Onneksi minulla on synttärit jo tammikuussa. ;)
Hyvää synttäriä kummallekkin, oli sitten ensi kuussa tai tammikuussa 0o
GW:n uusien kittien hinta on kyl suolasta, mutta onneks muovikittien taso nousee oikeuttamaan.
Mithrandir kirjoitti:No on varmaan sellaisiakin pelaajia olemassa jotka osaa vältellä sitä yhtä Flaming Attacks -unittia, mutta minä en pärjää 4+ regesaven kanssa kyllä edes yksiköille joilla ei sitä flamingia ole. :P
T5 + rege on kyl aika tiukkaa lihaa jo :)
Superarjalainen kirjoitti:No kyllä tää vähän on flaming edikka koska banner of eternal flame 10pt ja kaikki ketkä ei sitä saa saakin tuliriimuja ja firestorm bladeja, ja tuli poistaa regnan kyseisen phasen ajaksi kokonaan. Tuntuu ihan bätmänille.
En tajuu tota bätmän läppää, sen takii varmaan harvemmin nään mitään palavaa missään. Toisaalta jos sun edikkas on palava niin kukas mä oon vastaan väittämään.
Ite pelaan palolippua tällä hetkellä helffeillä ja se on eka asia joka on cuttaus listalla. Palava lippu on archreilla, kyllähän ne tollaseen yksiköön haavan tekee, mutta haluuko bolttereilla ampua kuitenkaan sekaan, siellä odottaa t5? Onha toi pirun sitkee yksikkö, mut pelkään et tulee maksaa maltaita tai sit niistä tuleeki uudet röllit röllien tilalle... ja röllithän on tiukkaa lihaa.
Miksi tyytyä kahdeksaan :D