"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orcs & Goblins takui

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Bigfinga kirjoitti:En mä nyt tosta tiedä... Siis kyllä yleensä xtra hw:t on parempi vaihtoehto, mutta Big 'Unit keihäillä ja Banner of Butcherylla tappaa mukavasti. :twisted: Ja onhan ne ihan hyödyllisiä, jos pelaa vaikka skaveneita vastaan, kun niillä on kuitenkin parempi M. Joten kovin usein et niitä vastaan rynnäköi... :?
Extra chopalla saa +1A hyökätessä JA puolustaessa. Spearilla saa lisä hyökkäyksen tokalta riviltä puolustaessa TAI tokalla vuorolla combatissa. Spearin etu on ainoastaan siinä, että jos sulta kuolee äijä niin menetät vain yhden attackin.

Ja sitäpaitsi, örkit taistelemassa kehäillä... huhhuh!
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Cacodemoni kirjoitti: Extra chopalla saa +1A hyökätessä JA puolustaessa. Spearilla saa lisä hyökkäyksen tokalta riviltä puolustaessa TAI tokalla vuorolla combatissa. Spearin etu on ainoastaan siinä, että jos sulta kuolee äijä niin menetät vain yhden attackin.

Ja sitäpaitsi, örkit taistelemassa kehäillä... huhhuh!
Ja menettää S bonuksen. Jos ottaa keihään voi valita choppan chargessa(+1S aina kiva) ja puolustuksessa keihäs rivi on kätevä valinta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

tneva82 kirjoitti:
Ja menettää S bonuksen. Jos ottaa keihään voi valita choppan chargessa(+1S aina kiva) ja puolustuksessa keihäs rivi on kätevä valinta.
Oot harvinaisen oikeassa.
Ururu

Viesti Kirjoittaja Ururu »

örkeillä voi olla kilpi ja choppa. jos ryhmällä on banner of butchery nii sitte spearit (tuhottomasti iskuja)

giantti on turha perus väkee vastaa etenki jotain suur lukusta. ite tapoin 4 vuoroa skaveneita ja aina se nosti ylös ja söi yhen. onha se aika hyvä mutta yks hiiri 30 ei paljon sitä ryhmää hetkauta speareilla ne lopulta sen kellisti...

3 ja 4lvl shamaanit on hurjia etenki VC vastaa ku niitte kenraali ei oikee taho päästä jalkaa tai piknikkiä karkuu ja jos se menee ryhmään piiloon nii sitte koko tulitus keskitetään sinne että joha tippuu, jos vaa ne omat ei räjähtele pitkin kenttää... :)
WAAAAAGH!!!
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

giantti on hyvä "unitti" koska se voi tappaa niin helposti niin paljon mut sitä ei saa laittaa yli10tyypin unittii vastaan vaan se pitää laittaa tappaa larget targetit ja siinä pitää onnistuu iskee sitä sen nuijall jos kuitenkin joudut giantill yli10tyypin unittii vastaan se tarvii apuja joita saa black orkeista ja/tai shavage orkeista ite oon käyttäny yhdistelmää giant+10 shavage orkkii ja se on toiminu ainakin osittain ja siit johtuu ett kaverit kutsuu sitä ikäväks kaksikoks :D
Eardil

Viesti Kirjoittaja Eardil »

tosi hyvä taktiikka on pullonkaula :) mulla se toimii yleensä tosi hyvin varsinkin silloin kun vihollinen ei tiedä että mä käytän sitä :)
T-Moe

Viesti Kirjoittaja T-Moe »

Kuinkas paljon tuo banner of butchery taas maksoikaan. Mietin vain jos sellaisen ottaisi Savage Orc:eille joilla on additional handweapon..
Joo paljon iskujahan siinä olis, mutta olikos se vain kerran pelissä vai jokaisen combatin ekalla vuorolla?
jos ryhmällä on banner of butchery nii sitte spearit (tuhottomasti iskuja)
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

waaagh kirjoitti:
Lord Azog kirjoitti:Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti!
OFFTOPIC mutta tuo olisi sekä paremman kuuloinen, että kielellisesti oikein, jos olisi seuraava: Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä KIILSI. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun LIISI.

Pilk. nus. mutta.. :lol: :lol: :lol:
[OT] Otin ton suoraan yhestä viikinkirunosta...toi on vähän vanhanaikanen parsi...[/OT]
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”