"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maelstrom

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
janojussi

Re: maelstrom

Viesti Kirjoittaja janojussi »

Mahtipakarat kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Korttisuojat odottaneet jo useamman kuukauden. Ei vähä mitään, kun käyttökin ollut olematonta. Viime figutilauksessani meni aika, kun tuote tukusta poissa, vihdoin saapui ja yksi figu puuttui. Lähettivät puuttuvan tuotteen kuitenkin nopeasti sen tarkemmin kyselemättä.
Kohta tulee itselläkin noin päivälleen 4kk siitä kun tilasin sieltä noita sleevejä. Noh Kuten joku tuossa aikaisemmin sanoi niin maeli on tämän vuodenpuolella hidastunut niinmaan perhanasti. itse olen tehnyt about 30tilausta mutta viimeisimmissä on melkein järjestään kestänyt ~30päivää tulla. Ennen tavara tosiaan tuli viikossa.
Eipä ole ollut ongelmia korttisuojien tulemisella, tilasin yli 20 pakettia Ksuojia ja parit lautapelit eikä mennyt kuin 1,5 vkoa kun olivat oven takana (tilasin viime kuun lopulla). Eikä muutenkaan ole kertaakaan maelstromin tilaukset venynyt yli 2 vkon.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

janojussi kirjoitti:Eipä ole ollut ongelmia korttisuojien tulemisella, tilasin yli 20 pakettia Ksuojia ja parit lautapelit eikä mennyt kuin 1,5 vkoa kun olivat oven takana (tilasin viime kuun lopulla). Eikä muutenkaan ole kertaakaan maelstromin tilaukset venynyt yli 2 vkon.
Toki tässä yhteydessä voi kysyä että mitä järkeä ylipäätään on tilata Briteistä korttisuojien kaltaista tuotetta kun vastaavaa saa Suomesta parhaillaan seuraavaksi päiväksi suurinpiirtein samoilla kustannuksilla. Mutta onhan se toki tietysti hienoa kun Britannia ja punta.

Kyllä, käytän toki itsekin Maalia säännöllisesti, mutta ei se ruoho AINA ole vihreämpää aidan takana.
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Ultra-Pro korttisuojat maksaa Fantasiapeleissä 8 euroa 100 kappaletta, kun Maelstromissa 50 kappaletta maksaa 1,79 puntaa. Kyllä tuossa ihan hyvin säästöä tulee, jos enemmän tarvitsee.
Miau.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Vesihiisi kirjoitti:Ultra-Pro korttisuojat maksaa Fantasiapeleissä 8 euroa 100 kappaletta, kun Maelstromissa 50 kappaletta maksaa 1,79 puntaa. Kyllä tuossa ihan hyvin säästöä tulee, jos enemmän tarvitsee.
About 50% säästöt. Mitenköhän eräs mahtoi päästä peruskoulusta läpi kun ei noin yksinkertainen lasku suju :D Tuonhan laskee päässäkin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
janojussi

Diogenes kirjoitti:
janojussi kirjoitti:Eipä ole ollut ongelmia korttisuojien tulemisella, tilasin yli 20 pakettia Ksuojia ja parit lautapelit eikä mennyt kuin 1,5 vkoa kun olivat oven takana (tilasin viime kuun lopulla). Eikä muutenkaan ole kertaakaan maelstromin tilaukset venynyt yli 2 vkon.
Toki tässä yhteydessä voi kysyä että mitä järkeä ylipäätään on tilata Briteistä korttisuojien kaltaista tuotetta kun vastaavaa saa Suomesta parhaillaan seuraavaksi päiväksi suurinpiirtein samoilla kustannuksilla. Mutta onhan se toki tietysti hienoa kun Britannia ja punta.

Kyllä, käytän toki itsekin Maalia säännöllisesti, mutta ei se ruoho AINA ole vihreämpää aidan takana.
Tuossa ylempänä jo mainittiin että mitä se diogenes höpöttää puutaheinäälatoapeltoa siellä. Itse juuri silloin vertasin kummasta on edullisempi hankkia tilattavat lautapeli setit suomesta vai briteistä. Koko tilaus oli n.40-45% halvempi kuin suomesta vastaava setti tuotteita.
Diogenes

Vesihiisi kirjoitti:Ultra-Pro korttisuojat maksaa Fantasiapeleissä 8 euroa 100 kappaletta, kun Maelstromissa 50 kappaletta maksaa 1,79 puntaa. Kyllä tuossa ihan hyvin säästöä tulee, jos enemmän tarvitsee.
Korttisuojat maksavat 3.50e Suomessa per 100 kpl, se maksaako merkkilisää saadakseen juuri Ultra-Prota on oma valinta - laatuero muovitaskuissa on ... on.
Viimeksi muokannut Diogenes, Ke 23.11.2011 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

[kiellettyä käyttäjämoderointia]Pojat pojat, kohta tulee paha modesetä ja sanoo teille hyi, jos ei nuo henkilökohtaisuudet rauhoitu[/kiellettyä käyttäjämoderointia]

Ainakin itse olen korttisuojissa hieman havainnut laatueroa. On niitä halpoja, jotka harmaantuvat helposti ja sitten niitä laadukkaampia ja jämäkkäämpiä, jotka eivät kulu ihan yhtä helposti. Lisäksi huomasin, että noi UltraPro:t on maelissa nyt "in-stock" ja tilaukseni on vihdoin "Packing" -vaiheessa. Ei siitä tilauksen laatimisesta olekaan kuin 3,5 kk aikaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Diogenes

Silveri kirjoitti:[kiellettyä käyttäjämoderointia]Pojat pojat, kohta tulee paha modesetä ja sanoo teille hyi, jos ei nuo henkilökohtaisuudet rauhoitu[/kiellettyä käyttäjämoderointia]

Ainakin itse olen korttisuojissa hieman havainnut laatueroa. On niitä halpoja, jotka harmaantuvat helposti ja sitten niitä laadukkaampia ja jämäkkäämpiä, jotka eivät kulu ihan yhtä helposti. Lisäksi huomasin, että noi UltraPro:t on maelissa nyt "in-stock" ja tilaukseni on vihdoin "Packing" -vaiheessa. Ei siitä tilauksen laatimisesta olekaan kuin 3,5 kk aikaa.
Aivan ... jätetään siis kuittailu väliin ja poistetaan moinen erehdys.

Mulla on itsellä Dragon Shieldejä, kasa noita Ultra-Prota ja sitten tosiaan noita halpoja lautapelisuojia, ja asiansa nuo on jokainen ajanut hinnasta riippumatta. Masiinassa tykkään noista tukevimmista, mutta ihan pelaamiseen tarkoitetutuissa korteissa kaikki on tuntuneet toimivan hinnasta riippumatta.
Diogenes

janojussi kirjoitti:Tuossa ylempänä jo mainittiin että mitä se diogenes höpöttää puutaheinäälatoapeltoa siellä. Itse juuri silloin vertasin kummasta on edullisempi hankkia tilattavat lautapeli setit suomesta vai briteistä. Koko tilaus oli n.40-45% halvempi kuin suomesta vastaava setti tuotteita.
Haluan toki mainita että jos puhut lautapeleistä, etkä oheistuotteista, mainitse se. Tilaa varmaankin joku pälli jotain kiinalaista teetäkin ylihintaan netistä, vaikka Liptonia saa Suomestakin eurolla paketti, ja maussa ei ole paskankaan eroa. Puhuin korttisuojista, en peleistä.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Oli sinne alkuperäsen väliin eksyny myös lautapelit, suojat näemmä menny mukavasti sitten samaan pakettiin niin ei tartte monesta paikasta tilailla.
janojussi

Diogenes kirjoitti:
janojussi kirjoitti:Tuossa ylempänä jo mainittiin että mitä se diogenes höpöttää puutaheinäälatoapeltoa siellä. Itse juuri silloin vertasin kummasta on edullisempi hankkia tilattavat lautapeli setit suomesta vai briteistä. Koko tilaus oli n.40-45% halvempi kuin suomesta vastaava setti tuotteita.
Haluan toki mainita että jos puhut lautapeleistä, etkä oheistuotteista, mainitse se. Tilaa varmaankin joku pälli jotain kiinalaista teetäkin ylihintaan netistä, vaikka Liptonia saa Suomestakin eurolla paketti, ja maussa ei ole paskankaan eroa. Puhuin korttisuojista, en peleistä.
Niin...ja sitten... Tilaus olisi edelleen ollut sen 40-45% halvempi oli tuote/tuotteet mikä/mitkä hyvänsä (figuja, kortteja, suojia, kirjallisuutta...).
Kyllä niissä tuotteissa on eroa ja vaikka samaan kätegöriään kuuluukin, esmes ostettiin kesällä Fantsusta höpö höpö mini suojia paketin hinta n.1,50€ ja sitten verrattiin FFG:n mini suojiin jotka normi hinta 2,30-2,50€ niin halpa valmisteisissa oli jopa +/-2mm eroja keskenään, jolloin osaan suojia ei edes saanut tungettua korttia. Mikä johti siihen että oli pakko ostaa enemmän niitä jotta sai yhteneväiset suojat korteille, lopputulos oli että ei siinä mitään säästänyt, kun osti halvempaa korviketta.
Diogenes

http://www.safehaven.fi/product.asp?sua ... &s=224&q=y

No, tuossapa 100 kipaletta Ultra Prota alta kahden euron ja Suomesta. Pitäisi olla nyt oikea niminenkin tuote. Oliko muuta?
janojussi

Diogenes kirjoitti:http://www.safehaven.fi/product.asp?sua ... &s=224&q=y

No, tuossapa 100 kipaletta Ultra Prota alta kahden euron ja Suomesta. Pitäisi olla nyt oikea niminenkin tuote. Oliko muuta?
Oli ja on edelleen muuta. Sä voit toki laittaa 1 5/8 x 2 1/2 kortiin tuon 2 5/8 x 3 5/8 kortti suojan, mutta voi tulla aika porkkana otsaan kun yrität sekoittaa pakkaa noilla suojilla. Eikä tuolla edes ole lautapelikortti suojia joten vertaus oli huono. Ja jos halutaan vetää vertailua niin tuolla maksaa esim. wowin boosteri boxi 99€ ja saksasta/briteistä tilattuna 65-75€, ebäystä voi hyvällä tuurilla saada 30-40€ BBoxin (riippuen kuinka uusi painos on).

Jos nyt välttämättä juuri noita samaisi suojia halajaa niin näytti ameerikoista saavan 0,60€ per paketti.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Kyllähän Diogenes tappelee tuulimyllyjä vastaan, mutta janojussin agressiivinen comeback on heikohko sillä Lautapelit.fi yritykseltä varmasti löytyy suht edukkaita "lautapeli"-suoji eri kokoluokkiin.

Diogenes linkkasi vain yhden esimerkki tuotteen.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Diogenes

janojussi kirjoitti:Oli ja on edelleen muuta. Sä voit toki laittaa 1 5/8 x 2 1/2 kortiin tuon 2 5/8 x 3 5/8 kortti suojan, mutta voi tulla aika porkkana otsaan kun yrität sekoittaa pakkaa noilla suojilla. Eikä tuolla edes ole lautapelikortti suojia joten vertaus oli huono.
Linkkaatko mulle nyt Maelista (josta tässä topicissa nyt keskustellaan, älä linkkaa jotain saksaa tai jenkkejä, ketjun nimi on "maelstrom" jos et huomannut) ne Ultro Pron minikokoiset korttipelisuojat, kun en niitä itse onnistu heidän sivuiltaan ainakaan ultra-pro -kohdasta löytämään? Löydän itse vain standardi-kokoisia 50 suojan päkkejä 1,79 puntaa per päkki (mikä on ihan kohtuullinen hinta, ei siinä mitään), ja sitten oversizeä. Ja tein vertailun toki niiden tuotteiden välillä mitä sattuu olemaan saatavilla.

Ja kuten MakeH mainitsi, lautapelit.fi myy kyllä lähes kaikenkokoista suojaa, 3.50e/100kpl. Näiden laadusta en sitten osaa niin sanoa, mulle ovat kyllä kelvanneet ihan hyvin nuokin eikä ole ollut ongelmia.

EDIT: Todetaan nyt vielä että ei minua toki haittaa vaikka tilaisi tuotteensa kiinasta, japaniasta tai vaikka etelä-afrikasta. Tahdoin vain todeta väliin että joitakin vastaavia tuotteita löytyy myös kotimaastakin, kohtuullisellakin hinnalla. Jos haluaa juuri nimenomaan merkkiuskollisesti Ultra Prota, niin Maelstrom on ihan hyvä vaihtoehto.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Onko teillä ollut maksuvaikeuksia Mastercardin kanssa? Ts. onko kukaan maksanut Sampo Pankin Mastercardilla tuonne viime aikoina? Itselläni tuli ongelmia, vaikka aiemmin on toiminut aivan loistavasti. Paypalin kautta sama homma.
Goat of Yuggoth

Viesti Kirjoittaja Goat of Yuggoth »

Kaapelikala kirjoitti:Onko teillä ollut maksuvaikeuksia Mastercardin kanssa? Ts. onko kukaan maksanut Sampo Pankin Mastercardilla tuonne viime aikoina? Itselläni tuli ongelmia, vaikka aiemmin on toiminut aivan loistavasti. Paypalin kautta sama homma.
Kyllä ne mun Pilipali-tilin hyväksyi puolitoista viikkoa sitten. Voi kyllä olla että sivuston maksuosiossa on hieman huoltoa joulun takia.

Kyllä minäkin voisin tästä lähin luottaa Maelstromiin tilauksissani, paketti tuli yön yli Suomeen :D Tämä siis vastauksena OP:n kysymykseen.

-Goat
"Where once there was one, now there is two."
"Where once there was pink, now there is blue."
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Mulla paypali aiheuttanut kerran ongelmia. Sieltä kysellessä ilmottivat sen olleen joku turvallisuushässäkkäjuttu jonka vuoksi blokkasivat epäilyttävän maksun. Oli vähän random, seuraavalla kerralla toimi eikä tiliä varsinaisesti pistetty jäihin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
DeathClaw

Viesti Kirjoittaja DeathClaw »

Laitetaan tähän ketjuun, kun otsikko sopii. Onko muut tilanneet Necroneita tai Dark eldareita maelilta joulukuun aikana ja saaneet ne jo? Ajattelin vaan, kun ennen tuolla on homma pelannut hyvin ja nyt on lähes kuukausi kulunut tilauksesta. Kesällä tilasin myös isomman kasan tavaraa kerralla, silloin splittasivat sen 3 lähetykseen joista kaksi tulivat muutaman viikon sisällä ja viimeinen mikä sisälsi vain finecast Archonin saapui kolme kuukautta myöhemmin.
WH40K
Imperial guard +5500pts
Space wolves +3000pts
Necrons 2000pts
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

DeathClaw kirjoitti:Laitetaan tähän ketjuun, kun otsikko sopii. Onko muut tilanneet Necroneita tai Dark eldareita maelilta joulukuun aikana ja saaneet ne jo? Ajattelin vaan, kun ennen tuolla on homma pelannut hyvin ja nyt on lähes kuukausi kulunut tilauksesta. Kesällä tilasin myös isomman kasan tavaraa kerralla, silloin splittasivat sen 3 lähetykseen joista kaksi tulivat muutaman viikon sisällä ja viimeinen mikä sisälsi vain finecast Archonin saapui kolme kuukautta myöhemmin.
Itselläni meni kesälläkin jo joku kuukausi ja nyt kun on joulu ja alet olleet niin ei tuo kuukausi ole mitenkään epänormaalia varmasti. Nykyään vaan jos tuolta tilailee niin kannattaa suosiolla henkisesti valmistautua odottamaan ja kauan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”