ORC Otaniemi FB GT: Tulokset sivulla 5
-
HerraMauno
Re: ORC:n Otaniemi FB GT 29.-30.12.
Maksoin tän pari viikkoa sitten, samalla kuin maksoin sen pizzan. Eli Eetu Peltola listoille.
edit* saanko mä muuten tulla sinne työnteleen hero wraithei? Vissiin 2 etherealin rajojen sisällä saa?
edit* saanko mä muuten tulla sinne työnteleen hero wraithei? Vissiin 2 etherealin rajojen sisällä saa?
Neva Joonas maksanut myös.
- Haltijajorma
Tuota mihin aikaan majapaikan ovet avataan 28 pv???
Petrus Makkonen maksoi myös aamulla.
Btw, tuleekos noihin komppeihin lisättyä se ettei greedy fist toimi kuolon loren kanssa? Ihan näin uteliaisuudesta kyselen. Tai olen sokea enkä huomaa että asiaan on otettu jo kantaa.
Euroopan mukavin mies
Lukee Slugin faqissa ettei toimi.Morrigan kirjoitti:Btw, tuleekos noihin komppeihin lisättyä se ettei greedy fist toimi kuolon loren kanssa? Ihan näin uteliaisuudesta kyselen. Tai olen sokea enkä huomaa että asiaan on otettu jo kantaa.
Praise Helix!
Eli olin sitten vaan sokea, gah. No onneksi en ollut tuota listaan yrittänyt tunkeakaan.Kalis kirjoitti:Lukee Slugin faqissa ettei toimi.Morrigan kirjoitti:Btw, tuleekos noihin komppeihin lisättyä se ettei greedy fist toimi kuolon loren kanssa? Ihan näin uteliaisuudesta kyselen. Tai olen sokea enkä huomaa että asiaan on otettu jo kantaa.
Euroopan mukavin mies
Kuinkas ehdoton tuo turnauksen maalauspakko on? (Voin jo tässä vaiheessa todeta että en ehdi saada armeijaa kuntoon ennen deadlinea.)
Ainakin mun puolesta riippuu että miten iso osa armeijasta on täysin "vaiheessa". Pari ukkoa tai joku pieni yksikkö maalamattomana varmaan menee porsaanreiästä sisään, mutta jos yli puolet armeijasta hohtaa metallisena/muovisena niin sitten kannattaa ehkä jäädä kotiin nauttimaan välipäivistä. Jos on jotain tolta väliltä niin kandee ottaa yhteyttä Slugiin, se sit antaa jonkun lopullisen tuomion.Kuism4 kirjoitti:Kuinkas ehdoton tuo turnauksen maalauspakko on? (Voin jo tässä vaiheessa todeta että en ehdi saada armeijaa kuntoon ennen deadlinea.)
...silence...
- Amazing Slug
No kyllä siinä aika ehdottomia ollaan.
Kysytään nyt se, että onko suotavaa saapua paikalle 9:40 laittamaan armeijan valmiiksi?
Hou hou hou!
- Amazing Slug
Sitten kun joku menee sinne. Ite oon avainten kanssa Smökissä n. 17:30-21:00 Huomenna. Ilmoittakaa saapumisenne hyvissä ajoin etukäteen, saatan poistua paikalta avainten kanssa ennen tuota. 040-8670501Haltijajorma kirjoitti:Tuota mihin aikaan majapaikan ovet avataan 28 pv???
Joo, eiköhän siellä olla jo ennen tuotakin paikalla säätämässä.Mikkelix kirjoitti:Kysytään nyt se, että onko suotavaa saapua paikalle 9:40 laittamaan armeijan valmiiksi?
Muistelen viime kerralta nähneeni pelipaikalla mikron&jääkaapin, ovathan ne edelleen käytettävissä? Ei kehtaisi joka väliin tilata pitsaakaan.
- Amazing Slug
Jääkaappi on siellä takahuoneessa, mikro roudataan pelitilasta smökkiin.
- Amazing Slug
Listojen postaus tänne myöhästyy hieman, koska en ole kotona vielä 20:00. Listoja voi odotella joskus 21:00-22:00 välissä.
Voiko Jarkko Saura tulla viel messii? Lähetän sulle listan vaikka punaista valoa tuliski. Rahat voin iskee tilisiirtona mut käteinen tulis varmaa nopeemmin.
Onko meikäläisen maksu muuten siirtynyt siihen suuntaan, vai onko jäänyt matkalle?
- Amazing Slug
Käteismaksu kävisi, mutta meitä on nyt tasamäärä. Mukaan pääset vain varapelaajana, tosin ilmaseks jos näin sattuu käymään.Jara kirjoitti:Voiko Jarkko Saura tulla viel messii? Lähetän sulle listan vaikka punaista valoa tuliski. Rahat voin iskee tilisiirtona mut käteinen tulis varmaa nopeemmin.
Listat, myöhässä as expected.
https://docs.google.com/document/d/1J1U ... n_US&pli=1
-
HerraMauno
Onnistuinko mä nettoamaan nyt -5 pinnaa, ku mun listaa ei näy tuolla? Eipä siinä mitään, että ei mun nimeä vieläkään ilmonneiden listalla näy, vaikka voin vaikka vannoa, että maksoin siitä pizzasta aika paljon extraa.
runel on ainaki tupla enchanted itemi tuolla, other trickster shard ja ruby ring ja ihalaisenkin lista sisältää jonkin verran hassui kamoi joit ei pitäs olla siellä.
Viimeksi muokannut Warchef, Ke 28.12.2011 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.