Grey Knights ja Tau
Grey Knights ja Tau
Ensimmäinen kokonaan maalattu ryhmä, Grey knight terminaattorit. Seuraava urakka olisi strike squad joukkio.
(Muokkaus: Huonot kuvat poistettu)
(Muokkaus: Huonot kuvat poistettu)
Viimeksi muokannut .-., Ma 04.03.2013 17:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Grey Knights
Päätin maalatakkin Purifiereitä. Vinkkejä maalailujen suhteen otetaan mielellään vastaan.
(Muokkaus: huonot kuvat poistettu)
(Muokkaus: huonot kuvat poistettu)
Viimeksi muokannut .-., To 07.02.2013 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No itse kaipaisin eri tavalla otettuja kuvia. Nyt tausta ja valotus ehkä hieman säheltää kuvaa niin, että ne tarkat yksityiskohdat jää hieman piiloon? Valkoinen paperi figujen alle ja pystyyn taakse. Ei voi epäonnistua. :) Mutta näistä kuvista kyllä, nii tykkään värityksestä näin yleensä. :)
Aika perusvarmaa jälkeä. Joku tausta noihin kannaatta kuvatessa laittaa. Vaihtpehtoja on lukuisia. Paperi toimii, mutta saattaa olla hankala, ainakin sellainen irtolehti. Toinen vaihtoehto on kangas. Jos ei kotoa muslonia löydy, niin jopa puhdas t-paita saattaa kelvata. Avatun sääntökirjan etulehdet voivat toimia helppona ja nopeana ratkaisuna.
Neuvoista viisastuneena uudet kuvat, sekä tämän aamun tuotoksena Rhino. Rhinon kanssa taisi mennä washien ja mudan kanssa vähän överiksi, mutta ei se niin paha ole luonnossa miltä kuvassa näyttää?
Tuon tekstin Rhinon nokasta taidan maalata yli, se ei oikein onnistunut. Muutenkin olen jättänyt kirjoitukset pois, en ole saanut niistä hyvän näköisiä?

Tuon tekstin Rhinon nokasta taidan maalata yli, se ei oikein onnistunut. Muutenkin olen jättänyt kirjoitukset pois, en ole saanut niistä hyvän näköisiä?

Viimeksi muokannut .-., Ke 27.02.2013 15:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kannattaa tulostaa teksti halutulla fontilla ja koolla paperille ja sitten käyttää sitä mallina vieressä kun maalaa tekstiä
Edit: niin ja käytä tumman ruskeaa mielummin kuin mustaa kun tekstiä maalailee noihin "papyryksiin"
Edit: niin ja käytä tumman ruskeaa mielummin kuin mustaa kun tekstiä maalailee noihin "papyryksiin"
Käytän itse Tiimarista(?) ostettua 0.1 kaligrafi tussia pienten tekstien ja raapustusten tekoon, pikkuisen helpompaa kuin pensselillä sutiminen IMO.
"Assassins do it from behind"
- Blackheart
Valkoinen tausta toi heti paremman näkymän Knightteihin todella hyvin tehtyä.
My armies:
Biel-tan Craftworld
Blood Ravens Chapter
Red Corsairs Warband
Kabal Dark Warriors
Crimson Moon tribe
Dark Angels Chapter
Space Wolves Chapter
Biel-tan Craftworld
Blood Ravens Chapter
Red Corsairs Warband
Kabal Dark Warriors
Crimson Moon tribe
Dark Angels Chapter
Space Wolves Chapter
Viimeksi muokannut .-., Ke 27.02.2013 15:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Wishmaster
Pientä nipotusta: miksi Rhinon savunheittimet on suunnattu taakse? Kääntääkö se ensin perseensä viholliselle, toivoo olevansa yhä ehjä, heittää savut, ja sitten häipyy paikalta?
Jotta omat vaikeroihtis savusa, nii se saa kaikki killit?
Heh, voi olla. Vasta aloittanut, joten kasatessani en edes tiennyt mitä ne värkit olivat. Tosin eipä se ole isohomma ne siirtää tuohon eteen jos häiritsee.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Katonko mä vaan väärin, vai onko tuon kaavun sisäpuolikin metallin harmaa?
Kaapu on harmaa. Luonnossa erottuu paremmin metallista.
-
Snowtrooper
Olen surkea maalari, mutta siitä pidän huolen, että piiput on porattu auki kaikissa lasgunia isommissa pyssyköissä. Maalattu rinkula särkee silmiä kun sen on tottunut huomaamaan.
Joo, noi piiput on karmeita. Niihin tulee muutos kunhan fantsu saa toimitettua tilaukseni Hobby drillistä.