"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vaaleen sininen/ vaaleen punanen juttu?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
makebou.

vaaleen sininen/ vaaleen punanen juttu?

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mitä se on mitä GW käyttää maaston teossa tosi paljon(löytyy ainakin tuolta skirmishistä).
Paljon se maksaa?
Mä tiiä et tästä on jo topicci, SORI!
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

lienee polystyreeniä(kirjotinko oikein?)
Cleanse and purify!
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

mielestäni se on styroksia, sitä kiinteämpää laatua. käy katsomassa rakennusliikkeistä. myyvät kuitenkin vain pakettina, eli saat ostaa ISON kasan! ainakin riittää!!
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Eikös se ole jonkun näköistä finnfoamia, sitä on ainakin juuri vaalean sinisenä.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Ainakin finnfoam jota itse olen käyttänyt on ollu keltaista. Luulisin että sitäkin saa eri "kovuuksina". Tohon keltaseen oon ollu ihan tyytyväinen, styrox leikkurikin puree siihen kivasti. Sitä saa tosiaan "paaleina" tai sitten ainakin starkista yksittäisinä levyinä.
makebou.

paljon sellanen pieni(20cmx20cm) palanen maksais suurinpiirtein
johannes
Valvoja

se yks levy on suurinpiirtein joku 150cmx60cm ja pienempinä sitä ei saa. En muista tarkkaa hintaa mutta kannattaa käydä starkissa kysymässä jos semmonen on lähettyvillä. Muistakin rautakaupoista luulis saavan.
johannes
Valvoja

Jaahas no näköjään. Veikkaisin kuitenkin että rautakaupasta saa halvemmalla ja isommissa erissä. Täytyy kuitenkin käydä tuola sudessakin katsastamassa.
makebou.

ok, kiitos! pitää lähettää sähköpostia tuonne sutten!
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jooh tossa kyllä se pointti että jos ostaa erissä sitä kait tulee aika iso läjä. Koska kun rakennuksille tilataan styroksia sitä tilataan joku 5-10x 1m x 1m levyjä. Jostain ihme taidekaupoista sai joskus tollasia levyjä ostettua erikseen.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

160x50(muistaakseni, iso kuitenkin) levy k-raudassa sinistä finnfoamia jota olen käytellyt maksaa n.10-8eemeliä(50mk kun osti eli pitkään on riittänyt).
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Spoon

Viesti Kirjoittaja Spoon »

FinnFoam on tuotemerkki. ja viimeksi kun tarkistin se oli keltaista. Mutta rautakaupasta saa hyvin halvalla olisko ollu life time supply 50 FIM, ja kun kysyy suulakepurestettua eristyslevyä
Waaaaaagh
-------------------------------------
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”