"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon 2014 Eden-turnaus: After the Apocalypse II

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hammerheart

Re: Ropecon 2014 Eden-turnaus: After the Apocalypse II

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Suurkiitokset osallistuneille ja onnittelut Timolle (ylivoimaisesta) voitosta. Olipahan käsittämättömän lukemat kyllä - pitää jossain välissä meidänkin taas ottaa matsia, että pääsen näkemään miten tuo listasi toimii. Jos jollakulla on kuvia, niin mielelläni hämmästelisin, itse unohdin ottaa lähes kokokaan ja ne vähät mitä otin, eivät oikein onnistuneet.

Edeniin on kyllä tosi helppo järkätä turnauksia. Maastoa ei tarvitse älyttömästi, tilaa varsin vähän ja aikaakin vain siedettävän paljon. Mites, olisiko ihmisillä kiinnostusta turnaukseen myöhemmin syksyllä, kunhan vaan keksi sopivan paikan järjestää?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Hammerheart kirjoitti:Edeniin on kyllä tosi helppo järkätä turnauksia. Maastoa ei tarvitse älyttömästi, tilaa varsin vähän ja aikaakin vain siedettävän paljon. Mites, olisiko ihmisillä kiinnostusta turnaukseen myöhemmin syksyllä, kunhan vaan keksi sopivan paikan järjestää?
Eden on loistava turnauspeli. Pelit ovat loistavan simppeleitä ja eroavat aina toisistaan mukavasti. Puhumattakaan matsien kestosta joka riittävän nopea. Oli mukava pelailla vaikka totaalinentappio taas tulikin. Ehdottomasti turnausta pystyy. Porosta voisi yrittää kalastella yhtä lauantaita jos vain saatas varattua viikonloppu riittävällä aikataululla.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Hammerheart kirjoitti:Suurkiitokset osallistuneille ja onnittelut Timolle (ylivoimaisesta) voitosta. Olipahan käsittämättömän lukemat kyllä - pitää jossain välissä meidänkin taas ottaa matsia, että pääsen näkemään miten tuo listasi toimii.
Juu, minä otan ainakin osittain syyt niskoille tästä, pelasin ihan käsittämättömän lyhytynäköisesti ja huonosti ekan pelin. Ei sillä etteikö vastustajakin olisi ollut hyvä.
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Jees oli kyllä hyvät turneet, en panisi pahakseni jos näitä järkätään vuodessa useampiakin.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Suurkiitokset tosiaan Matiakselle ja Jussille järkkäilyistä, kivaa oli ja kaikki sujui hyvin! Harmi tosiaan, että Matias ei päässy pelaamaan, mut haaste on otettu vastaan. :)Muaki huvittaa koittaa onneani tota Resistance-listaa vastaan. Mm. (lähes) kuolematon robotti ja Duncan kuulostaa yhdistelmänä ilkeältä...
Porosta voisi yrittää kalastella yhtä lauantaita jos vain saatas varattua viikonloppu riittävällä aikataululla.
Poro ois kyllä kiva paikka, koska sinne on helppo tulla. Voi olla, että kun ei tarvitse kuin max 5 tuntia aikaa ja ehkä kolme-neljä pöytää, sopiva väli voisikin löytyä... Joka tapauksessa oon kyllä mukana ja lupaan auttaa järkkäämisessä jos tarvis!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Joo, tuo on kyllä totta. Kahdella Poron pöydällä pelaa kuitenkin jo kahdeksan Eden-pelaajaa ihan mukavasti (ja 12 vähemmän mukavasti =P ), eli ei se olisi mitenkään älytön keikka.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
varhaisdementia

Mun ainoo kuva turnauksesta on tää mun ja Aleksin lännenleffatyylinen standoff-tilanne:
Kuva
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Standoff jossa Brood Master ja kaverit oli yhtä hyödyllisiä ku meisselin makunen tikkari. :P
Something something Dangerzone!
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Omaa stanoffia:

Kuva
Fiend_

Mä oisin kyllä ehdottomasti kans osallistumassa jos tälläinen turnaus järjestetään, tosin ilmoitan jo nyt, että jos pelaan VD'n (tällä kertaa se on se Venereal Disease) Askariksia vastaan niin mä tuun passaan koko pelin :D
varhaisdementia

tosin ilmoitan jo nyt, että jos pelaan VD'n (tällä kertaa se on se Venereal Disease) Askariksia vastaan niin mä tuun passaan koko pelin :D
Voi olla, että yritän seuraavaan turneeseen osallistua Nephilimeillä tai Matriarkan Black Orderilla. :) Itse asiassa mun Nephilim-poppoo alkaa olla jo puoliks maaleissa, et esim. ens tiistaina ois kiva jos joku tulis haastaa niitä Poroon. Oon lomalla, niin kerkeisin paikalle jo puolilta päivin.
Fiend_

Mä uskon pääseväni. Tosin koita sit pelata vähän nopeammin ;)
varhaisdementia

Jees, hienoa! Täytyy sitten varmaan ottaa tällainen mukaan:
Kuva
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

varhaisdementia kirjoitti:
Jees, hienoa! Täytyy sitten varmaan ottaa tällainen mukaan:
Kuva
Tota jos jätettäisiin shakki kellot warmachine/Hordesin kilpapelaajille ja jatketaan Edeniä vaan ihan fiilis pohjalls. :P kyl mä uskon että Fiend saa aktivaationsa rullamaan ilmankin? :D
Fiend_

Hahaha, toi ois kyl hyvä, otetaan sama Malifauxiin! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”