Nykyään vaan ei voi sanoa "kuten sääntöjen mukaan menee", koska sääntöjen mukaan toi aloitus sisältää nykyään kaksi roll-offia, toisen siitä kumpi valitsee pöydän puolen ja aloittaa maastojen asettamisen ja toisen siitä, kumpi deploaa ensin ja saa ekan vuoron. Eli meinaat ilmeisesti, että heitetään vain kerran? Mä oon tätä samaa joutunut ite selittämään moneen kertaan fanaticin säännöistä, sen takia tiedän, ettei tää oon niin selkeää kuin voisi luulla. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Pelaajat heittävät puolet ihan normaalisti ja se joka asettaa ekana armeijansa myös aloittaa ellei toinen sitten ryöstä sitä kuten sääntöjen mukaan menee.Malkuth kirjoitti:Mites muuten toi aloitusheitto tässä turnauksessa kun pöydät on varmaan valmiina, heitetäänkö vanhaan tyyliin vain kerran vai erikseen puolenvalinta ja aloitus?
Härski Cup 4 Orivesi 15.9.2012 (26/26)
Re: Härski Cup 4 Orivesi 15.9.2012 (26/26)
Maastot on ainakin toivon mukaan valmiiks pöydällä.Malkuth kirjoitti:Nykyään vaan ei voi sanoa "kuten sääntöjen mukaan menee", koska sääntöjen mukaan toi aloitus sisältää nykyään kaksi roll-offia, toisen siitä kumpi valitsee pöydän puolen ja aloittaa maastojen asettamisen ja toisen siitä, kumpi deploaa ensin ja saa ekan vuoron. Eli meinaat ilmeisesti, että heitetään vain kerran? Mä oon tätä samaa joutunut ite selittämään moneen kertaan fanaticin säännöistä, sen takia tiedän, ettei tää oon niin selkeää kuin voisi luulla. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Pelaajat heittävät puolet ihan normaalisti ja se joka asettaa ekana armeijansa myös aloittaa ellei toinen sitten ryöstä sitä kuten sääntöjen mukaan menee.Malkuth kirjoitti:Mites muuten toi aloitusheitto tässä turnauksessa kun pöydät on varmaan valmiina, heitetäänkö vanhaan tyyliin vain kerran vai erikseen puolenvalinta ja aloitus?
Tulostakaa ihmiset sitten codekkienne FAQ't niin kaikilla on mukavampaa.
- Lord of Carcassonne
Niin , kerran, sillä maastot ovat valmiiksi pöydillä.Malkuth kirjoitti:Nykyään vaan ei voi sanoa "kuten sääntöjen mukaan menee", koska sääntöjen mukaan toi aloitus sisältää nykyään kaksi roll-offia, toisen siitä kumpi valitsee pöydän puolen ja aloittaa maastojen asettamisen ja toisen siitä, kumpi deploaa ensin ja saa ekan vuoron. Eli meinaat ilmeisesti, että heitetään vain kerran? Mä oon tätä samaa joutunut ite selittämään moneen kertaan fanaticin säännöistä, sen takia tiedän, ettei tää oon niin selkeää kuin voisi luulla. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Pelaajat heittävät puolet ihan normaalisti ja se joka asettaa ekana armeijansa myös aloittaa ellei toinen sitten ryöstä sitä kuten sääntöjen mukaan menee.Malkuth kirjoitti:Mites muuten toi aloitusheitto tässä turnauksessa kun pöydät on varmaan valmiina, heitetäänkö vanhaan tyyliin vain kerran vai erikseen puolenvalinta ja aloitus?
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Lord of Carcassonne
Maastot ovat valmiiksi pöydil. ottakaa osallistujat uudet fagit mukaan.Gerazu kirjoitti:Maastot on ainakin toivon mukaan valmiiks pöydällä.Malkuth kirjoitti:Nykyään vaan ei voi sanoa "kuten sääntöjen mukaan menee", koska sääntöjen mukaan toi aloitus sisältää nykyään kaksi roll-offia, toisen siitä kumpi valitsee pöydän puolen ja aloittaa maastojen asettamisen ja toisen siitä, kumpi deploaa ensin ja saa ekan vuoron. Eli meinaat ilmeisesti, että heitetään vain kerran? Mä oon tätä samaa joutunut ite selittämään moneen kertaan fanaticin säännöistä, sen takia tiedän, ettei tää oon niin selkeää kuin voisi luulla. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Pelaajat heittävät puolet ihan normaalisti ja se joka asettaa ekana armeijansa myös aloittaa ellei toinen sitten ryöstä sitä kuten sääntöjen mukaan menee.Malkuth kirjoitti:Mites muuten toi aloitusheitto tässä turnauksessa kun pöydät on varmaan valmiina, heitetäänkö vanhaan tyyliin vain kerran vai erikseen puolenvalinta ja aloitus?
Tulostakaa ihmiset sitten codekkienne FAQ't niin kaikilla on mukavampaa.
Viimeksi muokannut Lord of Carcassonne, Su 09.09.2012 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Jep, samalla sivulla ollaan. Fanatic-ketjua lukemalla tosiaan voi huomata, että kaikki ei oo tästä meidän kanssa samaa mieltä. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Niin , kerran, sillä maastot ovat valmiiksi pöydillä.Malkuth kirjoitti:Nykyään vaan ei voi sanoa "kuten sääntöjen mukaan menee", koska sääntöjen mukaan toi aloitus sisältää nykyään kaksi roll-offia, toisen siitä kumpi valitsee pöydän puolen ja aloittaa maastojen asettamisen ja toisen siitä, kumpi deploaa ensin ja saa ekan vuoron. Eli meinaat ilmeisesti, että heitetään vain kerran? Mä oon tätä samaa joutunut ite selittämään moneen kertaan fanaticin säännöistä, sen takia tiedän, ettei tää oon niin selkeää kuin voisi luulla. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Pelaajat heittävät puolet ihan normaalisti ja se joka asettaa ekana armeijansa myös aloittaa ellei toinen sitten ryöstä sitä kuten sääntöjen mukaan menee.Malkuth kirjoitti:Mites muuten toi aloitusheitto tässä turnauksessa kun pöydät on varmaan valmiina, heitetäänkö vanhaan tyyliin vain kerran vai erikseen puolenvalinta ja aloitus?
Saadaanko taas kaverin kaa kyyti asemalta turnaus paikalle? Ja Anton Vihervaaran armeija varmistui demoneiksi.
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
- Lord of Carcassonne
Onnistuu.Adaragron kirjoitti:Saadaanko taas kaverin kaa kyyti asemalta turnaus paikalle? Ja Anton Vihervaaran armeija varmistui demoneiksi.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
armeija muutos susiin by jonne laine
Erkka Korolaisen armeijana Tyranids.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Lord of Carcassonne
Unohtu tuo paikan osoite niin pistin sen ekaan viestiin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Sääntökysymys: Mitä tapahtuu, jos Catacomb Command Barge (joka on siis nykyään chariot) joka on chargennut vihollisyksikköön tuhoutuu lähitaistelussa ennen kuin sen kyydissä olleen Necron Overlordin vuoro hyökätä tulee I2-vaiheessa? Vaihtoehdot on lähinnä a) combat loppuu koska kukaan ei ollut locked in combat eikä chariotin erikoissäännöt vaikuta enää tai b) Overlord tekee pile-inin omalla initiativellaan ja combat jatkuu.
- Lord of Carcassonne
Nyt pistit visaisen kysymyksen.Siis ite saatan jonkun mielestä olla väärässä mutta mun oman henkilökohtainen mielipide on se että vaihtoehto b).Malkuth kirjoitti:Sääntökysymys: Mitä tapahtuu, jos Catacomb Command Barge (joka on siis nykyään chariot) joka on chargennut vihollisyksikköön tuhoutuu lähitaistelussa ennen kuin sen kyydissä olleen Necron Overlordin vuoro hyökätä tulee I2-vaiheessa? Vaihtoehdot on lähinnä a) combat loppuu koska kukaan ei ollut locked in combat eikä chariotin erikoissäännöt vaikuta enää tai b) Overlord tekee pile-inin omalla initiativellaan ja combat jatkuu.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Ok, pelataan Härski Cupissa sen mukaan sitten. Mulla on Fanaticin virallisen rules lawyerin kanssa just keskustelu meneillään tästä, kysymys on tosiaan aika visainen. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Nyt pistit visaisen kysymyksen.Siis ite saatan jonkun mielestä olla väärässä mutta mun oman henkilökohtainen mielipide on se että vaihtoehto b).Malkuth kirjoitti:Sääntökysymys: Mitä tapahtuu, jos Catacomb Command Barge (joka on siis nykyään chariot) joka on chargennut vihollisyksikköön tuhoutuu lähitaistelussa ennen kuin sen kyydissä olleen Necron Overlordin vuoro hyökätä tulee I2-vaiheessa? Vaihtoehdot on lähinnä a) combat loppuu koska kukaan ei ollut locked in combat eikä chariotin erikoissäännöt vaikuta enää tai b) Overlord tekee pile-inin omalla initiativellaan ja combat jatkuu.
- Lord of Carcassonne
Jos saatte viralliselta taholta parempaa tietoa niin infoa tännekin. Rupean tekemään peliparituksen perjantaina sen mukaan ketkä ovat ilmoittautuneet. Ei tarvitse parituksia väkertää lauantai aamuna.Malkuth kirjoitti:Ok, pelataan Härski Cupissa sen mukaan sitten. Mulla on Fanaticin virallisen rules lawyerin kanssa just keskustelu meneillään tästä, kysymys on tosiaan aika visainen. =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Nyt pistit visaisen kysymyksen.Siis ite saatan jonkun mielestä olla väärässä mutta mun oman henkilökohtainen mielipide on se että vaihtoehto b).Malkuth kirjoitti:Sääntökysymys: Mitä tapahtuu, jos Catacomb Command Barge (joka on siis nykyään chariot) joka on chargennut vihollisyksikköön tuhoutuu lähitaistelussa ennen kuin sen kyydissä olleen Necron Overlordin vuoro hyökätä tulee I2-vaiheessa? Vaihtoehdot on lähinnä a) combat loppuu koska kukaan ei ollut locked in combat eikä chariotin erikoissäännöt vaikuta enää tai b) Overlord tekee pile-inin omalla initiativellaan ja combat jatkuu.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Eikun meinasin "virallisella" ihan vaan jätkää joka on lupautunut toimimaan tuomarina ja jaksaa näitä sääntöpulmia pohtia. FAQ ei valitettavasti kommentoinut tota mitenkään ja uutta versiota tuskin tulee ihan hetkeen.Lord of Carcassonne kirjoitti: Jos saatte viralliselta taholta parempaa tietoa niin infoa tännekin.
En ainakaan aloitusviestistä löytänyt, mutta kysyn kuitenkin. Onko maalauspisteet käytössä?
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
- Eöl the Dark Elf
Laitappa mulle Space Wolves sittenki armeijaks.
- Lord of Carcassonne
on. Ne on 0-5 kuten tähänkin asti.Adaragron kirjoitti:En ainakaan aloitusviestistä löytänyt, mutta kysyn kuitenkin. Onko maalauspisteet käytössä?
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Lord of Carcassonne
Ne jotka eivät armeijaansa ilmoittaneet millä pelaavat niin se pitää tehdä perjantaihin mennessä. Ja jos mahdollista niin tuokaa armeija listoista kopio minulle. Saan ilta lukemista.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Vaikka GW:tä lorauttikin kunnon kuset Templareiden aamumuroihin FAQ:n muodossa, pelaan niillä silti.
Eli Klaus Lehto Black Templareilla rähisemään, Dark Angels liittolaisina.
Eli Klaus Lehto Black Templareilla rähisemään, Dark Angels liittolaisina.