"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä on paras WHFB edikka ?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Painkiller

Re: Mikä on paras WHFB edikka ?

Viesti Kirjoittaja Painkiller »

Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Painkiller kirjoitti:Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.
Möllyskä

Viesti Kirjoittaja Möllyskä »

Kaapelikala kirjoitti:Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.
Painkiller kirjoitti:Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.
Päteekö myös Welffeihin? Army book sanoo, ettei welffit ota metsistä liikkumiseen miinusta, mutta tästä edikasta en nyt tiedä.
Dr. Icchan » Ma 29.10.2012 18:22

Norjassa karhutrio oli murtautunu mökkiin, syöny safkat, juonu kaljat, repiny kalusteet hajalle ja paskonu sänkyyn. Joten ei ne aina pasko metsään
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Jos lentää niin kiinnostaa, muuten ei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”