla innostusta pelata 2v2 pelejä. Miksikäs ei? Osana kampanjaa vastedes voi pelata 2v2 pelejä jossa kullakin pelaajalla on 1 FOC ja 1000 tai 1500 pistettä käytössä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
onko ny huome 2v2 vai nogu, et tiedän kumman armeijan otan messiin
Riippuu vahvasti siit kuinka monta pelaajaa saadaan paikalle, eli parasta kai varautua 1v1 ja 2v2 listoilla.jonez2 kirjoitti:onko ny huome 2v2 vai nogu, et tiedän kumman armeijan otan messiin
Huomenna vois koittaa tauon jälkeen taas saapua paikalle. Tiedättä-kyllä-mikä-armeija on vihdoin mulla ja pelikunnossa.
Ens torstaina (7.7) ei vetäjä pääse valitettavasti paikalle henkilökohtaisista syistä.
Maastotalkoiden takia paikalla on kuitenkin väkeä, joten peli-ilta ei ole kokonaan peruttu. Voipi tosin olla, että 40k:ta ei pelaa kukaan.VeZuri kirjoitti:Ens torstaina (7.7) ei vetäjä pääse valitettavasti paikalle henkilökohtaisista syistä.
No mää tuun ainakin paikalle aukoon ovia ja näin päin pois, et kyl sinne sopii eksyä.
Olen tulossa. Menin ilmoittautumaan 'conin turnaukseen, joten pitää vissiin koittaa äkkiä opettella pelaamaan edes vähän...
tänään olen tulos paikal mut en ehi ihan 18:00 et näilä näkymin ilmestyn sinne 18:40-19:00 välis
Käykääs jätkät ilmoittautumassa tonne, emmä muista teidän kenenkään sukunimiä niin suulliset ilmoittautumiset ei oikeen riitä.
- Lt_dot_com
Terve. Olisin varmaan 08.09. tulossa tutustumaan 40k:n peli-iltaan ja haluaisin tietää, onko jotain erikoisia sääntöja/rajoituksia? Lähinnä, että saako special charuja käyttää?
Ja kai silloin on peli-ilta?
Ja kai silloin on peli-ilta?
^Ei ole rajoituksia, aika vapaamuotoista pelailua nuo peli-illat on, etenkin nyt kun ei ole mitään kampanjaa kesken. Pistemäärä on viimeaikoina ollut 1750, mutta fanaticia odotellessa voisi varmaan pelata 1850:tä myös. Pienemmät pistemäärät toki myös mahdollisia, joku varmaan haluaa sinne pikkuturnaukseen jossain vaiheessa testailla tonnin listaa. Torstaisin pelataan kyllä aina, ellei Tuomas (nimimerkki VeZuri) tässä ketjussa toisin ilmoita.
- Lt_dot_com
No haluaisiko joku pelata pikku-turnauksen säännöillä torstaina 08.09? Haluaisin koeajaa listaa.
Uhkaapi olla pitkä päivä torstaina mulla. Lukkarin mukaan koulu loppuu viiden korvilla, joten en välttämättä ihan puoli kuudeksi paikalle kerkeä. Parhaani yritän ja paikalle tulen kyllä.
- Lt_dot_com
Soditaan sitten torstaina.jonez2 kirjoitti:mä voin tulla pistää matsin 1k listal
17.45?
Kaveri tulisi messiin. Löytyykö toista 1k listalla?