"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi warhammer rotu??

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Puolihaltijathan voisivaedustaa tätä nippon/cathay/samuraiarmeijaa...

Ja siihen Chaosantiforceen voisi pistää vaikka "Wind Lord" armeijan...
melkein jokainen yksikkö lentävävä, perusjannut voisivat olla heikkoja ja Lordit Ybermättäjiä/taikojia... Lore of Heavens tietenkin loitsulistana...
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Minun mielestäni tärkeintä olisi että pystyttäisiin pitämään nämä edelliset armeijat kunnollisina ja tehdä joskus lopuille armeijoille armeijakirja. Ei ole hauskaa että joidenkin armeijoiden pelaajat joutuvat odottamaan ehkä jopa 5 vuotta ja sitten saattaakin pian tullakkin uusi editio ja odotus jatkuu. Kun taas toiset armeijat sitten saavat armeijakirjansa nopeasti.
SanHosee

def kirjoitti:Minun mielestäni tärkeintä olisi että pystyttäisiin pitämään nämä edelliset armeijat kunnollisina ja tehdä joskus lopuille armeijoille armeijakirja.
No onhan se näinkin
def kirjoitti: Ei ole hauskaa että joidenkin armeijoiden pelaajat joutuvat odottamaan ehkä jopa 5 vuotta ja sitten saattaakin pian tullakkin uusi editio ja odotus jatkuu. Kun taas toiset armeijat sitten saavat armeijakirjansa nopeasti.
niin, mutta eikös julkaisuaikataulut vaihdu joka editiossa? JA pitäähän ne armeijakirjat tehdä huolella, ei tästä muuten mitään tulisi :D
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Ruutiukko kirjoitti:Niin siis Warhammer Fantasy Roleplayn saantokirjassa ainakin mainitaan tuo Malal, joka on siis muita kaaosjumalia vastaan taisteleva kaaosjulle.
Mun käsittääkseni kaikki kaaosjampat ottaa kyllä kaikki yhteen ihan kiitettävissä määrin, siksihän se nimenomaan on kaaos.
Khorne ja Tzeentzh ovat, neljästä suurimmasta, kaikkein pahimmin napit vastakkain aika ilmeisestä näkemyserosta johtuen.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Muuten oikein, mutta vastakkain ovat Tzeentch ja Nurgle. Khornen vihamies on taas Slaanesh.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
SanHosee

Zymeth kirjoitti:Muuten oikein, mutta vastakkain ovat Tzeentch ja Nurgle. Khornen vihamies on taas Slaanesh.
Tästähän on jo tapeltu iät ja ajat :)

Miten muuten olisi Wood Elffeille "Summon Animals" taika?voitaisiin vaikka pistää uusi Hero, Druidi, ja antaa hänelle muutakin asiallista "guardian of nature"-kamaa
mazdamundi

Viesti Kirjoittaja mazdamundi »

Tossa uudessa liskomiesten bookissa sanotaan pari sanaa Amazoneista. Oisko mahollista että ne tulis FB:hen? :?
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
~¤Ü®ÀÑÎÇÜ$¤É¥Ê®$Ó®¤~

Viesti Kirjoittaja ~¤Ü®ÀÑÎÇÜ$¤É¥Ê®$Ó®¤~ »

joo mut siis täs amazon armeijassa oli ideaa... vaarallista!
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

GW on huijari yritys, ihan maailman kartan näköinen! Ind on aika köyhä kun se on just Indian paikalla ja sitten kislev kun siellä on ne tsaarit ja tsaarittaret. Sitten araby...voi perkati!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
SanHosee

anrdomedus kirjoitti:GW on huijari yritys, ihan maailman kartan näköinen! Ind on aika köyhä kun se on just Indian paikalla ja sitten kislev kun siellä on ne tsaarit ja tsaarittaret. Sitten araby...voi perkati!
onkos hiukan off-topic? no joka tapauksessa mitäs pahaa tuossa on? Mieluummin kopioitu ja toimiva maailma kuin itse tehty huono sellainen.
Lisäksi ei kai sinua nyt tälläinen toissijainen seikka häiritse, pelaaminenhan on kai pääasia?
mazdamundi kirjoitti:Tossa uudessa liskomiesten bookissa sanotaan pari sanaa Amazoneista. Oisko mahollista että ne tulis FB:hen?
Sisäinen pessimistini sanoo oraakkelipallonsa kanssa, että näin ei ikävä kyllä tule käymään :)
Phoenix_fx

Viesti Kirjoittaja Phoenix_fx »

Sellanen Farmari- armeija olis varmaan aika jees.

Siinä vois olla vaikka corena kaikkia maatalon eläimiä ja humalaisia renkejä, spessuina vaikka joku piika porukka ja rarena vanha kunnon "massikka-raktori" (höyrykäyttönen tietty :wink: ) johon ois ympätty joku kotiviritteinen äestin closista ajatellen. Lordina olis luonnollisesti isäntä ite ja heroiks sais vaikka emännän ja poijjaat. Special characteriks sais vaikka Seppo Kääriäisen tai Anneli Jäätteenmäen (ld 1, heh heh...) moraalia nostamaa. Vähän OT mut sitten empirelle vois vaikka ottaa Jäätteemmäen nemesikseksi Paavo Lipposen lord choiseksi.

spessu sääntöinä vois olla vaikka maatalous tuet eli tablequarterit menee automaattisesti Farmareille ja Eu-tuet vaikka niin että vastustaja joutuu luovuttamaan 50% pisteistään farmarille ennen peliä ja saa siitä hyvästä kotimaisen luomu-tomaatin suoraan Tanskasta. Näinhän se menee...

Siis ei mulla farmareita vastaan mitään oo, kunhan vaan nyt oon porukoissa ja huvikseni kirjottelen :D
Who? Me? No, it was that other guy...
Araknofobia

Viesti Kirjoittaja Araknofobia »

Skavengeneral kirjoitti:Eikös herra Tolkien luonut myös örkit, haltiat ja kääpiöt (siis näin väittää mun yks "Sormusten herra"-friikkikaveri, itse en niin hyvin tunne fantasiakirjallisuutta, mitä nyt hieman). Joten miksi hän ei sitten laitattanut noille sitten mitään erikoisempia copyrighteja vai onko GW käyttänyt jotain porsaanreikää/erikoislupaa luodessaan warhammer-maailman?
Nyt ammun hieman lonkalta, eikä liity oikein aiheeseenkaan. Orc sanaa on käyttänyt (keksinyt?) ensimmäisen kerran joku englantilainen kirjailija 1800-luvulla, nimeä en muista. Enkä kyllä asia yhteyttäkään, tämä oli jollakin netti sivulla jossa oli miekkosen tekstejäkin. Niin että ei se nyt Tolkien luonuy tyhjästä vaan muuttelemalla vanhoja tarinoita.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Mun yksi nerokas kaveri ehdotti joskus että olis hiirimiehiä ja ne olis immeisten kavereita ja auttais sotimises rottii vastaan. Aika huono idea
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Engineer

Viesti Kirjoittaja Engineer »

Thunderhammer kirjoitti:mun mielestä goblineista vois tehä oman armeijan
JOOOO JOOOO läählääh tykin ruokaa ja helppoja maaleja 300 Gobbon rykmenttejä Jippiii
Steam tank ei oo niin hyvä ku miltä vaikuttaa
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Siis siita Malal:sta, Warhammer RPG:n saantokirjan mukaan "renegade" kaasojumala joka yirtaa paasta muista eroon, sen palvojat kay muitten jumalien palvelijoiden kurkkuun paljoa kyselematta, kun taas nelja suurta liittoutuvat silloin talloin, esim. Archaonin tapauksessa.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

attor kirjoitti:Mun yksi nerokas kaveri ehdotti joskus että olis hiirimiehiä ja ne olis immeisten kavereita ja auttais sotimises rottii vastaan. Aika huono idea
Joo ja pillipiipari kenraaliksi :wink:

tai sitten juustomiehiä jotka vihaavat hiirimiehiä ja rottamiehiä, ja niille joku sairas hiirenloukkukatapultti mitä rottamiehet ei voi lähestyä tms.

ok ehkä pitäis mennä nukkumaan
:?
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

sellainen jää/vesirotu olis hieno!jää ukkeleille jotain jää-jättiläisiä
ja core unitit vois olla vaikka Lumiukkoja :D
ja siel vesiperusteisessa armijassa vois olla vaikka Saimaan
norppia....ja vaikka sinivalasörrimörri,joka tosin ei osaisi muuta tehdä kuin maata kentällä ja tukkia line of sightin...just joo...
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Jos joku on pelannut age of wondersia, niin frostling tyyppinen armeija ois hieno. Jotain mammutteja, susia ja paksuihin turkkeihin pukeutuneita miehiä. Ja tietysti jeti olisi kurko.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Skavengeneral kirjoitti:Eikös herra Tolkien luonut myös örkit, haltiat ja kääpiöt (siis näin väittää mun yks "Sormusten herra"-friikkikaveri, itse en niin hyvin tunne fantasiakirjallisuutta, mitä nyt hieman). Joten miksi hän ei sitten laitattanut noille sitten mitään erikoisempia copyrighteja vai onko GW käyttänyt jotain porsaanreikää/erikoislupaa luodessaan warhammer-maailman?
Haltioista, kauniista, ihmisen kaltaisita otuksista jota hyppelee metsissä, on puhuttu jo keskiajalla. Kääpiöt kuuluvat alunperin Skandinaaviseen mytologiaan (hei, lumikki ja seitsemän kääpiötäkin ilmestyi ainakin 25 vuotta ennen lotr:ia).
Örkeistä en ole varma, mutta ei ne muistaakseni kuitenkaan alunperin hänen tuotoksiaan ole.
Zeikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zeikko »

UltimateDestroyerofWorlds kirjoitti:
Haltioista, kauniista, ihmisen kaltaisita otuksista jota hyppelee metsissä, on puhuttu jo keskiajalla. Kääpiöt kuuluvat alunperin Skandinaaviseen mytologiaan (hei, lumikki ja seitsemän kääpiötäkin ilmestyi ainakin 25 vuotta ennen lotr:ia).
Örkeistä en ole varma, mutta ei ne muistaakseni kuitenkaan alunperin hänen tuotoksiaan ole.

Ai ilmestyi vai? Kyllä se lumikki ja seittemän käppänää on sitte aika vanha. Luulin et se on vaan jotai Disneyn säätöä. /OT
-Zeikko-
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”