Huomio! FoW pelipäivät Noppakerhon ohjelmassa
Re: Huomio! FoW pelipäivät Noppakerhon ohjelmassa
Peli-ilta jälleen tulevana tiistaina 29.10. Olen paikalla avainten kanssa klo 17:00 eteenpäin. Mukana ainakin uuden pdf:n innoittamia perusryssiä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Melki tekis mieli tulla kylään. En vaan yksinään viittis lähteä, kun käy opiskelijan lompakolle. Kattelen, josko saisin jonku muun Lahdesta mukaan.
[EDIT] Jääpi sittenkin toiseen kertaan.
[EDIT] Jääpi sittenkin toiseen kertaan.
Viimeksi muokannut Monni, Ti 29.10.2013 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
- Sotalammas
Mä oon niin paikalla. Olisko jopa mid war perus ryssää tarjolla ?JussiV kirjoitti:Peli-ilta jälleen tulevana tiistaina 29.10. Olen paikalla avainten kanssa klo 17:00 eteenpäin. Mukana ainakin uuden pdf:n innoittamia perusryssiä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Tiistaina oli hyvä pöhinä kerholla ja 1250 osoittautui hyväksi pistetasoksi pelailla. Illassa ehtii kaksikin peliä ja pöydässä on tilaa liikkua. Seuraava kerta 12.11. Varaan silloin Mid-War -listankin mukaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
Sitä silloin siis. On Saksakin vielä voimissaan niissä listoissa. Ei ole vielä Neuvostoliiton nevoilla kuolleena kaikki ikäluokkiensa parhaat Saksalais nuoret.JussiV kirjoitti:Tiistaina oli hyvä pöhinä kerholla ja 1250 osoittautui hyväksi pistetasoksi pelailla. Illassa ehtii kaksikin peliä ja pöydässä on tilaa liikkua. Seuraava kerta 12.11. Varaan silloin Mid-War -listankin mukaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
VilleVicious
Mä Olisin kanssa tulossa tiistaina pelailemaan ainakin jos vastustaja löytyy. Mulla olisi LW neukkuja lalkaväkeä tai kärkijoukko (peredovoyee otryad), Mid-Waria sitten kunhan saan lisää nappei maalattua.
ps. Oisiko jollakulla myydä paria pientä basea? Huomasin että pari commandteamia pitäsi vielä kasata, mutta ei tekis mieli ostaa koko blisteria (56kpl), josta riittä vielä lastenlapsillekin perinnöksi.
ps. Oisiko jollakulla myydä paria pientä basea? Huomasin että pari commandteamia pitäsi vielä kasata, mutta ei tekis mieli ostaa koko blisteria (56kpl), josta riittä vielä lastenlapsillekin perinnöksi.
Ja tulossa ollaan huomiseksi.
Tulossa kanssa huomenna. Mukana keski- ja loppusodan venäläiset sekä jotain muuta yllätysten varalle.
Nopat ja Taktiikka Ry
Moikka,
Tulen avaamaan ovet tänään normaalisti, mutta perhevelvoitteiden takia en ennätä jäädä pelaamaan - pahoittelut tästä.
Nähdään kerholla n. klo 17.00.
T: Johannes
Tulen avaamaan ovet tänään normaalisti, mutta perhevelvoitteiden takia en ennätä jäädä pelaamaan - pahoittelut tästä.
Nähdään kerholla n. klo 17.00.
Huomenna 26.11.2013 jälleen maailmanlopun meininkiä kerholla.
Paikalla joukko yhdysvaltojen panssaria. Jos muutama puolivalmis JV-ständi sallitaan, Armored Rifles voisi onnistua myös.
Tervetuloa!
Paikalla joukko yhdysvaltojen panssaria. Jos muutama puolivalmis JV-ständi sallitaan, Armored Rifles voisi onnistua myös.
Tervetuloa!
Viimeksi muokannut Josku, Ti 26.11.2013 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep, tulossa ollaan. Olen avainten kanssa paikalla viimeistään 17:30, yritän ehtiä aiemmin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Olen tulossa klo 17 pelaamaan kerholle toista peliä, joten jos tulee paikalle jo silloin niin soittaa Antille tai kerhon yleiseen puhelimeen.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Tänään, vai 29.11.2013? ;) Itse sentään ehtii kasaamaan/maalaamaan jotain, vaan peleistä saa haaveilla... Grrr.Josku kirjoitti:Huomenna 29.11.2013 jälleen maailmanlopun meininkiä kerholla.
Tervetuloa!
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Hups, Korjattu 26.11!Vonrichthofen kirjoitti: Tänään, vai 29.11.2013? ;) Itse sentään ehtii kasaamaan/maalaamaan jotain, vaan peleistä saa haaveilla... Grrr.
- Sotalammas
Oli kyllä hienolla fiilliksellä pelattua midwar peliä tänään vaikka pataan tulikin. Jäi hirveät hiitit pelata lisää keskisotaa. Peli tuntui lähes eripeliltä loppusodan vääntöön verrattuna. Suosittelen
Nyt muutkin ihmiset midwar listoja kehiin.
Nyt muutkin ihmiset midwar listoja kehiin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Huomenna 10.12 peliä kerholla?
Moikka,
Olen tulossa, otan figut mukaan ja paikalla 17.00-17.15.
Avaimet on Jussilla, mutta viimeksi juteltiin että nähdään parin viikon päästä.
Olen tulossa, otan figut mukaan ja paikalla 17.00-17.15.
Avaimet on Jussilla, mutta viimeksi juteltiin että nähdään parin viikon päästä.
-
Rautamarsu
voiko tulla sivusta seuraamaan peliä, on aika uusi koko hommaan niin eivät ole nuo säännöt ihan hankskassa, mutta siinä sivussa voisi oppia jotakin.
Pyrin paikalle viivytyksettä, mutta varmaan menee siihen 18.00 pintaan vasta.
Huomenta,
Suunnitelma meni uusiksi, olen kuumeen kourissa ja en pääse valitettavasti tänään paikalle.
Parin viikon päästä jouluaattona pidetään taukoa ja aloitellaan alkuvuodesta säännölliset pelipäivät uudelleen.
Ilmoitetaan tarkka päivä myöhemmin tässä ketjussa.
Suunnitelma meni uusiksi, olen kuumeen kourissa ja en pääse valitettavasti tänään paikalle.
Parin viikon päästä jouluaattona pidetään taukoa ja aloitellaan alkuvuodesta säännölliset pelipäivät uudelleen.
Ilmoitetaan tarkka päivä myöhemmin tässä ketjussa.