Sopii hyvin, Normandia shermaneja tiedossa, niillä on jo jonkun aikaa tehnyt mieli pelata. Käytän varmaan uutta trained sherman listaa, tai sitten irkkukaartia.Earnest kirjoitti:Moi, Lauantaina klo 11 - 16 Villers-Bocage/Normandy henkistä matsia? SS Tiikerit vastaan sun Cromwellit tai sherman poppoo? Voidaan pelaa vaikka 2000 pojoa.Säkki kirjoitti:Vaikka Bagration kampanja onkin vielä hetken aikaa käynnissä, alkaa pikkuhiljaa tulla ikävä länsirintamaa, joten kiinnostaisiko ketään ottaa länsirintama matsia ensi viikonloppuna?
FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Hieno homma, 2000 pojoo ok? Varmaan 6 tiikeriä, pari aa trukkia ja panssarijääkäri ss scoutteja tiedossa :)Säkki kirjoitti:Sopii hyvin, Normandia shermaneja tiedossa, niillä on jo jonkun aikaa tehnyt mieli pelata. Käytän varmaan uutta trained sherman listaa, tai sitten irkkukaartia.Earnest kirjoitti:Moi, Lauantaina klo 11 - 16 Villers-Bocage/Normandy henkistä matsia? SS Tiikerit vastaan sun Cromwellit tai sherman poppoo? Voidaan pelaa vaikka 2000 pojoa.Säkki kirjoitti:Vaikka Bagration kampanja onkin vielä hetken aikaa käynnissä, alkaa pikkuhiljaa tulla ikävä länsirintamaa, joten kiinnostaisiko ketään ottaa länsirintama matsia ensi viikonloppuna?
2000 sopii, pääsen pelaa kunnon Sherman swarmilla :DEarnest kirjoitti:
Hieno homma, 2000 pojoo ok? Varmaan 6 tiikeriä, pari aa trukkia ja panssarijääkäri ss scoutteja tiedossa :)
Onko sunnuntaille pelaajia? Voin tulla US/Saksa/Venäjällä vastaan?
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Peliä kehiin - ke,to,pe,la. Ketään saatavilla?
Vaivaako jengiä Bagration-krapula vai mistä kiikastaa? Peliä kehiin!
Mä oisin kiinnostunut pelaamaan sunnuntaina. Jos jotakuta nappaa, niin saa olla yhteyksissä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Voiko ei-Noppalaiset osallistua? Huvittaisi toki jäseneksi liittyä, mutta kun en tiedä, asunko pääkaupunkiseudulla, niin jäsenmaksu vähän arveluttaa. Haluais kyllä kovasti viikonloppuna päästä opettelemaan kunnolla peliä, nyt kun on 2000 pistettä Wehrmachtia valmiina. Lauantain surkeassa säässä olisi kiva päästä pelailemaan. Onnistuuko tämmöinen?
Idleness is the pathway to damnation.
Kyllä sitä tutustumaan voi aina tulla. Tietysti vaatii, että joku on lauantaina sulle tulossa vastukseksi =)Tylran kirjoitti:Voiko ei-Noppalaiset osallistua? Huvittaisi toki jäseneksi liittyä, mutta kun en tiedä, asunko pääkaupunkiseudulla, niin jäsenmaksu vähän arveluttaa. Haluais kyllä kovasti viikonloppuna päästä opettelemaan kunnolla peliä, nyt kun on 2000 pistettä Wehrmachtia valmiina. Lauantain surkeassa säässä olisi kiva päästä pelailemaan. Onnistuuko tämmöinen?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Tekisi kovasti mieli lopultakin kokeilla uutta edikkaa tällä viikolla. Löytyisikö jollekin arkipäivälle vastusta klo 16-21 välille? Pelaisin mieluiten Saksalla tai Suomella, mutta kyllä mä voin venäläisetkin kaivaa esille jos ei muuten vastustajaa löydy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mulle sopisi pelit keskiviikkona tai torstaina. Voisin vaikka kokeilla jotain tuon uuden Blood, Guts & Gloryn jenkkilistaa.Gorzag kirjoitti:Tekisi kovasti mieli lopultakin kokeilla uutta edikkaa tällä viikolla. Löytyisikö jollekin arkipäivälle vastusta klo 16-21 välille? Pelaisin mieluiten Saksalla tai Suomella, mutta kyllä mä voin venäläisetkin kaivaa esille jos ei muuten vastustajaa löydy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Olisiko tälle viikolle saksalaisille vastustajaa?
Voisin ottaa tällä viikolla La iltapäivällä tai Su ihan milloin vaan matsia mun SS Tiikereillä? 1750 pojoa esim jos jotakuta nappaa.
Torstai olisi hieman parempi. Onko klo 16 hyvä aloitusaika?JussiV kirjoitti:Mulle sopisi pelit keskiviikkona tai torstaina. Voisin vaikka kokeilla jotain tuon uuden Blood, Guts & Gloryn jenkkilistaa.Gorzag kirjoitti:Tekisi kovasti mieli lopultakin kokeilla uutta edikkaa tällä viikolla. Löytyisikö jollekin arkipäivälle vastusta klo 16-21 välille? Pelaisin mieluiten Saksalla tai Suomella, mutta kyllä mä voin venäläisetkin kaivaa esille jos ei muuten vastustajaa löydy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Löytyiskö ensi viikonlopulle vastustajaa? Tiedossa olisi Britti shermanneja, tai vaikka EW britti Crusadereita
Olisiko Torstai iltapäivälle (klo 16->) peliseuraa vai pitääkö kaivaa Warmachine figut esiin? Tekisi mieli kokeilla Suomalaisia, mikä armeija tahansa kelpaa vastukseksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Voisin tulla ottamaan revanssia viimeviikkoisesta. Josko saataisiin vähän pidempi peli kuin viimeksi. Vaikkapa venäläisillä, niin pääsee "finnish bulldog" oikeuksiinsa.Gorzag kirjoitti:Olisiko Torstai iltapäivälle (klo 16->) peliseuraa vai pitääkö kaivaa Warmachine figut esiin? Tekisi mieli kokeilla Suomalaisia, mikä armeija tahansa kelpaa vastukseksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Olisko lauantaille liittoutuneita tarjolla?
Voisin pelata la aikasin aamulla (about 08-11:30) EW DAK Panzer Ko vs Crusaders?Säkki kirjoitti:Löytyiskö ensi viikonlopulle vastustajaa? Tiedossa olisi Britti shermanneja, tai vaikka EW britti Crusadereita
EDIT: vois ottaa ton uuden TANK ACES kamppanjan mukaan meidän EW peleihin? :) Mulla ei ole vielä BG&G kirjaa mutta toiv. kerkee nappaamaan perjantaina mukaan!
Afrikka kuulostaa hyvältä, Crusadereilla en olekkaan hirveesti päässyt pelailemaan, elikkäs lauantaina 8.00.Earnest kirjoitti:Voisin pelata la aikasin aamulla (about 08-11:30) EW DAK Panzer Ko vs Crusaders?Säkki kirjoitti:Löytyiskö ensi viikonlopulle vastustajaa? Tiedossa olisi Britti shermanneja, tai vaikka EW britti Crusadereita
EDIT: vois ottaa ton uuden TANK ACES kamppanjan mukaan meidän EW peleihin? :) Mulla ei ole vielä BG&G kirjaa mutta toiv. kerkee nappaamaan perjantaina mukaan!
Tank Aces kuulostaa myös mainiolta idealta. Sitten vaan suunta kohti Libyaa :)