Joo, avain on. Klo 13 sitte Torstaina. Armored rifles tulee vastaan.Sotalammas kirjoitti: Zek Klo 13 kerholla siis . Eikös sulla ollut valmiiksi avainkin sinne?
FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Mulla ois torstaina aikaa pelata esim. Ristoa tai Mikkoa vastaan sen jälkeen kun ne on matsannut.
Ehtiikö kukaan ottaa toisen matsin? Miloin tahansa 13 jälkeen käy.
-Aleksis
-Aleksis
Löytyskö lauantaille vastustajaa? (myös sunnuntai käy) Tarjolla olisi Saksalta panssaria tai jalkaväkeä, vaihtoehtoisesti liittoutuneilta brittipanssaria.
Damn, mun on mentävä salille, jos oisin lukenu tän ajoissa, niin enne 1300 ois käynyt.A. Meaney kirjoitti:Mulla ois torstaina aikaa pelata esim. Ristoa tai Mikkoa vastaan sen jälkeen kun ne on matsannut.
-Aleksis
Kuinkas Perjantaina, onko sillon vastusta tiedossa 09-18 välillä?
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Perjantaina onnistuu aamulla tai päivällä yksi peli.
-Aleksis
-Aleksis
No, ollaanko reippaita ja nähdään klo 0900 kerholla?A. Meaney kirjoitti:Perjantaina onnistuu aamulla tai päivällä yksi peli.
-Aleksis
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Peliä arki-iltana klo 17 ->. Mikä päivä vaan käy.
*EDIT* Tarjolla siis luonnollisestikin sakemanneja.
*EDIT* Tarjolla siis luonnollisestikin sakemanneja.
Jaha, ei ketään. No entä ensi viikolla? Arki-illat jälleen vapaana.
Moro, otetaan vaan matsii ens viikolla - lapin sota meininkiä? Mulla on omat suomalaiset vielä vaiheessa, mutta kerholla pitäis olla Jaakon jääkärit vielä ruodussa.Sappi kirjoitti:Jaha, ei ketään. No entä ensi viikolla? Arki-illat jälleen vapaana.
Maanantai tai keskiviikko klo 17? Omat avaimet on liiankin hyvässä turvassa Maasotakoululla omassa körmyssä, joten pitää turvautua noihin kerhopäiviin :)
Ensi viikonlopuksi matsia MW north afrikkaan DAKia vastaan?
Earnest kirjoitti:Moro, otetaan vaan matsii ens viikolla - lapin sota meininkiä? Mulla on omat suomalaiset vielä vaiheessa, mutta kerholla pitäis olla Jaakon jääkärit vielä ruodussa.Sappi kirjoitti:Jaha, ei ketään. No entä ensi viikolla? Arki-illat jälleen vapaana.
Maanantai tai keskiviikko klo 17? Omat avaimet on liiankin hyvässä turvassa Maasotakoululla omassa körmyssä, joten pitää turvautua noihin kerhopäiviin :)
Heitinkin sua jo tekstarilla, mutta siis ke klo 17 sopis.
Mainostetaas vielä, sunnuntaina erinomainen mahdollisuus vääntää midwar northafrikkaa. Kallen hienot 15mm afrikkamaastotkin näyttivät löytäneet tiensä kerholle...anwil kirjoitti:Ensi viikonlopuksi matsia MW north afrikkaan DAKia vastaan?
Mielelläni tulen pelaamaan, tosin multa löytyy vaan DAK:ia myös. Löytyykö brittejä mistään?anwil kirjoitti:Mainostetaas vielä, sunnuntaina erinomainen mahdollisuus vääntää midwar northafrikkaa. Kallen hienot 15mm afrikkamaastotkin näyttivät löytäneet tiensä kerholle...anwil kirjoitti:Ensi viikonlopuksi matsia MW north afrikkaan DAKia vastaan?
Löytyisikö vastustajaa mun ETC panssareille (saksalaisia, mutta myös blue on blue käy) tällä viikolla? Viikonloppu menee Ropeconissa, mutta arkipäivinä käy käytännössä mihin vaan aikaan (kunhan vaan löytyy avaimet jostain) kun olen lomalla.
Nopat ja Taktiikka Ry
Jos peli jenkkejä vastaan kiinnostaa, niin nakatkaa yv :tä tai tekstaria.
ajallisesti mulle käy huomenna perjantaina 16 jälkeen, la 09-12 aloitus, ja sunnuntaina 12-14 aloitus.
Kyytiä idästä/itään saa kehää pitkin.
ajallisesti mulle käy huomenna perjantaina 16 jälkeen, la 09-12 aloitus, ja sunnuntaina 12-14 aloitus.
Kyytiä idästä/itään saa kehää pitkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Ensi viikolla taas saksmanneja tarjolla peliin arkisin klo 16-17 alkaen.
Löytyiskö huomiselle (lauantaille) aamupäivälle (aloitus 11-13) vastustajaa? Brittipanssaria tai Saksan jalkaväkeä tarjolla.
Sama vanha laulu: peliä kehiin! Arkisin, tai jopa la tai su klo 10 alkaen.
EDIT: Eikö ketään nappaa nyt viikonloppuna?
EDIT: Eikö ketään nappaa nyt viikonloppuna?
Mites tällä viikolla to tai (varauksella) su?
Sunnuntaina on kerholla 40k pariturnaus, eli pöydät voi olla vähissä?Sappi kirjoitti:Mites tällä viikolla to tai (varauksella) su?
Nopat ja Taktiikka Ry