Hei 28.4 olis vapaana ja sain luvan karata viihteelle. Jos mukaan mahtuu niin olisin kiinnostunut kokeilemaan Guild tönimistä?Silveri kirjoitti:Eli 28.4. varattu alustavasti, eli hyvässä lykyssä olisi nyt 3 pelaajaa tuloillaan, jos mut lasketaan mukaan. Yksi ilmoittautuminen vielä, niin saadaan jo järkevääkin toimintaa aikaiseksi. Periaatteessa siis puitteet löytyy 6-7 pelaajalle armeijoineen, mikäli HH ja Dolmot tuovat omat nappinsa - HH ottanee multa muutaman patriisin lisukkeeksi - jäljelle jäävien pelattavuudesta en ole niin varma, Dolmotilta puolestaan löytynee nappeja täysimittaiseenkin armeijaan. Laina-armeijoita olisi kuitenkin valittavissa vielä Ospendalet, Guild ja Rashaarit, jos ei omia nappeja ole olemassa.
Carnevale
- NorjanPaavi
Re: Carnevale
No neljällä saa jo hyvin kamppiksen aikaiseksi, eikä mun tarvitse väkertää maastoa ihan yhtä tolkuttomasti kuin kolmelle pöydälle. Jos NP ottaa Guildin, HH Patriisit ja Dolmot oletettavasti Rashaarit, niin voin skipata tuon ison monsun ja pelata itse Ospendaleilla, niin saadaan kaikki faktiotkin mukaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- NorjanPaavi
Ilmeisesti Vesperin sivuita on ladattavissa tuo sääntökirja? Ymmärrykseni mukaan olisi hyvä lukaista läpi ennen tuota 28 päivää? No onneksi tässä on viel hetki aikaa opiskella.
Löytyy tuolta downloads-osiolta
edit: also: tossa vähän viritelmää siitä millaista pöytää on kehitteillä http://www.vesper-on.com/index.php?opti ... =5&lang=en
edit: also: tossa vähän viritelmää siitä millaista pöytää on kehitteillä http://www.vesper-on.com/index.php?opti ... =5&lang=en
Jaha. Sitkeistä värväysyrityksistä huolimatta kampanjaviikonloppuennuste on suorastaan ankea. Antti on juuri muuttamassa, Vesper-on ei saanut figuja lähetettyä sisäisten/ulkoisten ongelmien takia, testipelit ovat siksi jääneet väliin ja logistiikka on lähtöruudussaan. Kombottuvuus Expon kanssa on näillä näkymin pikemminkin negatiivinen kun pitäisi lähteä eri suuntiin erikseen. Ellei jotain edistävää tekijää ilmene yllättäen, ainakin paikallinen tilanne viittaa projektin lykkäämiseen. Tai en tietenkään kiellä muita pelaamasta jos siellä päin maailmaa menee paremmin.
Muita asioita: tällaisia uutisia maailmalla. Vahvistusta ei vielä taida olla. http://theshellcase.co.uk/2013/04/16/wa ... -on-games/
Muita asioita: tällaisia uutisia maailmalla. Vahvistusta ei vielä taida olla. http://theshellcase.co.uk/2013/04/16/wa ... -on-games/
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ihmettelen vain sitä miksi ihmeessä brittifirma ostaisi espanjalaisen puljun ihan vaan niitten infran takia. Sculptorit on freelancereita, Waylandilla itsellään on kohtuutehokkaat jakelukoneistot ja eiköhän briteistä noita metallipajojakin löydy kohtuullisen runsaasti. Tabankin olisi järkevämpi valinta.
Toisaalta jos Vesper on konkan partaalla, niin se toki selittäisi, mutta suhtaudun silti tuohon uutiseen skeptisesti.
Ja himskatti. Järjestetään eventti kuitenkin - yritän rekrytä jonkun tilalle.
Toisaalta jos Vesper on konkan partaalla, niin se toki selittäisi, mutta suhtaudun silti tuohon uutiseen skeptisesti.
Ja himskatti. Järjestetään eventti kuitenkin - yritän rekrytä jonkun tilalle.
http://www.vesper-on.com/index.php?opti ... g=en#p1767
Tapahtuman raportti ja muutamia kuvia. Hammerheartille ja NorjanPaaville suurkiitokset osallistumisesta. Kivaa oli, vaikkei kultti nyt ihmeellisesti menestynytkään.
Tapahtuman raportti ja muutamia kuvia. Hammerheartille ja NorjanPaaville suurkiitokset osallistumisesta. Kivaa oli, vaikkei kultti nyt ihmeellisesti menestynytkään.
Taitaa Silveri olla myynyt lopullisesti sielunsa Carnivalelle, kun avatarinsakin meni vaihtamaan (Rackhamko se vanha oli?).
- NorjanPaavi
Kiitokset myös täältä suunnalta oli oikein viihdyttävä peli ja kyllä se 1+8 Pulcinellas meni tilaukseen. Luulisi niillä Aberration kaatuvan ensi taisteluissa.... Okei ei nyt ihan noin montaa menny... :P The Guildin puolelta meni paljon perinteisempi setti tilaukseen. Toivotaan että tänään olisi tiistaina postiin mennyt tilaus jo noudettavissa K:nummelta.Silveri kirjoitti:Tapahtuman raportti ja muutamia kuvia. Hammerheartille ja NorjanPaaville suurkiitokset osallistumisesta. Kivaa oli, vaikkei kultti nyt ihmeellisesti menestynytkään.
Tuli myös innostuttua työstämään kakkos pelin pohjalta pari markkeria. Katsotaan saanko niistä pari WIP kuvaa tänään tai huomenna galleriaan?
Mitä itse peliin tulee niin omasta mielestäni melko helppo hypätä noinkin nopeasti peliin mukaan. Pelinä oikein miellytävä ja melko Malifauxin kaltainen, mutta mukavalla tavalla erinlainen ja eri toimintoja on mukasti. Oli nittäin hieno katsoa kun pelissä nappula tulee talon katolta upeasti tonttiin, onnistuneen actionin johdosta. Onneksi kuiten jäi henkiin.
Joo... Nurbald the Sculptor oli Rackhamin Cadwallon -sarjasta.Morze kirjoitti:Taitaa Silveri olla myynyt lopullisesti sielunsa Carnivalelle, kun avatarinsakin meni vaihtamaan (Rackhamko se vanha oli?).
Ajattelin, että olisi päivityksen paikka vihdoin muutaman vuoden jälkeen.
...
Vastaavanlaisia tapahtumia järjestän toki jatkossa mielelläni lisää ja muutenkin muhun päin voi olla yhteydessä, jos peliä kiinnostaa päästä pelaamaan/kokeilemaan, kun nyt kerran löytyy joka armeijaan 250 pts verran tavaraa.
- NorjanPaavi
Miten ois ens kerralla pitänee kokeilla seuraavaa guildi listaa:Silveri kirjoitti:Vastaavanlaisia tapahtumia järjestän toki jatkossa mielelläni lisää ja muutenkin muhun päin voi olla yhteydessä, jos peliä kiinnostaa päästä pelaamaan/kokeilemaan, kun nyt kerran löytyy joka armeijaan 250 pts verran tavaraa.
Näihin ois figutkin olemassa King Pulcinella + kaks citizenia ja kolmas koira, joita en saanu mahtumaan. Hitsi kun Babaa ei löytyny Waylandista.
Capodecimes 48
Pulcinella 2x 56
Harlot 26
Barbers 27 Penetration 2 + First Strike 2 on omasta mielestä aika kiva verrattuna Butcheriin
Dog Keeper 25 Oikein nätti figu mut vähän tuntuu et koirien kanssa melko kallista lystyä?
Dog x2 10
Duke 58 Tää vaikuttaa mukavalta.
= 250
Dukelle ois kiva saada Hand weapon vaihdettua pistooliin, miekka + pistooli ois melko hyvä pelote jopa aberationille ;P. Myös Dogit ja keepperin vois vaihtaa kolmanteen Pulcinellaan ja Citizeniin. Toki 2xPultsaria ja Dogit pitäs saada kimpassa ihan kiva kimppa pystyyn. Dogit ja kouluttaja saa ihan mukavat 9 action pointtia käytettyä yhdessä vuorossa. Onks tässä järkee? Toki oishan se Baba kova taikoja. Taijat on kyl vähän turhan kovia?
Baba ei ole spellcasterina edes pahimmasta päästä. Duke on kova, mutta ehkä itse tekisin ensin 250 pt listan ilman spesiaalicharruja ja ottaisin noi independentit lähinnä listavariaatiomahdollisuutena. Jos haluat pulcinellakaaosta muuten testata, niin multa saa 3 lainaan ;) pistä YV, sms tai email, jos peliä haluat.
http://www.vesper-on.com/images/thumbna ... 20x268.jpg
Nostetaan tätäkin ketjua, kun tippunut kakkossivulle. Ekaa informaatiota tulevasta kirjasta (josta myös KS tulossa). Vampyyrit lienee uusi faktio. Häröä. Ei sinänsä hirveästi aiheuta oman viisarini värähdystä, mutta sopivat sinänsä kohtuullisen hyvin pelin teemaan.
Nostetaan tätäkin ketjua, kun tippunut kakkossivulle. Ekaa informaatiota tulevasta kirjasta (josta myös KS tulossa). Vampyyrit lienee uusi faktio. Häröä. Ei sinänsä hirveästi aiheuta oman viisarini värähdystä, mutta sopivat sinänsä kohtuullisen hyvin pelin teemaan.
- Hammerheart
No mulla kyllä sitä vastoin innostus kohoaa! En tajunnutkaan kuinka paljon tarvitsen Carnevale-vampyyrejä.Silveri kirjoitti:http://www.vesper-on.com/images/thumbna ... 20x268.jpg
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0a9y ... o1_500.jpg
Niinno.. kieltämättä voi toimiakin, jos mennään enemmän tuonne WotC -vampyyrilinjalle. Mun eka mielleyhtymä oli tosin enemmänkin tuota Bela Lugosi -sarjaa. :P
Tosin tämäkin pose sopisi hyvin Carnevaleen: http://blogs.smithsonianmag.com/design/ ... cula-2.jpg
Niinno.. kieltämättä voi toimiakin, jos mennään enemmän tuonne WotC -vampyyrilinjalle. Mun eka mielleyhtymä oli tosin enemmänkin tuota Bela Lugosi -sarjaa. :P
Tosin tämäkin pose sopisi hyvin Carnevaleen: http://blogs.smithsonianmag.com/design/ ... cula-2.jpg
Täytyypä pysyä tarkkana, jos vastaavia demo-päiviä vielä tulee. Olisin kovin kiinnostunut. Tai parhaassa tapauksessa jos Silveri muistat vinkata :P
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
TaTaPe:lla (Tampereella) taisi olla Carnevale -kamppispäivä 14.9., jos nyt oikein muistan. Sinne mahtunee mukaan ja mitä todennäköisimmin olen itsekin sinne menossa ja multa viimeistään saa armeijan lainaan.
Aijai, harmittavan huono päivä. Ikämittariin kilahtaa uusi vuosikymmen. Saattaa tosin olla ettei se vaikuta päiväohjelmaan millään lailla. Täytyy pitää mielessä.
Sääntökirjan selailu ja factioihin tutustuminen on käynnissä, mutta oikaistaan nyt vähän. Miten käyttökelpoisia nuo starter-boksit yleisesti ottaen ovat? Esimerkiksi Kilta kiinnostaa nappiensa puolesta.
Sääntökirjan selailu ja factioihin tutustuminen on käynnissä, mutta oikaistaan nyt vähän. Miten käyttökelpoisia nuo starter-boksit yleisesti ottaen ovat? Esimerkiksi Kilta kiinnostaa nappiensa puolesta.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9154_n.jpg
The Strigoi have arrived from the heart of Europe to La Serenissima. Commanded by Drâculea, they are looking for the access to other worlds through the Rent of the Sky.
On the other hand, the Vatican, exasperated at the unchained powers in Venice wants to end with all that heresy. The rest of the forces in Venice grow up their arsenal to confronting to new and older enemies.
Vähän lisää pre-kickstarter fiilistelyä.
Hmm... Patriisien starteri on kovinkin käyttökelpoinen... Guildilla starteri toimii, tosin aika nopeasti suosittelisin hankkimaan Barberin ja 2 Pulcinellaa kylkeen, Ospendale on vähän niin ja näin... nyt siitä tuli hieman parempi, kun toisen Arsenale -tohtorin vaihtoivat Wardeniin, mutta toimii hyvänä pohjana kuitenkin lisäyksille... Rashaareilla sisältö on sen verran suoraviivainen, että starteri myös toimii.
Jokaisessa noista kuitenkin sulee sen verran keskeisiä nappeja, ettei mikään noista erityisen huono aloituspiste ole. Guildi oli kyllä tuolla demotuksessa alakantissa jenginsä osalta, mutta toisaalta kansainvälisemmissä peleissä se on menestynyt paremmin ja useimmiten ollut voittajan roolissa. Peli kuitenkin toimii selvästi paremmin 200-250 pisteellä kuin tuon starterin 150 pisteellä, joskin sillä pääsee jo hyvin alkuun ja voi kampanjaakin pelata.
The Strigoi have arrived from the heart of Europe to La Serenissima. Commanded by Drâculea, they are looking for the access to other worlds through the Rent of the Sky.
On the other hand, the Vatican, exasperated at the unchained powers in Venice wants to end with all that heresy. The rest of the forces in Venice grow up their arsenal to confronting to new and older enemies.
Vähän lisää pre-kickstarter fiilistelyä.
Hmm... Patriisien starteri on kovinkin käyttökelpoinen... Guildilla starteri toimii, tosin aika nopeasti suosittelisin hankkimaan Barberin ja 2 Pulcinellaa kylkeen, Ospendale on vähän niin ja näin... nyt siitä tuli hieman parempi, kun toisen Arsenale -tohtorin vaihtoivat Wardeniin, mutta toimii hyvänä pohjana kuitenkin lisäyksille... Rashaareilla sisältö on sen verran suoraviivainen, että starteri myös toimii.
Jokaisessa noista kuitenkin sulee sen verran keskeisiä nappeja, ettei mikään noista erityisen huono aloituspiste ole. Guildi oli kyllä tuolla demotuksessa alakantissa jenginsä osalta, mutta toisaalta kansainvälisemmissä peleissä se on menestynyt paremmin ja useimmiten ollut voittajan roolissa. Peli kuitenkin toimii selvästi paremmin 200-250 pisteellä kuin tuon starterin 150 pisteellä, joskin sillä pääsee jo hyvin alkuun ja voi kampanjaakin pelata.
Kiitos, hyvää infoa. Menee ostoslistalle.
Nuo Guildin tyypit houkuttelevat nappiensa puolesta, eikä taustakaan ole paha. Nappien miellyttävyys ajaa varmasti tällä kertaa pelitehojen yli. En edes odota että kovin usein pääsisin tätä pelailemaan, joten turpaanottaminen taitaa olla väistämätöntä. Teen sen mielummin kivan näköisillä napeilla (vaikka keskimääräistä paremmilta nuo muutkin faktiot näyttää).
Nuo Guildin tyypit houkuttelevat nappiensa puolesta, eikä taustakaan ole paha. Nappien miellyttävyys ajaa varmasti tällä kertaa pelitehojen yli. En edes odota että kovin usein pääsisin tätä pelailemaan, joten turpaanottaminen taitaa olla väistämätöntä. Teen sen mielummin kivan näköisillä napeilla (vaikka keskimääräistä paremmilta nuo muutkin faktiot näyttää).