Kahellaan vaikka neljältä täällä? Yesnot?sutenööri kirjoitti:Minä vapaudun kolmen jälkeen töistä jonka jälkeen pystyn pelaamaan. Meillä? Teillä? Fantsussa?Rune kirjoitti:Kotona taas!
Perjantaina, anyone?
-Juha-
Matsien sopiminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Matsien sopiminen
Roogerin moore!
Jórmaen ja Maettín orjavankkurit tuhottiin ja orjat liberoitiin. Etsikööt seuraavat uhrinsa muualta kuin Grandbeloksen mailta. Tai edes lähipiiristä. Kuulin että Waldburgista ja Ostermarkin Salsanheimista löytyy sopivan rupuista ja sairaalloista sakkia pohjoiseen vietäväksi... //wink wink
Noh kokeillaa sitä nelkkaria sitten ees kerran ennen tuota liigan aloitusta!
Eli lauantaina tulis ridareille uusi kirja, löytyisikö halukkaita vastapelureita lauantaiksi/sunnuntaiksi?
Fantsussa/meillä, voin tarjota olutta jos pelataan meillä rantakylässä!
-Juha-
Eli lauantaina tulis ridareille uusi kirja, löytyisikö halukkaita vastapelureita lauantaiksi/sunnuntaiksi?
-Juha-
Entäs haluaako kukaan pelata fabaa? Löytyisi erilaista kääpiölistaa eteentyönnettäväksi!sutenööri kirjoitti:Noh kokeillaa sitä nelkkaria sitten ees kerran ennen tuota liigan aloitusta!
-Juha-
-Juha-
Oiskos viikonlopuksi halukkaita fabailijoita? Pitäisi ennen tuota liigaa saada pari testipeliä aikaiseksi, että osaa pelata noita Hoboja!
-Juha-
-Juha-
- Orcs are da best
Mie lauantaina ehtisin sotimaan.
Edit: En osannutkaan katsoa päivämäärää milloin aikaisempi oli postattu... Ei mitää kai sitten.
Edit: En osannutkaan katsoa päivämäärää milloin aikaisempi oli postattu... Ei mitää kai sitten.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
-
Pigchampion
Himottaisi pelata Fantasy Battlea ensi viikolla, löytyisikö haastajia rotille? Jotain leppoisaa skenaariohommaa mieluiten. Päivä ja kellonaika on melko sama, olen vapaalla.
Miulla olis varmaan lomaviikolla jonain päivänä aikaa! Treenejä vaikkapa Ostiumia varten? :) Olisko esim. keksien viikkona tai torstaina?Pigchampion kirjoitti:Himottaisi pelata Fantasy Battlea ensi viikolla, löytyisikö haastajia rotille? Jotain leppoisaa skenaariohommaa mieluiten. Päivä ja kellonaika on melko sama, olen vapaalla.
- Varapalmus
Jos haluat kanssa pelata melkein-koottuja haltioita vastaan, niin muakin huvittaisi ottaa matsia, torstai ja perjantai sopis parhaiten :D
-
Pigchampion
Onpas nyt ruuhkaa, heh. Laitoin nyt Peetulle viestiä, katotaan Jere toisen kerran peliä.
Olisikohan kenellä mahdollisuutta 25. päivä tiistaina pelata puolen päivän jälkeen? En ole koskaan päässyt täysin sisälle fabaan, vaikka olen muutamia kertoja pelannut (viimeisin kerta oli 3 vuotta sitten). Olisi varmaan jo aika opetella pelaamaan, kun on keräilty nappuloita jo vuosikymmen. Joku kunnon perusteellinen, ajan kanssa otettu opettelumatsi.
jos ei muuten nappaa niin mietitään fabaviikonloppua joulukuulle tuohon keskustan nuokkarille. Silloin ainakin ite varaan kunnolla aikaa pelaamiseen kun muuten arjessa on melkein mahdoton irrottaa. :)ivan55599 kirjoitti:Olisikohan kenellä mahdollisuutta 25. päivä tiistaina pelata puolen päivän jälkeen? En ole koskaan päässyt täysin sisälle fabaan, vaikka olen muutamia kertoja pelannut (viimeisin kerta oli 3 vuotta sitten). Olisi varmaan jo aika opetella pelaamaan, kun on keräilty nappuloita jo vuosikymmen. Joku kunnon perusteellinen, ajan kanssa otettu opettelumatsi.
Itsellekkin ehkä vähän myöhemmin illasta sopisi, töistä ei aivan joka kertaa kehtaa irrottautua irti pikku-ukkoilemaan. Kävisikö sinulle joku ilta viikolla? Voidaan pelata vaikka minun luona ja voin tarjota kyydit lähialueilta, jos ei AD/HD corgi ja sukkahirmu kissa haittaa!ivan55599 kirjoitti:Olisikohan kenellä mahdollisuutta 25. päivä tiistaina pelata puolen päivän jälkeen? En ole koskaan päässyt täysin sisälle fabaan, vaikka olen muutamia kertoja pelannut (viimeisin kerta oli 3 vuotta sitten). Olisi varmaan jo aika opetella pelaamaan, kun on keräilty nappuloita jo vuosikymmen. Joku kunnon perusteellinen, ajan kanssa otettu opettelumatsi.
-Juha-
No iltaisin passaa kyllä, mikäli tilat löytyy (minulla ei, ja fantsussa ei voi pelata yömyöhään). Ainakin ensi ti ja ke (viimeistään kuudelta) illat ovat vapaita alustavasti. Pääsen itsekin autolla, mikäli ei ole ihan ihmeellisessä paikassa/löytyy parkkipaikka läheltä.
Jesh, passaako ensi keskiviikkona kello kolmelta rauhallisessa rantakylän ghetossa? Tiistaikin passaa mutta kahdeksalta alkavat treenit saattavat hiukan tulla tielle jos tarkoitus on opetella kunnolla sääntöjä.ivan55599 kirjoitti:No iltaisin passaa kyllä, mikäli tilat löytyy (minulla ei, ja fantsussa ei voi pelata yömyöhään). Ainakin ensi ti ja ke (viimeistään kuudelta) illat ovat vapaita alustavasti. Pääsen itsekin autolla, mikäli ei ole ihan ihmeellisessä paikassa/löytyy parkkipaikka läheltä.
Elikkäs minkäskokoista peliä? Perushyvä pelikoko on 2400 mutta saattaa olla liian raskas ekaksi peliksi, olisiko 1600 pojoa sopiva?
-Juha-
Huomenna selviää miten myöhään minulla menee ensi keskiviikkona, joten uskallan luvata vasta silloin. K
2400-2500 pointtiakin käy, ei tarvitse olla niin pientä. Olen aiemmin pelannut pari jokusen kerran tuolla pistemäärällä, joten ei täysin tuntematonta ole touhu.
2400-2500 pointtiakin käy, ei tarvitse olla niin pientä. Olen aiemmin pelannut pari jokusen kerran tuolla pistemäärällä, joten ei täysin tuntematonta ole touhu.
Ke iltapäivä-ilta järjestetty vapaaksi.
Noniin, pelaillaan sitten viikon päästä!ivan55599 kirjoitti:Ke iltapäivä-ilta järjestetty vapaaksi.
-Juha-
- Varapalmus
Huvittaisko ketään pelataa Fabaa? Uusi lista mielessä, haluaisin nähdä miten toimii käytännössä. 2400p turnauslista, ei hirviöitä eikä demoniprinssejä liihottelemassa.