"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eksentristen figupelien viikonloppu II 14.-16.6.2013

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Dolmot
Valvoja

Re: Eksentristen figupelien viikonloppu II 14.-16.6.2013

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Anaheim kirjoitti:Ja näillä näkymin ei tuota telttamajoitustakaan tarvitse säikähtää, villeimmät optimistit ja muut helppoheikit ovat vakaasti sitä mieltä että helle kestää juhannukseen.
Itse asiassa eristettyjä sivuhuoneita on parhaimmillaan noin kymmenelle ja salin nurkissa mahtuu nukkumaan klassiseen turnaustyyliin, joten ulkona ei ole mikään pakko majoittua jos moinen kovin hirvittää.

Täällä valmistuu sekalaisia mörköjä tuotantolinjalta. Saas nähdä, mitä kaikkea niillä pelataan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Hail Blood Bowl!
Something something Dangerzone!
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Juu, eli itse olisin tuomassa ainakin Edeniä, Infinityä ja Helldoradoa.

Sitä vaan kysyisin, olisiko pk-seudulta kukaan ajelemassa perjantaina siinä 3-4 maissa pääkaupunkiseudulta siten, että kyydissä olisi vielä tilaa. Jos ei ole, niin sitten tarvitsisin kyytiä tuntia myöhemmin Tampereen asemalta.
Wilunki

Viesti Kirjoittaja Wilunki »

Morze kirjoitti:Juu, eli itse olisin tuomassa ainakin Edeniä, Infinityä ja Helldoradoa.

Sitä vaan kysyisin, olisiko pk-seudulta kukaan ajelemassa perjantaina siinä 3-4 maissa pääkaupunkiseudulta siten, että kyydissä olisi vielä tilaa. Jos ei ole, niin sitten tarvitsisin kyytiä tuntia myöhemmin Tampereen asemalta.
Ainakin yksi henkilö olisi tulossa perjantaina pk-seudulta autolla. Koitetaan järkätä teidät samaan kyytiin. Jos se ei onnistu, niin Tampereen tai Toijalan asemalta onnistunee kyyti.
Wilunki

Viesti Kirjoittaja Wilunki »

Ilmeisesti tämä nimimerkki Hena olis myös tulossa pk-seudulta. Kyseleppä Morze sieltäkin kyytimahdollisuutta.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

+ mikäli olet junalla tulossa, niin pendolinoja lukuunottamatta kaikki helsinki-tampere väliä reissaavat junavuorot pysähtyvät toijalan asemalla, mistä hakeminen lienee pykälän verran helpompaa kuin tampereelta - tapahtuma-alueelle ajoa asemalta 10-15 minuutin verran.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Morze kirjoitti:Sitä vaan kysyisin, olisiko pk-seudulta kukaan ajelemassa perjantaina siinä 3-4 maissa pääkaupunkiseudulta siten, että kyydissä olisi vielä tilaa. Jos ei ole, niin sitten tarvitsisin kyytiä tuntia myöhemmin Tampereen asemalta.
Jesh, mä tuun perjantaina autolla vantaalta. Jos haluat kyydin niin pistä yv:llä numero ja sovitaan tarkemmin. En ole ihan varma monelta mutta noihin aikoihin olin ajatellut.
Dolmot
Valvoja

Jahas, päivän näkymien mukaan tapahtuman täyttöaste on jo varsin korkea. Pelipöytiä on tulossa erinäisten teemojen ympäriltä kymmenisen kappaletta plus geneeriset backupit päälle. Osallistujia on pari kymmentä. Vielä varmaan mahtuu tarvittaessa nenä tai kaksi, mutta luonnollisesti tässä vaiheessa ei enää voida tarjota kovin pitkälle menevää erikoispalvelua. Jos sattuu vielä inspiroitumaan viime hetkellä, sähköpostia mahd. pian yhdistyksen osoitteeseen ja parempi varautua kyytiensä järjestämiseen itse tai tuntemattoman pituiseen odotteluun Toijalan asemalla. YV-tms-kyselyt yksittäisille järjestäjille eivät enää sisällä tavoittamistakuuta. (Älkää varsinkaan kysykö minulta mitään. Olen poissa.)

Kaikki aiemmin ilmoittautuneet toivottavasti tietävät tarkalleen, millä keinoin ovat saapumassa paikalle. Autoja liikkuu riittävästi mutta ei juuri ylimääräisiä. Linkki säätölistaan löytyy edellisistä sähköposteista. Tiedottaja lähettää varmaankin vielä viimeiset vinkit ja kontaktinumerot.

Sää kylmä, tunnelma lämmin, grilli ja sauna kuumia. Uudet, isommat kantolaukut hankittu tinaa varten. Kyllä tämä tästä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Tatapen kesäretki alkaa käynnistymään. Karhu-varoitus on kuulemma alueella, mutta eipä hätää, kun Tatapen pojat menee mettään, niin karhu lähtee keskustaan karkuun.

Viime hetken ilmoja otetaan puoleen päivään saakka ja jos nyt joku välttämättä haluaa tulla pelaileen lauantaina, niin rahat kourassa pääsee pelaamaan. Yhden päivän lippuhan on sen 25 euroa.
Anaheim

Täydennys aiempaan, ei siis karhuvaroitusta suoranaisesti, mutta kehotus olla jättämättä paisteja lojumaan pihapiiriin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Voihan sviddulainen... unohdin tämän taas täysin...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Anaheim

Hyvinhän se reissu taas meni - ei lähdetty ihan niin kunnianhimoisesti tekemään kuin ekana vuonna, mutta meni hienosti näinkin. Yläjuoksu ja eeppiset selkäänpuukottelut ja lentävät puskutraktorit ruotsalaisten vaihto-opiskelijoiden perässä juoksevine kiimaisine hillbillyineen eivät oman käsitykseni mukaan aiemmin ole kuuluneet ko. epookin sisältöön, mutta peli ainakin oli ikimuistoinen, ja osa pelaajista larppasi kyllin tosissaan :D
Dolmot
Valvoja

Aikasmoiset kinkerit juu. Sattui ja tapahtui pöydällä sekä sen liepeillä. Pelien määrää en ryhtynyt laskemaan suuremmalla tarkkuudella kuin "monta". Jahka tästä vähän toivun, yritän vilkaista, jäikö kameraan mitään painokelpoista. Niin ja kiitokset osanottajille. Kesäpäiväperinne ja TaTapen toiminta jatkavat jolkotustaan kuin jalkavaivainen kameli. Keksitään taas jotain uutta joku toinen kerta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”