Haetaan: Chaos Mutalith Vortex Beastin selässä kelluvaa warppipalloa. Muuta ei kaipaa. Rahaa voin vähän antaa.
Panokset kovenee!
Slaughterbrute taitaa maksaa 65 euroa. Kaaospelaaja, säästä nyt kymmenen euroa ja osta Slaughterbrute 55 euron hintaan! Yli kymmenen prosentin säästö! Saat kokonaisen Slaughterbruten! Minä saan Vortex Beastin pallon. :) Maksan siitä kympin, SINÄ maksat Slaugherbrutesta vain 55 euroa!
Näin käy kun ei osaa etukäteen suunnitella. Ostaisin pikana minotaur bitsejä, laatikossa tuleva rumpu, ja muutama isohko mela kelpaisi. Tarjoan vaihdossa käteistä.
sutenööri kirjoitti:Näin käy kun ei osaa etukäteen suunnitella. Ostaisin pikana minotaur bitsejä, laatikossa tuleva rumpu, ja muutama isohko mela kelpaisi. Tarjoan vaihdossa käteistä.
-Juha-
Hävytön töyssy, samalla ilmoitetaan että hakusessa 1-2 kpl 100x150mm basea joka tulee ainakin soul grinderissa ylimääräisenä, eli jos pelaat nelkkaria ja olet moisen helevetin koneen ostanut ja et koe tarvitsevasi tuota lättyä niin myy se minulle! Tarjoan GW:n nettikaupan vaatimaa hintaa moisesta plätystä eli 4€
Myynnissä vähän sitä sun tätä, tarvitaan fyffeä kaikkiin hienoihin figuprojekteihin ja alkoholiin. Näin hienoa tarkoitusta kantsii jo tukea!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Paikkakuntalaiselle erikoistarjouksena kaikki tuolla jäljellä olevat figut yhteensä 10e! Kaupanpäällisiksi saa myös 4 bretonnian pesanttijousimiestä ja random spruen chaos space marine -osia! :)
Tartteisin sellasta Taistelumattoa, siis Citadel Battlematia tjms. Se vihreä kangas mikä laitetaan pöydälle/lattialle ennen kuin leikitään pikku-ukoilla yms. Jos jollain on ylimääräisenä niin haluaisin lunastaa.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
warhamer116 kirjoitti:Vink vink että muovipörssistä tehasalueelta saa 14€/m2 1mm plasticardia...
21€/m2 3mm.
Kunhan jaksaisi vaivautua sinne asti. Oma tarpeeni on kanssa enemmän laskettavissa senttimetreissä metrien sijasta.
Juuri tästä syystä jämäpalat haussa. ;) Jos jollakulla jotain olis. Rakennan näistä kuitenkin 100x40mm kokoisia paloja. Kaikki tästä isommat kelpaavat.
Huomio ihmiset ja ei niin ihmiset! I have a special treat for ya!
Myyn / Vaihdan mun WoC faba armyn!
Vaihdossa voi tarjota Tomb Kings armya ottaisin sellaisen mielelläni vaihdossa. Näytille voin napit tuoda jos olet kiinnostunut!
Sör-Skaven kirjoitti:Huomio ihmiset ja ei niin ihmiset! I have a special treat for ya!
Vaihdossa voi tarjota Tomb Kings armya ottaisin sellaisen mielelläni vaihdossa. Näytille voin napit tuoda jos olet kiinnostunut!
Sör-Skaven kirjoitti:Huomio ihmiset ja ei niin ihmiset! I have a special treat for ya!
Voi Joonas... :D VC on kuitenkin aina ja yhäkin menoss mukana?
VC ei ole menossa mihinkään so no worries! Ja Tomb Kings koska helppo ku on jo skellut omasta takaa sekä nostalgia (mun eka army ever) + uusin projekti on just niit varten! You guys will be the first one to see it when it's ready! :D
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.