"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pienet kalat isossa lätäkössä

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: Pienet kalat isossa lätäkössä

Viesti Kirjoittaja syrja »

No perskules, hienoo. 3 sija parinkymmenen joukossa on ihan kovis. Paljon oli piste-ero kärkeen? Olikos palkinnot entistä tasoa? Kuinkas monta kertaa oot tuolla orivedellä nyt hypännyt? 3 fabaa ja 40k???
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:No perskules, hienoo. 3 sija parinkymmenen joukossa on ihan kovis. Paljon oli piste-ero kärkeen? Olikos palkinnot entistä tasoa? Kuinkas monta kertaa oot tuolla orivedellä nyt hypännyt? 3 fabaa ja 40k???
Piste ero tais olla 4 pistettä kärkeen, toiseen tais olla 2, palkinnot oli forge blistereit.
3 Fabaa 2 nelkkarii.
syrja

No no tiukkaa ollu siis. Eikai jääny taas maalauksesta kii :D
Gerazu

syrja kirjoitti:No no tiukkaa ollu siis. Eikai jääny taas maalauksesta kii :D
Ei, ekana ollut ei hävinny yhtää pelii vaa pelas yhde tasurin ja tokana ollu hävis 1 peli ja pelas 1 tasurin
Gerazu

Kävin eilen tampereel Grand Tournament II, voitin kaikki pelini ja sain täydet maalauspinnat syystä X, olin 6. tossa kaikki oleellinen :D Seuraaval viikol on taas orivedel, katotaa mite siel menee...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

11-9 voitoilla ei ole suuria vaikutuksia mitalien saamiseen. Egon kasvamisen suhteen puolestaan....

Onnea Antille. Porin kasvatille ja ylpeydelle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:11-9 voitoilla ei ole suuria vaikutuksia mitalien saamiseen. Egon kasvamisen suhteen puolestaan....

Onnea Antille. Porin kasvatille ja ylpeydelle.
Joo ei tommosella, mutkun voitot oli
7-3
10-0
10-0
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

No jo on turnaukset olleet jos 3.p max jääneenä pääsee vasta kuudenneksi. Ilmeisesti 3*10.p voittoja saaneita oli useampikin pelaaja tässä turnauksessa. Mitenkäs turnauksessa suoritettiin paritus systeemi?
Kyseessä vissiinkin 40K turnaus oletan...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Runt kirjoitti:No jo on turnaukset olleet jos 3.p max jääneenä pääsee vasta kuudenneksi. Ilmeisesti 3*10.p voittoja saaneita oli useampikin pelaaja tässä turnauksessa. Mitenkäs turnauksessa suoritettiin paritus systeemi?
Kyseessä vissiinkin 40K turnaus oletan...
Ekalla ja tokalla oli 2x10 ja 1x9.5 p, paritus oli huono kun kaikki parit vedettiin hatusta. Joo 40kta.
syrja

Jaa-a, pitäisköhän tohon Anttiin alkaa suhtautumaan vakavasti....siis pelaajana :D

Erikoinen pisteytys siellä turneessa oli
Runt

Vakavasta suhtautumisesta en nyt välttämättä viellä sanoisi (porin maaperällä), ainakaan faban puolella mutta ei Anttia voi ihan helppona vastustajana pitää. Eli kyllä pojan kloppi pelata osaa, tuntuu vain että on sama homma kuin minulla: päivästä kiinni. On päiviä kun pelataan lähes virheettömästi ja sitten on päiviä kun virheitä tulee ja noppa ei yksinkertaisesti vain pyöri oikein.

Turnauksien osalta Anttia kenties voisi pitää vakavana pelaajana ainakin jos tilastoihin on katsominen. Tosin itse uskon Antin turnee kykyihin vasta sen jälkeen kun mies on piessyt minut turnauksessa. Tuo sitten ei varmaan ihan lähiaikoina olekkaan tapahtumassa koska oma turnaus urani oli hieman lyhyt, seuraavasta turneesta sitten en uskallakkaan mitään luvata.
Onneksi meillä on oma FaBa liiga jossa antti voipi sitten pistellä minua käkättimeen ja täten ansaita suuremman kunnioituksen.

Joka tapauksessa hienoa on näitä Antin turnee kertomuksia selailla vaikka tekstin sisältö ja sen anti jääkin joskus hieman vajavaiseksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Turnee menestystä pojille. Olisit sääkin mennyt vain Ville. Ja se toinenkin.

Peukut pystyssä Henkalle, koska hienoin armeija.
- Sinitähti
Runt

Juu kyllä jäi hieman harmittelemaan etten orivedelle lähtenyt. No onneksi salibandy pelit kuitenkin tuli jo voitettua ja jonkun ajan päästä pitäisi mennä vetämään Hapidia nokkaan FaBan liigapelin muodossa. Pakko kyllä sanoa että nautin enemmän Hapidin pieksemisestä kuin Orivedellä turpaan ottamisesta =)

Saas nähdä miten pojilla käy tuolla turneessa. Mielenkiinnolla odotan miten Jarkon lista on pelittänyt ilman maagia, sekä miten Henkan saurus+temppeli hordet selviytyvät. Antin listassa ei ihmeellisyyksiä ollut mutta saattaa hänkin yllättä, turneissa kuitenkin ihan hyvin menestynyt tähän asti.
Gerazu

Turnaus oli ja meni, hauska reissu kyl, harmi etten osaa yksiköiden sääntöjä ni en pärjää.

Ekassa pelissä vastassa Orcs & Goblins, oli kiva peli kakkos vuoron chargeen asti kun chargeen ogreilla night goblin yksikön ja saan 5 fanaticoa naamalleni, 10D6 S6 hittiä, 27 woundia, sankarit pääsee perille 12 Ogren + BSB + Firebelly + Slaughtermaster yksiköstä. Hävisin pelin 15-5

Tokassa pelissä vastassa taas Orcs & Goblins, paskin skenu kyllä koskaan turnaukseen IMO. Ei mitään ihmeellistä ennen 3 vuoron combatia kun Savage Orcit (+ Night goblinit) breikkaa Ogre blobia vastaan. 20-0 mulle

Kolmannessa pelissä vastassa jupu_:n Chaos Dwarfit, oon vissiin 4. turnauspisteissä tässä kohtaa. Harmi et chaos dwarfit ampu ja taiko ihan vitusti. Sentään Giantti haki yli 1000 pistettä. Tarvin toisen tälläisen. 0-20

Ei mitään ihmeellistä. Sain 1 auringon läpi 3 pelissä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Fanatikki tekee vain D6 hittiä. Mist noi extra 5 tulee? Häh?

Anttikin hyppää Jättiläis band wagoniin? Jeei. Tähtipelaajia ei ole koskaan liikaa!
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:Fanatikki tekee vain D6 hittiä. Mist noi extra 5 tulee? Häh?

Anttikin hyppää Jättiläis band wagoniin? Jeei. Tähtipelaajia ei ole koskaan liikaa!
2D6 jos kävelee yli (chargeaa), 1D6 jos se törmää heitossa.
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Ja ajoit kuuteen etkä viiteen fanaan. :)

Edit: Ainiin Antti, Empirellä ens kerralla sit...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Oho, ne olikin saaneet sellaista boostia. Niistähän tehtiin kovia poikia. Aika overkilliä.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

El Capitan kirjoitti:
Peukut pystyssä Henkalle, koska hienoin armeija.
onko kuvia armeijasta?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
syrja

El Capitan kirjoitti:Oho, ne olikin saaneet sellaista boostia. Niistähän tehtiin kovia poikia. Aika overkilliä.
Niin siis jos yksikkö pysähtyy fananpäälle niin ottaa sen 2d6 hittiä. Antti vissiin pysäköi sitten 5 päälle :)

Joo mutta omat pelit. oli erittäin hauskaa taas vaikkei nyt menestystä tullutkaan. Vissiin johonkin 6 paikkeille sijoituin (varmentuu kun julkistavat lopputulokset)??? Tosiaan aikani, kun pyörittelin kaikkia lista juttuja. Niin päädyin sitten melko ylläri listaan :) oli pakko kokeilla, kun oli mahdollisuus. Suuria odotuksia en kyllä asettanutkaan. Lähtökohtahan oli, et kompitonta fabaa jossa spessutkin sallittuja. No minä poikahan lähden seikkailemaan ilman pahaa magiaa :) Listani:
Dark Elf Khainite
Lord
Crone Hellebron (hullu akka joka iskee pienen kylän verran, mutta ei omaa mitään suojaa. Ei mitään! Tuo sitten witch elffit coreen +pari muuta juttua)
Herot
Death hag bsb+asf banner+manbane
Death hag cauldronilla
Death hag cauldronilla :)
(Kolme alastonta hullua akkaa siis. Okei nuo caulronit nyt antaa sen 4+ wardin)
Core
34 witch elf: fc, tulilippu ja champalla manbane
2x 10 repetercrossari ukkoa muusikoilla
2x5 harpya
Special
30 Executioneria: fc, MR1 lippu
Rare
No kaikki sen tietää
2xhydra

Ajatus siis, että Crone ja bsb olivat exeissä ja padat sitten buustaa noita hordeja.

1 peli.
Joo-o liskoja liskoja. Pirusti skinkki paskaa ja lähes pahin homma mua vastaan. 2xslanni, life ja death....Ei silti olen tyytyväinen. Yllättävän hyvin pärjäsin magia myrskyä vastaan ilman omia maageja. Itseasiassa mahdollisuutta parempaan tulokseenkin oli tarjolla. Kuka tietää miten paljon parempaan. 3 kiesillä olisin tarvinnut nopista 7 jotta olisin overrunnannut KB:lla buustatun witch hordeni sauruksiin( jonka takana oli slannit ja toinen saurusboxi). No minä heitin 5 Jolloin en saanut yksikköäni lähiksen suojaan loitsuilta. Ensin tuli soulblight ja perään dwelleri. Witchien rippeet sitten blokkasi exeni jotka jäi yht 5 salamanterin ammuttaviksi. No tätä vois jossitella tietty mut se on turhaa. 19-1 pataan.
2 peli:
Jee lisää liskoja!!!
Paljon skinkki paskaa, pari stegaa ja tietty life slanni. No edellisessä kitkuteltiin kahta sammakkoa vastaan niin eihän tämä ole mithään. witchit puhdisti käytännössä kaikki skinkit (ajautuivat sopivaan kasaan josta oli aina helppo overrunnia niitä hajalle. Nyt Crone pääsi tekemään mitä osaa. Kutitteli yhden swarmin+stegan+saurus blokin+salamanterin+bsb veteranin ja toisen saurus blokin. Vastustajalle jäi pahasti rampa stega ja slanni kentälle. 20-0 voitto
3. peli
Empire. parit tykit+blasteri+stankki. Munakori ritarit deathmaagilla+bsb:llä+runefang kenulla, parit demit, pikku ritari poppoo ja jouskareita( 1 isompi poppoo jolla 2 detua). Melkoista tahimista hiukka hölmöilyäkin. Ja munakori juoksenteli karkuun exejäni ja paiskoi aurinkoa (aurinko tappoi muistaakseni kaikkineen 1 harpyn ja 3 witch elffiä. Ennen kuin katosi miscastin myötä). HÖ! Niin olisi killing blowta ollut tarjolla. Kuitenkin 11-9 empirelle.

Eli siihen nähden, et mulla oli käytännössä täysin suojaton T3 armeija ja ilman magiaa. Niin mä olen oikein tyytyväinen tulokseen. Mutta näin nyt ja tälläisillä vastuksilla. Toisilla parituksilla tai yhdellä 7 heitolla....kuka tietää miten olisi mennyt.
Ja jatkossa ei välttämättä mennä tuollaisella läppälistalla. Mutta onnistuin tavoitteessani. Hyviä ilmeitä väellä...tä? ei maageja?siis yhtään?tä? :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”