Kuten spoilerista näkyy, Halation Cannonilla ei ole ao3 (niin kuin halo cannonilla), mikä voisi olla enne voimaakkaasta "debuffi jos direct hit" efektistä.MaSSacRe kirjoitti:Ja jos veikkausta pitää heittää tosta aseesta: aoe 3 blind.
Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Katos vaan. Ihan totta. Mut voi se silti olla blind. Hmmm. Vaikee kyl arvata mitä sielt tulee.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
RAT 5. Tarkkana näissä.petskules kirjoitti:Tällä hetkellä Blind on gormanin, mitä RAT 4 RNG 6 AOE:ssa
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Foorumilla huudeltiin (mm. Avatarin) Flame Burstia tohon pyssyyn. Ihan söpö sääntö, mutta eipä mikään hirveen ihmeellinen.
Must toisaalta tuntuu että joku tosi hyväkin sääntö on vielä spoilaamatta. Ei sillä että toi enää mitään varsinaisesti tarvis, mutta miks toi kuva muuten ois rajattu tolleen? Combo-Strike? Chain-attack: Combustion? C-A: Bloodbath? C-A: Armor Piercing (t. foorumit)?
Must toisaalta tuntuu että joku tosi hyväkin sääntö on vielä spoilaamatta. Ei sillä että toi enää mitään varsinaisesti tarvis, mutta miks toi kuva muuten ois rajattu tolleen? Combo-Strike? Chain-attack: Combustion? C-A: Bloodbath? C-A: Armor Piercing (t. foorumit)?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Sama se on heitänkö mä sen mun superlistassa RAT 10:llä vai 11:sta (feat + grippling grasp + dougal).Celebdae kirjoitti:RAT 5. Tarkkana näissä.petskules kirjoitti:Tällä hetkellä Blind on gormanin, mitä RAT 4 RNG 6 AOE:ssa
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Riippuu kohteesta.petskules kirjoitti:Sama se on heitänkö mä sen mun superlistassa RAT 10:llä vai 11:sta (feat + grippling grasp + dougal).Celebdae kirjoitti:RAT 5. Tarkkana näissä.petskules kirjoitti:Tällä hetkellä Blind on gormanin, mitä RAT 4 RNG 6 AOE:ssa
Mut toki oikeesti sama se onko RAT 5 vai 11, jos heittää 4":n sisältä...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Side step! Ihan sama mitä se pyssy tekee, jaa vaikka parantaa vihollista mun puolesta, sillä on kaks P+S19 initialii ja side step! pVyros kiittää, ei varmaan vieläkään tee siitä hyvää mutta kiittää silti :)
Hän on puhunut.
Säälittävän kokoinen :) No ei ny vaineskaan. Ihan siisti. Aika paljon yksityiskohtia...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mun mielestä tossa imperatuksessa on yksi todella suuri ongelma. Sen pitäis olla nimeltään PHOENIX.
Ovat vihdoin tajunneet, kuinka hirveitä maalattavia ne sileät olkatoppaukset ovat.....MaSSacRe kirjoitti:Säälittävän kokoinen :) No ei ny vaineskaan. Ihan siisti. Aika paljon yksityiskohtia...
Juuh. Mut viel pitää jännää onk toi vyroksen vai issyrian jakki...
Siinä spoilissa puhuttiin fluffipuolella Vyroksesta, joten veikkaus sinneMaSSacRe kirjoitti:Juuh. Mut viel pitää jännää onk toi vyroksen vai issyrian jakki...
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Ihme_apina
Vai ei kenenkään jos on tarkotus vastaa muita Apothesis-jakkei?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Musta tosta spoilikuvasta on tulkittavissa Special Issue (vai mikä muu tossa tactical tipissä vois olla?), ja fluffissa mainitaan Vyros...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Eiks toi Special Issue mitä ihmiset tolle povaa kuitenkin tarkota vaan sitä että sen saa Vyroksen tierlistoihin, eikä oo mikään sen ihmeellisempi affinity? Apotheosis-jackejahan on saanut tierilistoihin jo alusta alkaen.Ihme_apina kirjoitti:Vai ei kenenkään jos on tarkotus vastaa muita Apothesis-jakkei?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Aika raju sensuuri iskeny skulptiin, ei oo samaa miehustaa mitä Phoenixil ja jotku tollaset pippeliverhot.
- GreenMeanie
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Onko muissa special issue(x) tactical tipsiä siitä ite jakista? Et oisko sittenkin jotain muuta kuin special issue?