Millä väreillä Chaos Lordin pää?
Millä väreillä Chaos Lordin pää?
Niin kysymys olikin siinä. Chaokseen en ole itse tutustunut muutakuin netissä olevien kuvien kautta ja itse ajattelin jotai tämmöistä: Vaaleanpunainen pohja ja valkoinen päällinen? Ehdotuksia?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
http://www.coolminiornot.com/go.php?go= ... &levels=99
Tuossa on jonkin näkönen topic värien valitsemisesta. Kannattaa jokasen lukasta läpi ennen kun kyselee täältä.
Tuossa on jonkin näkönen topic värien valitsemisesta. Kannattaa jokasen lukasta läpi ennen kun kyselee täältä.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ai että kyse olikin 40k:sta? 
Voisit varmaan sit ens kerralla valoittaa hieman enemmän mitä sä oikein haet... Maalaa vaikka vaaleanpunaisella ja tee vihreitä täpliä. Tai sitten vaikka käytä mielikuvitustas ja keksi joku kiva.
Voisit varmaan sit ens kerralla valoittaa hieman enemmän mitä sä oikein haet... Maalaa vaikka vaaleanpunaisella ja tee vihreitä täpliä. Tai sitten vaikka käytä mielikuvitustas ja keksi joku kiva.
Sincerely yours, Machiavelli.
ja kertoisit vielä mitä jumalaa hän edustaa sekin auttaisi.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Ihoja on montaa eri sävyä ihan oikeassakin elämässä. Joillakin on todella vaalea iho, toisilla tummempi sävy, joidenkin iho punottaa, toisten muuttuu sinertäväksi kylmässä (mulla esim.). Eikä nyt ole kyse rotujen ihonväreistä, vaan ihan meidän länsimaalaistenkin ihon sävy vaihtelee todella paljon riippuen ihmisestä. Niin siis sen kaaoslordin ihon voi tehdä aika monella tavalla, ei ole yhtä oikeaa tapaa.
Totaalisen turha viesti multa
Totaalisen turha viesti multa
Viimeksi muokannut VJ, Su 25.05.2003 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Andromedus