"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Jeijo

Re: Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Chargessa liikutaan kohti vihollista, vähintään 3'' jotta lasketaan chargegsi. Ukkelin saa liikuttaa vaikka vihollisen sivulle kunhan liikkeen lopussa ollaan melee etäisyydellä (0,5'' tai enemmän jos on reach) ja sillä arcilla jolloin charge julistettiin.

Näin me pelattiin Mk2.
Soi viulu
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Nyt alkaa olla Jaskat siten viimeisteltynä, enään puuttuu ruohomättäät basesta sekä mattalakka. Itsekkin siis voisin jollain aikaa jonkin testipelin vetää tosin pisteissä Cygnaria löytyy vasta 11.p ellen sitten proxyta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Jeijo

Tänne meil voi tulla helposti, mullakiaan ei ole kuin max. 16pojoa tällä hetkellä. Tälläviikolla pitäis tulla tosin täydennyksiä :P
Soi viulu
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

16 pojoo, 35 pojoo. Ai että kuulostaa pieniltä määriltä. Miten tohon voi yhdistää mitään optioita? Ukko maksaa pisteen, mut jos haluut sille miekan niin se on tuplat.

Kuhan vittuilen.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Runt

Pitänee katsoa jos sitä jollain aikaa ehtisi sinne päin lähteä pelailemaan, lapsen hoito kun on aina oma hommansa. Toki täälläkin on tilaa mutta ipana jaloissa jos siis tänne päin haluaa pelaamaan lähteä.
Itselleni täydennystä tulossa 12.8 (tuskin silloin kuitenkaan vielä) 37.p verran. No nyt on "hyvää aikaa" lueskella sääntökirjaa läpi, kunhan vain jaksaisi kyseisen opuksen avata.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Jeijo

Ryhmä ukkoja maksaa siinä 4-7 pojoa riipuen kuinka mehukkaita ovat (5-10kpl) Aseet ja skillit + muut härpäkkeet löytyvät valmiina. Ryhmiä voi sitten buustata jollain soololla 1-2pojoa jotka tuovat yksikölle jotain lisä ominaisuuksia ja soolon omat kikat. Jackit ja Warbeastit maksavatkin jo enemmän. Mun halvin jack on 3pistettä ja kalliittmat siinä 9pisteen paikkeilla. Esim 25pojolla saa jo hyvän jengin kokoon, onhan kyse semi-skirmist pelistä. Joo tuo 16pisteen lista on aika pieni, eli käytännössä ''nopea duel''. Toki isompiakin pelataan kunhan saadaan figut postista, on valmistajalla tuotanto ongelmia räjähtäneen suosion ansiosta ;)
Soi viulu
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Jeijo kirjoitti:Ryhmä ukkoja maksaa siinä 4-7 pojoa riipuen kuinka mehukkaita ovat (5-10kpl) Aseet ja skillit + muut härpäkkeet löytyvät valmiina. Ryhmiä voi sitten buustata jollain soololla 1-2pojoa jotka tuovat yksikölle jotain lisä ominaisuuksia ja soolon omat kikat. Jackit ja Warbeastit maksavatkin jo enemmän. Mun halvin jack on 3pistettä ja kalliittmat siinä 9pisteen paikkeilla. Esim 25pojolla saa jo hyvän jengin kokoon, onhan kyse semi-skirmist pelistä. Joo tuo 16pisteen lista on aika pieni, eli käytännössä ''nopea duel''. Toki isompiakin pelataan kunhan saadaan figut postista, on valmistajalla tuotanto ongelmia räjähtäneen suosion ansiosta ;)
Jösses. Jos Rykijät saa noin paljon kamaa pöydälle niin pitänee panostella Anti-infraankin. No ei vaan, mulla minimipoppoo raskainta jvtä maksaa jo 8p. Kaikilla herkuilla tais olla kypsät 14p/seittemän sällin ryhmä. Toki kestoa ja punttia löytyykin sitten sen verran että odottaisi kaiken Battle-engineä pienemmän kaatuvan. Ei siis sillä että itse moista käyttäisin ;)...
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Ilosta von ilmoittaa että postittivat maelstromilta minun war dogin. Nyt saa hieman kokeiltua eri warcastereita paremmin. Niitä kaikkia kahta mitkä löytyy.
Kalat meni kotio...
Jeijo

Mullakin kaikki napit mitä tilannut, maelstromin yhtä jackia lukuunottamatta. Jos joku kaipaa peliseuraa niin mielelläni pelailen.
Soi viulu
harkkari

Tuota fabaliigaa kun sivusta joutuu täällä katselemaan, on alkanut mietityttänäön vastaavan aloittelu tähänkin. Pontta lisäsi tietty halffiksen ehdotus 40k liigasta. Koska fowin kamppiksen aloitus siirtyy heti ensivuoden alkuun, niin olisi tässä aikaakin Pelailla. Lisäksi kun on tuo päivätyö toistaiseksi, niin mikäpä siinä pelaillessa. Tulossa myös Redemumdin killan turnaus wm/h meinigeissä, niin olisi kiva saada pelejä myös alle. Ehdottaisin että pelattaisiin liiga ihan simppelillä 15 pisteen meiningillä ilman maalauspakkoa tai muuta. Näin olisi osallistumiskynnyskin tosi matala ja uudetkin pääsisi halutessaan pikkupanostuksella mukaan, käynnössä starteri ja joku soolo riittäisi. Ihan opettelumeiningillä toki mentäisiin. Kysymys siis kuuluu, olisiko innokkaita tämmöistä aloittelemaan? Random pelailu on ihan ok, muttei oikein tule niin paljoa järkättyä vaan niitä. Voitaisiin sopia vaikka vakio pelipäivä ja paikka missä voisi useampi matsi olla päällekkäin, tai sitten vaan erikseen sopimallakin tietty onnistuu. Pelipaikkoina varmasti voisi toimia minun ja jeijon kämpät ainakin.

Hieno peli ja haluaisi enemmänkin tätä Pelailla! Nyt kaikki masinistit ja laumasielut mukaan mättöön!
Kalat meni kotio...
Runt

Itseäni kiinnostaisi suuresti WM:n opettelu, figujakin kun on muutama jo laatikon pohjalla maaleja odottamassa ja osa vielä kaupan hyllyltä matkaamassa tännepäin.
Sääntötietämys itselläni on käytännössä 0, mutta sen ei pitäisi menoa haitata.
Ainoa ongelma mikä itselleni tulee vastaan, on se että mistä revin aikaa? Arkisin päivät menee koulunpenkillä, jonka lisäksi pelaan sählyä 3-5.krt viikossa sekä nyt alkava faba-liiga sekä perhe-elämä rajoittaa ajankäyttöä hurjasti.
Jos vain jotenkin saan yhtälön toimimaan niin mukana ollaan ja meilläkin pystyy pelejä pelaamaan tässä uudellakoivistolla. ~4x4 pelipöytä löytyy sekä läjä maastoa, unohtamatta tietenkään kahvinkeitintä.

Ps:On todella hienoa nähdä miten Porin miniatyyri toiminta on lähtenyt nousuun miitin jälkeen. Hatun nostoa halffille ja harkkarille, että jaksavat yrittää luoda liigoja 40k:n ja WM/H:n puolelle. Hattua pitänee myös nostaa Furinjille joka miitin järjesti.
Jeijo

Jepulis, mölistään nyt tähänkin vaikka onkin itsestään selvää että olen mukana. Mulle käy pelit melkein jokapäivä, kyyditys on ainut mikä on satunnaista, jos muualla kuin kotona pelaan.
Soi viulu
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Onko kellään kiinnostusta lähteä http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 11&t=99019 ? Voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus, ja tulis ainakin pelikokemusta :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Missä vaiheessa muuten ihmisten armeijat ovatkaan nykyään? Runtti on myynyt ainakin osan, doping muutti pois, Antti on Antti ja Jeijoa ei ole näkynyt hetkeen. Kuutsa muuttaa pois ja urheilee ihan liikaa päästäkseen joka päivä leikkimään meidän kanssa ja Jarmokin kohta loikkaa itään.

Ketä kaikkia on jäljellä? Ossaakko kukkaan enää sääntöjäkään?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
harkkari

Mulla on se tynkä Khador edelleen tossa. Osittain palasina hitusen maalissa. Kyllä säännöt varmaan palaisi mieleen aika nopsaan. Toisaalta nyt on pelattavaan parempiakin pelejä, kuten BB ja FoW, niin ei sillain niin hirveästi ole jaksanut miettiä tätä.

kyllä Jeijolla on edelleen armeijansa ja varmaan pelailisikin.
Kalat meni kotio...
harkkari

Tosiaan, jos olisi tulossa joku 15 pinnan turnaus tms, niin vois olla ihan jees taas pelaillakkin.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Humhum. Eikös warmahordes käytä "pienempää" pöytää? Joku 4x4 vissiin vai? Heittelen ihan vanhasta hatusta. Teoriassahan tuosta järkkäisi turnauksen hetkessä, mutta A) Onko siihen satakunnassa riittävästi pelaajia ja B) Mitä siitä hyödytään muuta kuin seläntaputtelu-pr ja että ne pari hassua paikallista pääsee pelaamaan? Näihin hyvät vastaukset, niin pystyyn vaan...

Ja ei minen aloita uusia figupelejä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tarvitseeko turnaus tai liiga muka syyn järjestettäväksi? Koko päivä hyvää peliä riittää vallan mainiosti.

Tilaa löytyy ulkoa nurmikolta ja aikaa viikonloppuna. Vedetään piknikki samalla ja joku ottaa frisbeen ja koiransa mukaan! Sääntöihin laitetaan, että maalaamattomalla armeijalla saa osallistua, mutta koirille ei saa olla allerginen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Julmala

Viesti Kirjoittaja Julmala »

Juu ei sitä varmaan ihan turnausta tartte heti alkuun ottaa. Ite halusin vaa tietää ketä kiusat jos haluu pelat josai kohtaa :D Ja juu 4x4 pöytä o käytös Pete.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
harkkari

Joo, periaatteessa voisin joskus ottaa matsia. Jeijoa kannattaa kiusata kanssa ehkä enempi. Mulla on tosiaan khadoria ja just joku 15pojoa.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”