"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: Warmachine/Hordes Liigaa loppvuodeksi 2011

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

1630 jälkeen sopii, kyselen tuon Ilmarin mukaan.
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Ei paljoa tarvi kysellä, mää oon kiinni ke-su välisen ajan.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Olisiko Jeijo lähdössä tuolloin pelailemaan?
Toki voimme Antin kanssa kahdestaan jotain säätää (mitähän siitäkin tulee), ehkä jopa opimme jotain uusia sääntöjä samalla kun pelaamme väärin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Runt kirjoitti:Olisiko Jeijo lähdössä tuolloin pelailemaan?
Toki voimme Antin kanssa kahdestaan jotain säätää (mitähän siitäkin tulee), ehkä jopa keksimme jotain uusia sääntöjä samalla kun pelaamme väärin.
Korjasin. ;)
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Huomenna on kuulemma jotkut pelit. Missäs päin ne ovat ja mihin aikaan.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

jyri87v kirjoitti:Huomenna on kuulemma jotkut pelit. Missäs päin ne ovat ja mihin aikaan.
Laitas Ville ihmeessä miehelle tietoa menemään. Ja sitten alat faba aivopesun :)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viestiä lupaan laittaa saman tien yv:llä, mutta aivopesun suhteen joku voisi melkeimpä alkaa aivopesemään minua taas faban puolelle. Taisin hurahtaa warmachineen hieman liian syvälle viimepelien jälkeen ;) No en minä nyt FaBaa sentään ole hylännyt, mainostetaan kunhan aika on sopiva.
Tosiaan Antin kanssa pelataan tässä meillä klo:16.30 alkaen, mikäli halukkaita pelin seuraajia löytyy niin tervetuloa paikalle. Tosin heittäkää nyt yv:tä kuitenkin niin tiedän varautua väen paljuuteen.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Mulla oli krapula ja illalla Flames Of War pelit.

Huomenna 15/6 meillä Infinityä n. klo 10-13.

Seuraaviin WM/hordes mättöihin koitan taas päästä mukaan, mun luona sitäkin pelailla.
Soi viulu
Runt

Mitäs se Jeijo nyt höpisee? Pelaamme vasta huomenna joten krapula kommentti meni hieman ohitse... Eli pelaamaan vaan huomenna jos vain suinkin ehdit.

Infinityn kohdalla pitää nyt sanoa että Däm! Niin mielellään kuin tuota olisi lähtenyt opettelemaan mutta lapsenvahtihommat pukkaa pahasti tuohon aikaan päälle eikä hoitajaa taida löytyä =/ Mutta heitätkö numerosi vaikka yv:llä niin laitan viestiä jos jotenkin pääsen huomenna pelipaikalle.
Gerazu

Khador voittamaton, kuka ottaa seuraavaksi pataan? ;)
3-0 streak, epic!
jyri87v

Komia peli oli se ensimmäinen, Khador on aika eeppisa kyllä. Ne lähtee kuin kuppa töölöstä kun saa vähän armeijan poikasta pöytään:D
Consider yourself challenged.
Gerazu

jyri87v kirjoitti:Komia peli oli se ensimmäinen, Khador on aika eeppisa kyllä. Ne lähtee kuin kuppa töölöstä kun saa vähän armeijan poikasta pöytään:D
Consider yourself challenged.
Anna tulla vaan ;) Pelattiin viel toinen peli sen ekan jälkeen, pelasin pVladia, Blood of Old Kings, +3 SPD, MAT, STR, DEF, ARM maksaa 4 focusta, not bad. Wind wall: Et voi ampua mua, 3 focusta. Siinä sitten juostiin ja piestiin kaikki :D
Runt

Jeps tylysti vietiin cygnarin nappeja taas kertaalleen. Pitää kehittää jokin uusi armeija rakenne jos meinaa pärjätä, tuntuu että ampumalla ei saa mitään merkittävää aikaan (poislukien defenfe ja sloan, jotka tosin tuntuvat mokaavan damage heitot aina [3*d6=5]). Combatissa sitten tuleekin turpaan kun pelaa täysin ampuvaa listaa, no ehkä tuolta kirjasta jokin lähis yksikkökin löytyy (figuja odotellessa).
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Voi rämä, infinityä tarjolla ja mulla töitä...
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
jyri87v

Gerazu kirjoitti:
jyri87v kirjoitti:Blood of Old Kings, +3 SPD, MAT, STR, DEF, ARM maksaa 4 focusta, not bad. Wind wall: Et voi ampua mua, 3 focusta. Siinä sitten juostiin ja piestiin kaikki :D
Se on tietysti jos khador saa heitettyä itselle sen 3-4 focusta.
jyri87v

Runt kirjoitti:Pitää kehittää jokin uusi armeija rakenne jos meinaa pärjätä.
Joo se voi olla. Khadoria vastaan warcasteriksi sopii striker, siltä tuo earthquake vetää niiltä jalat alja siitä sitten vaan paiskimaan cortexit ja automaatti osumilla vielä.
Sitten kannattaa miettiä jos niitä palkkasotureita haluaa niin jack marchall rutger ja sille se chargen kestävä light jacki.
Tapoja on monia.
Kattelin tossa tota warmachinen 2 player boxia, sellasen sais saman tien jos lähtis käymää tampereel.
Ketään kiinnostunut ostamaan ne khadorin kamat siitä.

Sitten muuten, sulla oli squire ja reinholt kiinni samassa casterissa, tämä ei käy. Niitä saa olla vain yksi. Linkkaan ton ni saat siitä hyvät tiedot ja tipsit sen käyttöön.http://www.beastsofwar.com/warmachine/c ... quire-box/
Gerazu

jyri87v kirjoitti:
Gerazu kirjoitti:
jyri87v kirjoitti:Blood of Old Kings, +3 SPD, MAT, STR, DEF, ARM maksaa 4 focusta, not bad. Wind wall: Et voi ampua mua, 3 focusta. Siinä sitten juostiin ja piestiin kaikki :D
Se on tietysti jos khador saa heitettyä itselle sen 3-4 focusta.
Butcher on ainoo jolle pitää heittää focusta, muilla on tietty määrä samanlailla kuin muilla factioneilla.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Pitää tulla ottaa turhat luulot pois, kuhan olen taas tsekannut säännöt uudestaan ja ehdin pelaamaan loppuun asti :D
Soi viulu
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Sopivia lahjuksia vastaan voisin olla antamatta Antille niitä tilaamiaan vahvistuksia, jotka työpöydälläni pyörivät ;)
Runt

Tarjotaan 5.00€ kuvatusta materiaalista missä Antin vahvistusjoukkoja isketään lekalla.
jyri87v kirjoitti:Joo se voi olla. Khadoria vastaan warcasteriksi sopii striker, siltä tuo earthquake vetää niiltä jalat alja siitä sitten vaan paiskimaan cortexit ja automaatti osumilla vielä.
Sitten kannattaa miettiä jos niitä palkkasotureita haluaa niin jack marchall rutger ja sille se chargen kestävä light jacki.
Lähtökohtaisesti pyrin listan tekemään enemmänkin yleisesti kaikkia factioneja vastaan, tosin olisihan tuon voinut huomioida kun tiesi että pelkkää khadoria tulee vastaan. Hieman ehdein jo Sloanille suunnittelemaan uusia taktiikkoja, sekä miettimään warcasteriksi "Siegeä" ja jotain muutakin mutten nyt muista nimeä.
Lisävahvistuksia kun saan armeijaani niin sitten nähdään jotain muutakin.

Edit:ei oikein auennut tuon linkin videon avulla mikä kieltää peluuttamassa Squirea ja Reinholdia saman warcasterin vieressä? Huonolla engalnnilla kuitenkin ymmärsin sen että näitä kahta vertailtiin keskenään, ajatuksella kumpi on parempi ja kumpaa kannattaa peluuttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”