Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
Hautajaisissa ko. päivänä + yövuorossa. :(
Mites tuon BFG-suttauskisan kanssa. Lauletaanko kaupalla huomenna arvonta laulut vai onko se tehty jo tänään? Ja eikös seuran reportterit oo käyny kuvaamas niit lainkaan?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
On niistä arkistointikuvat ainakin otettu niitä vain ole pistetty mihinkään postaukseen saakka tällä kertaa :D
- Ookami_Tez
Tänään, Tiistaina, lasketaan äänet aamusti ja arvotaan äänestäjä palkinnon saanut. Ilmottelen tännekkin heti kun saadaan tietää.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Mikä on seuraava teema?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Niinpä niinpä tässä on uutta kisaa odottanut kuumeisesti kun ei edelliseen ehtinyt mukaan
- Ookami_Tez
Ensi viikolla päätetään seuraava teema.
BFG kisan voittaja työksi pääsi Kharonin goblin sahaaja ja jaetulla 2 sijalla olivat WHFreak ja Kardinaali. Palkinnot löytyy crediitteinä kaupalta.
BFG kisan voittaja työksi pääsi Kharonin goblin sahaaja ja jaetulla 2 sijalla olivat WHFreak ja Kardinaali. Palkinnot löytyy crediitteinä kaupalta.
Great Teacher Ookami_Tez
Nonni hyvä hyvä kyllä Kharon kultansa ansaitsi oli se kyllä mielestäni maalausteknisesti nimenomaan ykkönen. Aika hyvin ettei yleisöäänestyksessä jäänyt villimpien viritysten jalkoihin, kuten olisi voinut kuvitella.
Itse en äänestänyt gobboa, koska vaikka se oli teknisesti paras, niin siitä puuttui minusta se 'BIG' osio vaikka 'Friendly gun' täyttyikin.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Juh totta itekin arvoin ton kanssa pitkään ja hartaasti päiväkausia mutta lopulta päätin, että jos saha on lähes kantajansa kokoinen niin menkööt :D
Jee! Ois voinu kyllä konffata isomman sahan, ootte oikeessa =) Hienoja konversioitakin kisassa tällä kertaa, osa meni suorastaan dioraaman puolelle. Että sen puolesta mun au naturel gobbosahaaja oli vähän lame mutta meni läpi tällä kertaa. Katotaan mitä enskerraksi keksii.
Laittakaahan tänne tietoa kun seuraava maalauskisa on. Saatan jopa osallistua.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Itekin odotellu että mikä seuraavan kisan aihe on.
Jollei mitään aihetta ole vielä valittuna, niin voisi heittää ehdotuksen aiheeksi vaikkapa "Medic"
Jollei mitään aihetta ole vielä valittuna, niin voisi heittää ehdotuksen aiheeksi vaikkapa "Medic"
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Jaa niin tänne sitä ole näköjään kukaan infonnut, mutta eilen kuulin Pelikaupalta sellaista, että seuraava maalauskisa olisi sitten elokuussa, että ei ala nyt heti perään.
Löytyykös kaupalta 1mm poranteriä? Hintaa tässä teidustelisin ja jos paketissa on useampi terä kerralla niin kpl määrää myös. Ei oikein etene toi drop bodi ilman teriä kun nappasin viimeisenkin poikki =/
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Jos mielii saada, niin suosittelen juoksemista.
Kuva siis kaupan fabosta
Kunnei mikään kaupan virallinen airut oli käynyt tänne kiekaisemassa, niin välitänpä facesta taas tänne.
Jos ette ole vielä kuulleet, niin Pelikauppa on saanut massiivisen määrän kamaa lisää hyllyyn.

Jos ette ole vielä kuulleet, niin Pelikauppa on saanut massiivisen määrän kamaa lisää hyllyyn.

Ja tosta kuvasta on tosiaan jäänyt 40k hylly pois kuvasta.
No nyt näyttää asia meiningiltä. Toivotaan että pelitehokkuus on huomioitu hyllyjä täyttäessä. Kait sitä pitää piipahtaa jollain aikaa tarkastamassa tilannetta kunhan pörssi antaa myöden.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.