"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon Eden-turnaus

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hammerheart

Ropecon Eden-turnaus

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Ropecon does skirmish-pelit esittää:

Kuva

100 pistettä, maalatut poppoot (se on niin helppoa, kun nappeja on 3-6), kolme kierrosta. Ei saa pelata samaa tehtäväkorttia kahdesti. Voitosta saa kolme pistettä, tasapelistä yhden, tappiosta nolla. Lisäksi joka kierroksen VP-erotus talletetaan, ja sillä ratkotaan tasatilanteet turnauspisteissä.

Ei säätä (ei siis myöskään säähän liittyviä taktiikkakortteja) eikä NPF:iä. Kierrokset tunti 30 minuuttia ja 10 minuutin siirtymätauot kierrosten välissä.

Aikatauluksi vakiintui:

Lauantai
18:00-19:30 ensimmäinen kierros
19:40-21:10 toinen kierros
21:20-22:50 kolmas kierros
22:55 palkinnot

Ilmoittautumisia otetaan vastaan tähän ketjuun.

1. Hammerheart
2. NorjanPaavi
3. Morze
4. Molja
5. Silveri ?
6. Zarathustrian ?
7. Tony_Peter
8. I3lahzor
...
12.
Viimeksi muokannut Hammerheart, Ke 24.07.2013 15:53. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Re: Ropecon Eden-turnaus

Viesti Kirjoittaja Silveri »

"Mulla on maastoa" :)

Osallistumisesta en vielä tiedä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

NP:n mutantit käytössä jos en itse pääepelailee. Tosin toiveissa olis. Nyt on hyvä syypuskea kaikki baset kuntoon.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Lauantai illalle voisi onnistua pienin varauksin.
Ironman_

Viesti Kirjoittaja Ironman_ »

Lauantaina iltapäivällä olisi varmaan itselleni optimaalisin. Jos mukaan kelpuutetaan 0 pelin kokemuksella, niin pienellä varauksella osallistuminen (jos kerkiän saamaan napit maaleihin).
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Kaipa tähänkin pitää osallistua, kunhan vain pääsisi paikanpäälle. Napit ovat vähän vaiheessa, mutta kai tässä vielä ehtii.
Hammerheart

Infinity-turnaus päättyy klo 17.45 ja koska minusta olisi hassua järjestää kaksi turnausta päällekkäin (etenkin kun vielä itse elättelen jonkinlaisia haaveita Infinityynkin osallistumisesta), niin olisiko klo 18 aloittaminen liian tiukkaa? Kierrokset voisivat tarpeen mukaan olla 90 minuuttisiakin (ranskalainen Eden-veteraani suositteli minulle tuota puoltatoista tuntia), jolloin aikataulu voisi olla esimerkiksi

18:00-19:30 ensimmäinen kierros
19:40-21:10 toinen kierros
21:20-22:50 kolmas kierros
22:55 palkinnot

Jos vastaväitteitä ei kuulu, niin laitetaan tuo ohjelmaan lukkoon. Toki sitten voidaan justeerata paikan päällä, jos tarvetta on.

Ja saa tosiaan tulla mukaan nolla-kokemuksella. Peli on sen verta helppo oppia, että en usko ongelmia tulevan, jos säännöt on lukenut läpi ennakkoon. Ja napithan tähän saa pelikuntoon vaikka yhdessä iltapäivässä, kun vaan funtsii hieman etukäteen, miten saa semmoista pelikuntoista, josta sitten voi hioa lopullista myöhemmin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Kuulostaa hyvältä. Itse voisin sutia noi robotit valmiiksi, niin pääsisi pelailemaan kunnolla.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Nonni, lauantai sopii hienosti Eden pelailuun. Ilmoittaudun mukaan peleihin.
Ironman_

Viesti Kirjoittaja Ironman_ »

Valitettavasti tuo lauantai ilta on aikataulullisesti niin huono, että joudun jäämään pois turnauksesta. Lauantaina päivällä Conissa voin ottaa kyllä yksittäisiä Eden pelejä mieluusti jos vastustajia löytyy.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Ironman_ kirjoitti:Valitettavasti tuo lauantai ilta on aikataulullisesti niin huono, että joudun jäämään pois turnauksesta. Lauantaina päivällä Conissa voin ottaa kyllä yksittäisiä Eden pelejä mieluusti jos vastustajia löytyy.
Eiköhän tuo onnistu. Allekirjoittanut ainakin on haastettavissa.

PS. Millä tasolla noiden figujen tulisi olla? Totta kai ehdoton maalauspakko ja vain CMON yli 9.0 keskiarvoja saaneilla? Bamakan Perus aloitus boxi olis kasassa, mut kiinnostais kokeilla ulkoiluttaa Bamaka Heavy-Footia. :P
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:PS. Millä tasolla noiden figujen tulisi olla? Totta kai ehdoton maalauspakko ja vain CMON yli 9.0 keskiarvoja saaneilla? Bamakan Perus aloitus boxi olis kasassa, mut kiinnostais kokeilla ulkoiluttaa Bamaka Heavy-Footia. :P
Sillai, että ne näyttää maalatuilta puolen metrin päästä =)
Eli esmes peruväri + washi toimii oikein hyvin.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Juh, pitäisi Convoyn töniminen onnistua Infinity -turnauksen jälkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”