"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin Pelikauppa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: Porin Pelikauppa

Viesti Kirjoittaja Hapid »

sä voisit kyl lukee mun puolesta vaikka tiilenpäitä

nii mikäs helkkari tuo pwgne on?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Pwnage on slangisana, jota käytetään eri pelejä, pääasiassa videopelejä pelatessa. Tai siellä minä ainakin sen ensimmäisen kerran kuulin. Termi on muunnos englanninkielen sanasta "own", joka tarkoittaa omistamista. Kun joku sanoo ownaavansa, pwnaavansa jne, hän tarkoittaa, että hän on parempi kuin toinen asiassa X. Yleensä termiä kuulee kun onnistuu rökittämään toisen jossakin Tekkenissä, Codissa tai miksei vaikka myös Pokemonissakin.

Pwnage on oma suosikkiversioni sanasta ja nimitys Pwnagekisu on peräisin kyvystäni ownata teidät kaikki Fabassa. Termin pääteosa "kisu" on peräisin fanittamastani kirjasarjasta, jossa päähenkilön roolissa ovat nelijalkaiset takkuturkkimme.

Ps. Kuunnousu kauppoihin jo, kiitos. Jaksa enää viikkoakaan odottaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

GWn Army paketit ovat Saapuneeeeeeeet ! ! ;-)
Hinnoittelu aloitettu ja huomenna kamat hyllyssä !
(maalit saapuvat n.kk vaihteessa )

postcountia.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Käytiin kattomassa Boogeyn kanssa just mitä sinne oli tullut ja kyllä siellä tiski täynnä figuja oli. Ei varmaan riitä se pieni GW:n oma teline niille kaikille ja hyvä näin. Varastossa pitääkin olla hyvä määrä tavaraa ja toivottavasti vaihtuvaakin sellaista. Tosin mitä nopeasti katsoin niin harmi kyllä uutta kaaosta ei näyttänyt olevan lainkaan mukana ja kirjoja ei vielä tullut, mutta laitoinpa uuden Kaaos marsujen kodekin sitten tilaukseen että pääsee sillä leikkimään sitten tulevaisuudessa. Kiusataan Half-Breediä 5 Lentävällä otuksella tulevaisuudessa :P
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mie kävin siellä ma moikkaamassa jengiä Mätkydräftissä. Samalla tein itsekin tilauksen ja nyt sitten nähdään miten nopeaa toimintaa onkaan. Kivaa kyllä, että mitään varausmaksua ei tarvinnut jättää. Minnuu inhottaa nuo etukäteenmaksut, koska Boostep. Sen puljun kanssa tekee mieli pyytää ne rahat takaisin sen puolen vuoden jälkeen.

Ostin myös jo omistamani pelin. Nyt mulla on niitä kaksi. Oon keräilijä.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Okkei pitänee käydä piakkoin tarkistelemassa päivitettyä tilannetta ja kuulostelemassa onko jotain tulevaisuuden suunnitelmia tiedossa(faseen en sen takia liity !). Suomentakaas muuten myös toi "mätkyt". Vedelläänkös siinä vuorotellen avarilla pitkin poskia...???
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:Okkei pitänee käydä piakkoin tarkistelemassa päivitettyä tilannetta ja kuulostelemassa onko jotain tulevaisuuden suunnitelmia tiedossa(faseen en sen takia liity !). Suomentakaas muuten myös toi "mätkyt". Vedelläänkös siinä vuorotellen avarilla pitkin poskia...???
Magic the Gathering korttipeli
syrja

Tylsää...miksei voinut ol ihan vaa pikku litsareita ja kevyesti nahkavyöllä persiille.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mätkyt....onko tuo taas Antonin omaa slangia, vai oikea termi? MtG on kyllä liikkunut ihan mtg:n, tai magicin nimellä kaikkialla missä olen kulkenut.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mätkyksi sitä täällä kutsutaan. Kuullostaako "mätky" muka minun suustani tulleelta? Emmää teist tii, mutta mie kuvittelisin itseni keksivän jonkun swimmaamamman... jotakin sanan.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mitäs onkos tuonne facen puolelle tippunut jotain infoa yms tästä pelikaupasta? Itse kun en ole vielläkään päässyt kyseisessä liikkeessä vierailemaan ja tänne kun ei näytä informaatio päätyvän niin päätin hieman tiedustella. Eniten itseäni tällä hetkellä kiinnostaisi hieman tietää näistä teemailloista, jos siis jotain maalausopetusta tai vastaavaa kerran järjestävät.
Missäs hinnoissa nuo warhammer boxit olivat ja löytyykö hyllystä nyt esim perus boxeja kuten empiren ritareita/jalkaväkeä?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Boogeyman

Viesti Kirjoittaja Boogeyman »

Runt kirjoitti:Mitäs onkos tuonne facen puolelle tippunut jotain infoa yms tästä pelikaupasta? Itse kun en ole vielläkään päässyt kyseisessä liikkeessä vierailemaan ja tänne kun ei näytä informaatio päätyvän niin päätin hieman tiedustella. Eniten itseäni tällä hetkellä kiinnostaisi hieman tietää näistä teemailloista, jos siis jotain maalausopetusta tai vastaavaa kerran järjestävät.
Missäs hinnoissa nuo warhammer boxit olivat ja löytyykö hyllystä nyt esim perus boxeja kuten empiren ritareita/jalkaväkeä?
No just tänään naamaan tippui että huomenna sinne roudataan kolme lisäpöytää ja tuodaan lainaan Warhead-blogin joku pelipöytä.
Hintoja en sen ihmeemmin vilkaissut kun siel eilen tuli tosiaan pyörähdettyä ja valikoima on tällä hetkellä semmoinen, noh, kevyen yleispätevä. Siel tuntui olevan joku pari perusboksia vähän kaikkea. Et jos jotain tiettyä yksikköä haluat tällä hetkellä, niin valmistaudu raapustamaan niille listaan tilaus.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kannattaa huomata, että nyt on täällä Sotussakin heille oma fooruminsa, jos ei tuolla alapuolella paljoa tule vierailtua. Buukki ei ole enää niin pakollinen heidän toimintojensa seuraamiseen.
- Sinitähti
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Half-breed kirjoitti:Mätkyt....onko tuo taas Antonin omaa slangia, vai oikea termi? MtG on kyllä liikkunut ihan mtg:n, tai magicin nimellä kaikkialla missä olen kulkenut.
Itse olen kuullut kyseistä peliä mätkyksi kutsuttavan useasti. Ainakin Tampereen suunnalla. Tarvii varmaan ensi viikolla käydä taas poikkeen tuolla, kun on tilipäivä. Saisivat saada niitäcsääntökirjoja hyllyyn, esim. Black powderin voisin ostaa tai hail ceasarin. Luulisi tulevan valikoimaan, kun on niin paljon warlordin figujakin.
Kalat meni kotio...
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

El Capitan kirjoitti: Boostep. Sen puljun kanssa tekee mieli pyytää ne rahat takaisin sen puolen vuoden jälkeen.
boostep on suomen paskoin pulju joka myy pelkkää paskaa, ja mä en viitti pistää enää rahojani paskaan. mä olin joskus nulju mutta nyt kun on rahaa niin mä perkele kävelen ennemmin kauppaan ja ostan sen figun/figut ym. siihen liittyvät ja maksan käteisellä oli hinta sitte mikä hyvänsä. oon niin vittuuntunu vieläkin siihen kun viime joulukuun 1. päivä tilasin boostepistä slann mage priestin, maksoin koko roskan etukäteen ja oletin että se läjä tulisi jouluksi käteeni, paskat. ei ollu runkuilla koko paskaa edes varastossa vaikka nettisivuilla luki toimitus aika pari päivää. maaliskuussa sitten tuli viesti jossa pyydettiin tilinumeroa jotta voivat maksaa takaisin koko summan koska eivät pysty mulle toimittamaan ko. figua. kyllä vitutti ja vituttaa vieläkin. tää on muutenkin sen verran halpa harrastus että mieluummin jatkossa tuen ihan noita kivijalkakauppoja, oon lopen kyllästynyt odottamaan nettitilauksia turhaan.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Olipas mesta vähän muuttunut sitten viime visiitin. Uusi hylly hammereille ja pelipöytiä Mätkypöytien sijaan ulkona. Hienoa. Tajusivat mikä se tr00 harrastus ja peli onkaan. Warpathiakin siinä pöydällä näytillä. Olivat muuten rumia ukkoja. Sääliksi käy sitä ihmistä, joka käävistä yritti marsuja väkertää. Niin pieniä. Haluun.

Mut hei, oli mulla asiaakin. Juttelin vähän myyjän, mikähän hänen nimensä mahtaa olla?, kanssa siitä meidän ideastamme jostain ylisuperista julisteestamme, jossa kerromme meidän hienosta foorumistamme täällä Sotussa. Miekkonen sanoi, että passaa ainakin hänen puolestaan kun tuota seinätilaakin löytyy oikein kunnolla. Ehdotti mm. suoraan kaupan keskellä olevaa vessanovea sen paikaksi.

Onx meil kovii datiksii/ES Jonnei tääl, jotka vois vähän niiku tehä meil sellaane juliste? Kai me halutaan se mainoslappunen tehä?
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tälläinen pamahti juuri facettimeen:
Porin Pelikauppa kirjoitti:Uutta ilmoitusta uudesta maalauskilpailusta joka alkoi tänään joten muutetaan hiukan sääntöjä elikkäs figuureita saa modifioida, eli oman sankarin saa rakentaa figuista taikka modifioida figuista oman batmanin taikka minkä tahansa sarjakuvahahmon.

Osallistumismaksu on joko 10e taikka kaupasta ostettu figu mikä käy osallistumismaksuna.

Maalausaikaa 2 viikkoa, äännestysaikaa 2viikkoa mikä alkaa kun figut on maalattu ja kaupalle roudattu. tulokset julkaistaan kilpailusta sitten kun äännestysaika on menny umpeen niin siitä 3päivää eteenpäin ja äänet lasketaan kaupalla klo: 12

figuista otetaan ryhmäkuva ja erikseen top 3:sta kuvat

palkinnot paljastan kun selviää osallistujien määrä mutta vähintään lahjakortit mitkä viimekilpailussa oli myös.

T: Juha
syrja

Tattista inffosta. Hmm mullahan ois sielt kaupasta ostettu dreadlord vielä paketissa. Katotaan ehtiskö mukaan. Figu on muuten hyvin samankaltainen kuin viimeisin bmop figu. Ettei kukaan ihmettele jos ehdin sillä osallistuu
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kävin eilen ilmoittautumassa kisaan ja listalla oli vasta neljä nimeä, että poijaat muutkin nyt mukaan, että saadaan näytettyä, että täällä oikeasti on figuskene ja sille kantsii asioita järjestää :D Nyt panostetaan määrään eikä laatuun ;)

25. päivä ilmeisesti deadline mitä naamakirjaa vilkuilin.
syrja

Jaa pittääkö sinne oikeen ilmottautua. Luulin et riittää jos vaan vie figun määräaikaan mennessä. Tarvinnee pyörähtää joku päivä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”