(Taustalta voi bongata parit valmiit pallonheiluttajat. Parempia kuvia myöhemmin.)
Lippu ois vielä - kurpitsaa joo, mutta sen tarkemmin en sitten tiedä. Ideoita?

Ei ongelmia. Hyvin tasapainotettu.Kaapelikala kirjoitti:Style laite. Pysyykö pystyssäkin ilman apua? Nyt näyttää kovin kiikkerältä...

Kiitti kommenteista. Splintertarniahan siinä on yritetty mukailla, eli tähän tyyliin: http://ebay.lomax-militaria.de/august2013/IMG_2800.jpg. Tosin mittakaava ja peli huomioiden olen toki vähän soveltanut.Lateksimajava kirjoitti:Ei terve mitä steel legioonaa! Todella karun realistinen maastokuviomeininki. Sopii varsinkin näiden herrojen isoille tasaisille kangasalueille. Jos joku noissa "mietityttää" niin oletko harkinnut mustaa asetta? Toimii kyllä noin tosi hyvin myös.
Mun mielestä noi figut toimii tosi hyvin ihan tollasenaan, mutta kun mainitsit, että joku mietityttää, niin heitin vaan tällaisen ilmoille ;).Kharon kirjoitti:Mustat tai metallin väriset aseet kävivät mielessä - mutta tein ne pari myönnytystä "pelin" suuntaan lasien, hihamerkin ja aseen kohdalla - eli vähän pirteemmät kuin ehkä "oikeasti" olisi. Ja kun valjaat ja bootsit on jo hyvin tummat (mustat jossa ruskeat highlightit) niin ajattelin että kokonaisilme menee jo liian synkän puolelle.
Joo ihan en ole ruohoon tyytyväinen, tumma ruoho varsinkin näytti aika kehnolta ihan sellaisenaan, noita on kevyesti drybrushattu mutta ei se silti oikein toimi. Beissit on kyllä tärkeät, olet ihan oikeassa. Niille GW ruohotupsuille itseasiassa naureskelin tuossa yksi päivä - "uusavuttomien static grassia" - mutta ehkä ne ei sittenkään ole pöllömpi idea :) Itse käytit Army Painterin tupsuja mutta ovatko nuo GW:n asiallisia myös?Lateksimajava kirjoitti: Mainitsit, että aiot tehdä noista armeijan (ja tätä proggista odotan kyllä todella paljon). Siinä tapauksessa kannattaa kelata baset ihan viimeisen päälle, koska niihin huomio kiinnittyy eniten kun on isoja määriä populaatiota pöydällä. Nuo on ihan hyvän näköisiä, mutta kenties se kyselemäsi realistisempi ruoho saattaisi toimia paremmin. Ja tosiaan toimii noinkin hyvin, mutta olen base-hifistelijä. Tai ainakin tykkään hifistellä toisten baseja, omien kanssa olen viime aikoina vähän laiskotellut.
ebayssa halvemmasta päästä ig rykmenttejä. Diggailen kans tosta camopatternista steel legionil. Omaperäinen ja magee!Skarsnik, the Lord kirjoitti:Mitä figuja nuo IG:t ovat? Tosi siististi maalattu, ja erityisesti diggaan noista beisseistä. Jollain alustalla voisi näkyä jopa jotain pientä puroa, voisi sopia hyvin alustojen henkeen.
Korostukset reunoissa (takit jne.) voisivat piristää, ettei mene ruskean ympärillä pyörimiseksi :PKharon kirjoitti:Kolme ekaa IG jamppaa olis valmiina. Luonnonläheistä ( ;) ), realistisempaa ilmettä haettu. Toisaalta olen ok tyytyväinen, toisaalta jokin mietityttää mutta en ole varma että mikä.
=D *reps*Kyllä mä sanani hyvin valitsen, kiitosta vaan ;)Pahvivalmiste kirjoitti:Korostukset reunoissa (takit jne.) voisivat piristää, ettei mene ruskean ympärillä pyörimiseksi :P
Joo sehän on figuun kaiverrettu - mutta toki sen voisi hillitymminkin maalata.Oikein toimivilta, harmonisilta, siististi maalatuilta ja järkeviltä nuo näyttävät, mitä nyt tuo salamakuvio vähän epäilyttää.