Jees lauantaina alkaa 1750 pojon kierrokset.gutrot kirjoitti:Jepulis, mä tuun lauantaina klo. 10. Olikos se 1750 pistettä jo?
Vielä ainakin yhtä itänaapurin peluria hakis!
Jees lauantaina alkaa 1750 pojon kierrokset.gutrot kirjoitti:Jepulis, mä tuun lauantaina klo. 10. Olikos se 1750 pistettä jo?
Termi on sinäänsä vaikea, koska se käsittää monta eri konseptia ainakin Suomen sotilassanastossa. Voidaan puhua "menestyksen laajentamisesta (painopiste alueella)" tai "läpimurtoliikkeestä".JussiV kirjoitti:Mä olen kanssa lauantaina tulossa. Ilmeisesti porukka aloittelemassa jo 10:00, joten siihen pyrin minäkin.
Jos noita joukkoja vielä sumplii viimeisimmän pelin jäljiltä, niin jotain kannattaa Neuvostoliiton jättää Osipovichin turvaksi, jos tälle kierrokselle tulee vielä pelejä. Mieluiten IS-2:t niin ovat sitten asemissa exploittaamaan kaakkoon strategisessa vaiheessa.
P.S. Kysymyksenä sotilasslangin taitajille, onko "exploit" -termille hyvää suomenkielistä vastinetta? Tosi usein tulee tässä kampanjassa vastaan ja olisi kiva käyttää ihan selkeää suomea.
Tossa on tietysti sitten se sama ongelma, että jos/kun IS-2:t olivat mukana taistelussa ja eivät etene, niin ei sieltä naapurialueeltakaan kukaan pääse.JussiV kirjoitti: Jos noita joukkoja vielä sumplii viimeisimmän pelin jäljiltä, niin jotain kannattaa Neuvostoliiton jättää Osipovichin turvaksi, jos tälle kierrokselle tulee vielä pelejä. Mieluiten IS-2:t niin ovat sitten asemissa exploittaamaan kaakkoon strategisessa vaiheessa.

Kartan pohja on otettu Battlefrontin Bagration pdf:stä (Battle Plan Map):Yendir kirjoitti: Mistä olette saaneet käyttöönne netissä pyörivän kampanjakartan, jota voi päivittää? Olisiko sellaista mahdollisuus saada käyttöön myös meille jostakin? Infoa kartan olinpaikasta voi lähettää esim privana minulle.