2400 WoC
-
Teh mad mushroom
2400 WoC
Lords
Sorcerer lord 300
-lv4
-puppet
-death
Heroes
Exalted hero 204
-MoT
-shield
-aditional hw
-bsb
-Banner of rage
-soporific musk
Sorcerer 235
-lv2
-mot
-third eye
-disc
Core
20 chaos warriors 307
-MoT
-full command
-shields
19 chaos warriors 383
-MoK
-command
-halberds
-shields
3x5 hounds 90
Special
Chosen 525
-MoT
-full command
-shields
-halberds
-favour of the gods
-wailing banner
Rare
Warshrine 150
-MoT
Hellcannon 205
Total 2399
Sorcerer lord 300
-lv4
-puppet
-death
Heroes
Exalted hero 204
-MoT
-shield
-aditional hw
-bsb
-Banner of rage
-soporific musk
Sorcerer 235
-lv2
-mot
-third eye
-disc
Core
20 chaos warriors 307
-MoT
-full command
-shields
19 chaos warriors 383
-MoK
-command
-halberds
-shields
3x5 hounds 90
Special
Chosen 525
-MoT
-full command
-shields
-halberds
-favour of the gods
-wailing banner
Rare
Warshrine 150
-MoT
Hellcannon 205
Total 2399
Viimeksi muokannut Teh mad mushroom, Ke 28.12.2011 04:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Die-die every things
Re: 2400 WoC
Mikä lore lordilla on käytössä?Ja miksi bsbllä on kilpi sekä extra hw.Mihin ryhmään bsb on menossa?jos menee warruihin niin miksi taikalippu saman lipun saa warruikkekkin ja bsblle saisi taikaesineitä.Mutta oletan etä bsb menee chouseneihin,mutta muuten näyttää ihan hyvältä listalta jostain voisi nipistää hiukan ja ottaa rullakuskin armeijaan.
I was playing warhammer, then I took an arrow in the knee.
-
Teh mad mushroom
Siis bsb menee choseneihin ja bsbllä on shieldi vain huvin vuoksi. Pisteitä on jäljellä senverran paljon, etten tiedä mihin niitä laittais. Ja sorsalla voi olla vain lore of thzeentch, ks. mark of theenchz.
Die-die every things
miks kukaan ei koskaan peluuta esim demoni prinssiä? kui kaikis listois on aina joku sorsa, en voi käsittää.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Demoniprinssi ei tykkää kanuunoista.Hapid kirjoitti:miks kukaan ei koskaan peluuta esim demoni prinssiä? kui kaikis listois on aina joku sorsa, en voi käsittää.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Kääpiö pelaajan on varmasti joskus vaikea ymmärtää miksi 4.lvl maagia kannattaa peluuttaa, 4 loitsua kun on aina parempi kuin 2. Ei sillä että kaikkia neljää loitsua käytettäisiin vaan sen takia että todennäköisemmin saadaan juuri se/ne loitsut kyseisestä loresta mitkä halutaankin. 4/6 on huomattavasti todennäköisempi kuin 2/6, vielä kun huomioidaan että tuplilla saat itse valita toisen loitsuista. Meni vähän vaikeaksi, mutta toivotaan että jotain selkoa sait. Viimeitään siinä vaiheessa todellisuus valkenee sinullekkin kun saat toisen armeijan kääpiöiden rinnalle.Hapid kirjoitti:miks kukaan ei koskaan peluuta esim demoni prinssiä? kui kaikis listois on aina joku sorsa, en voi käsittää.
Prinssiä voi hyvin verrata lohikäärmeisiin yms. mörköihin, jotka tippuvat yhdestä tykin kuulasta jos noppa vain pyörähtää oikein. 8th ei juurikaan suosi isoja mörköjä, tälläiset valinnat ovat liian riskialttiita jos halutaan tehdä optimaalinen lista. 500-600.pts on todella helppo sijoittaa johonkin muuhun joka tuo huomattavasti enemmän pisteitä eikä ole niin helppo pistekohde viholliselle. Laskennallisesti prinssin peluuttamisessa vain ei ole mitään järkeä. Tämä ei toki poista sitä tosiasiaa että prinssilläkin saa tehtyä pahojaan kentällä mikäli sen saa ajettua oikeanlaiseen combattiin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Usermaatra
Hyvin pitkälti näin. Itse nautin prinssistä sikäli että se lentää; nopea liike ja ketteryys on silkkaa seksiä normaalisti hiukan kankeahkolle WoCille, ja se voi silti lyödäkin ja häröillä mikäli magia ei onnistu (mikä on minulle suhteellisen yleistä). Joo, tiedän että näistä seikoista huolimatta ei niin kalliilla kannata mennä combattiin jos pääasia on loitsiminen, mutta syy miksi itse välillä ulkoilutan prinssiä on sen monipuolisuus.Runt kirjoitti:Hapid kirjoitti: Tämä ei toki poista sitä tosiasiaa että prinssilläkin saa tehtyä pahojaan kentällä mikäli sen saa ajettua oikeanlaiseen combattiin.
On se toki aika päheäkin, ja olen maalannut miehen kainosti, mutta silti, ei se täysin hyödytön tursake ole koskaan ollut.
MInua henkilökohtaisesti enemmän ärsyttää laittaa pisteitä isomaagiin joka failaa magiansa eikä oikein omaa mitään varasuunnitelmaa ja täten vain istua murjottaa jossain "uhkaamassa" magiallaan vihollista.
Tavallaan inhoan magioimista. Mättösankareissa vaan on enemmän munaa ja tuntuvat aina saavan enemmän myös aikaiseksi kuin tuollaiset mokomat nysväkkeet.
Ja joo, laskennallisesti olen täysin väärässä.
EDIT: Ja joo, ite ehkä laittaisin bsb:lle ihan puhtaat mättäjäiskamppeet ja iskisin tuon banner of ragen sille yksikölle jota se tarvitsee.
Nimenomaan. Tommoset taikurit on vaan semmosia aikapommeja jotka pamahtaa just silln ku ei pitäisi.Usermaatra kirjoitti:Mättösankareissa vaan on enemmän munaa ja tuntuvat aina saavan enemmän myös aikaiseksi kuin tuollaiset mokomat nysväkkeet.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
kerro se noille ETC miehille joiden listoja kaikki copy-pastee, sit kun siel näkyy demoniprinsei/mättösankareit/monstereita niin isommatki massat uskaltaa niit käyttää :DHapid kirjoitti:Nimenomaan. Tommoset taikurit on vaan semmosia aikapommeja jotka pamahtaa just silln ku ei pitäisi.Usermaatra kirjoitti:Mättösankareissa vaan on enemmän munaa ja tuntuvat aina saavan enemmän myös aikaiseksi kuin tuollaiset mokomat nysväkkeet.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.