Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ookami_Tez
Re: Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
On se tietty ihan kiva että vähentää hyötyä isoille henchmen groupeille. Ite tykkään tietty kun mää oon varmaan lähimpänä saamaan lisä expoja rating erojen takia.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Seuraavaksi peliä lauantaina 9.5. klo 13 alkaen.
Muistakaa tuo uusi XP lasku eli kerrotaan hencmen ryhmän xp sen jäsenten määrällä.
JA kuvia
https://plus.google.com/u/0/10829998309 ... 9672787120
Muistakaa tuo uusi XP lasku eli kerrotaan hencmen ryhmän xp sen jäsenten määrällä.
JA kuvia
https://plus.google.com/u/0/10829998309 ... 9672787120
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Kerroin Lauman expat, rating korjattu, en pääse lauantaina 9.5. johtuen ennalta sovituista menoista.
Hienoja kuvia taas, kiitos kessu :)
Hienoja kuvia taas, kiitos kessu :)
Make love, not peace.
Höh, ei pääse pelaileen taaskaan. Töitä klo 14.30 alkaen.
Kalat meni kotio...
PItää katsoa siiten jos viikolle saisi jonkin päivän....
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Mulla on kans siinä 9pv vkl yövuorot. Et en valttämättä ehdi/kykene paikalle. Vaikken nyt ensimmäsenä ookkaan peli jonossa.
Mut hyvännäköstä maastoalustaa tulossa.
Mut hyvännäköstä maastoalustaa tulossa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vaihdoin tuossa taannoin tonttukorttini kaverin figukokoelman jämiin. Eilen vasta sain figut käsiini, Ja pääsin kunnolla selaileen. Paljon ihan hyödyllistä kamaa niihin mahdollisiin random happeningseihin esim. siviilejä, ja luurankoja. Olisi sellainen hieno metallinen bansheekin sieltä löytynyt, mutta sille ei vissiin tän kamppiksen puitteissa ole enään tarvetta. Bitzejä tietty ihan järkyttävästi ja kaikkee jännää. Lähinnä fiilikset tulee tehdä uudestaan Undeadit itselle, kun pari kolmekin hyvää ehdokasta vampyyriksi. Mutta setti on ylipäätäänkin lähes täydellinen mordheimia ajatellen.
Kalat meni kotio...
Yar! Lauantaina voisimme aloittaa jo klo 10 pelailemaan, että Harkkari pääsee pelaaman ennen työvuoroaan. Ainakain Viuhkamiina pääsee Harkkarille vastukseksi silloin. Itselläni on vapaa päivä ja puolisolla on jotain muuta menoa koko päiväksi!
Muita kai tulosssa
Ookami_Tez, Jeijo ja minä... Voimme sumpia pelejä silloin, jos saisimme ainakin 2-4 peliä eteenpäin.
Barricadella on eniten pelejä tässä vaiheessa, joten saisimme tasattua ainakin hänelle uuden vastuksen sitten seuraavaan kertaan. Syrjalle löytyy myös ihan varmasti seuraavalla kerralla vastus, jos ei nyt pääse pelaamaan.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Jes! Tänään tuli Halflingit postissa. Komeita pikku pulluroita! Varmaan tästä syystä seuraavaksi hankintalistalla, vaikkeivät peliteknisesti mitään suurinta huippua edustakkaan :D lisäksi melko varmasti ainakin yhteen pitäisi riittää rahat,m jos edes yhden wyrdstonen saa pelin jälkeen. Tarvii vaan toivoa maltillisempia miestappioita kun viimeksi.
Kalat meni kotio...
Miettikää aina vähän pidemmälle pelit eli tarkoitan, jos pelaattekin kaksi peliä päivässä niin teidätte nopeasti mitä ukkoja palkaatte ja mitä ostoksia teette ja mahdollisesti hahmokehitys asioita. Eli päästään nopeasti pelaamaan seuraava peli. Ilmeisesi Harir oot tulossa lauantaina?
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Juu kyllä mää olisin tulossa! Joo Koitan aina miettiä etukäteen hitusen, joskin parin pelin päähän se voi olla hankalaa :)
Kalat meni kotio...
Ei välttämättä kahta peliä eteenpäin... mutta yhden jos miettii... Kun näyttäisi siltä, että joku saattaa aina joutua pelaamaan kaksi peliä saman päivänä ja melkein peräjälkeen. Ei pakko, mutta hyvä olisi saada aina mahdollisimman paljon pelejä yhdelle päivällä.
Esim viime pelipäivänä barrricade pelasi kaksi peliä minua ja syrjaa vastaa ja pelien välissä Barricade joutui laittamaan warbandin kuntoon. Lähinnä jos haluaa jotain speciaalia niin varautuu siihen, että on tarvittavat figut mukana....
Tämä koskee lähinnä kaikkia myös itseäni, joten yritän saada ylimääräisiä dwarffeja maaleihin.... ja Johanin, ogren, bansheen ja pelipöydän
Esim viime pelipäivänä barrricade pelasi kaksi peliä minua ja syrjaa vastaa ja pelien välissä Barricade joutui laittamaan warbandin kuntoon. Lähinnä jos haluaa jotain speciaalia niin varautuu siihen, että on tarvittavat figut mukana....
Tämä koskee lähinnä kaikkia myös itseäni, joten yritän saada ylimääräisiä dwarffeja maaleihin.... ja Johanin, ogren, bansheen ja pelipöydän
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Mä voisin la ehtii tulla pelin vetäsee siin 14-15 aikoihin. Jos on tarve ja pelejä viel siihen aikaan. Et huudelkaas nyt muutkin miten on. Jeijuli vissiin oli kans viel yhdes pelis. Jos harry ja kolmas j pelaa heti aamupäiväst toisen pelinsä
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Ilmotelkaa vähän kuka olisi tulossa..
Varmasti tulossa:
Harkkari
Viuhkamiina
Minä
Ehkä:
Ookami_tez
Syrja
Jeijo
Pitää sitä iltapäivää katsoa kuka on vielä paikalla. Oon jo syrjan kanssa pelannut niin pitäis olla joku toinen vastus.
Onko klo 10 vai 11 parempi aloittaa?
Varmasti tulossa:
Harkkari
Viuhkamiina
Minä
Ehkä:
Ookami_tez
Syrja
Jeijo
Pitää sitä iltapäivää katsoa kuka on vielä paikalla. Oon jo syrjan kanssa pelannut niin pitäis olla joku toinen vastus.
Onko klo 10 vai 11 parempi aloittaa?
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Ei tule mieleen estettä, joten eiköhän onnaa.
Soi viulu
- Ookami_Tez
Mul näyttäis että en ole pääsemässä lauantaina, voi tietty suunitelmat vielä muuttua, mutta atm en ole pääsemässä.
Great Teacher Ookami_Tez
Paloi vain ihan pikkusen ja hyvällä maulla käpy kun päivitin tuota warbandiä kännykän voimin.. Noh, nyt on sitte Victorianki päiväkirjaa näkyville niille jotka haluaa lukea.
Olis ihan cool jos lauantain jäljiltä pääsisin taas pelaamaan, mutta jos en niin pitää ainaki tulla yleisöksi ja päivittämään warband, viimeksi jäi ostokset kesken ja milla on pari kyssäriä..
Olis ihan cool jos lauantain jäljiltä pääsisin taas pelaamaan, mutta jos en niin pitää ainaki tulla yleisöksi ja päivittämään warband, viimeksi jäi ostokset kesken ja milla on pari kyssäriä..
Make love, not peace.
Barricade kirjoitti:Paloi vain ihan pikkusen ja hyvällä maulla käpy kun päivitin tuota warbandiä kännykän voimin.. Noh, nyt on sitte Victorianki päiväkirjaa näkyville niille jotka haluaa lukea.
Heitä vaan kyssärit ilmaan ja jos pitää rolleja heittää niin tehdään ne online rolzin avustuksella. Toivotaan, että saadaan vähän pelejä pelattua. AInakin kaikille tulee tuo kaksi peliä täyteen!
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Saattaa johtua mun muistihäiriöstäki, mutta mun herojen kokemuspisteissä mättää jokin. Oon pelannu kolme peliä: skirmish Teziä vastaan, mummy syrjaa vastaan ja se wyrdstone counterien kanssa talon puolustaminen sua vastaan. Näistä mä oon merkannu pelien aikana kirjoitettujen muistiinpanojen pohjalta heroille expaa:
Chief +6 (sis yhden voiton, 2 counteria ja ainaki 2 tappoa)
Shaman +6 (sis yhden tapon ja 2 counteria)
Bestigor +4 (sis muumion löytämisen, 3 tappoa)
Bestigor +3 (en muista, varmaan tapoista koska mä yritän keräillä niitä bestigoreille)
Centigor +4 (ainaki 3 tappoa)
Kysymys kuuluu, miten mun shamaanilla on noin paljon expaa verrattuna muihin? En mä varmaan turhasta ole sille expaa merkkaillut, mutta oonko vain unohtanu merkitä muille jotain. Shamaanilta puuttuu nimittäin 1 advanceki jos kaikki muu on oikein.
Syrjan kanssa pohdittiin tätä 40k:n äärellä ja se epäili että mun sankareilta puuttuu selviytymisexpat.
Kunkin heron tappojen määrää en pysty kyllä mitenkään muistamaan, mutta shamaanilla on mielestäni vain 1 (tomb guard).
EDIT: Kännykällä runoilua ...
Chief +6 (sis yhden voiton, 2 counteria ja ainaki 2 tappoa)
Shaman +6 (sis yhden tapon ja 2 counteria)
Bestigor +4 (sis muumion löytämisen, 3 tappoa)
Bestigor +3 (en muista, varmaan tapoista koska mä yritän keräillä niitä bestigoreille)
Centigor +4 (ainaki 3 tappoa)
Kysymys kuuluu, miten mun shamaanilla on noin paljon expaa verrattuna muihin? En mä varmaan turhasta ole sille expaa merkkaillut, mutta oonko vain unohtanu merkitä muille jotain. Shamaanilta puuttuu nimittäin 1 advanceki jos kaikki muu on oikein.
Syrjan kanssa pohdittiin tätä 40k:n äärellä ja se epäili että mun sankareilta puuttuu selviytymisexpat.
Kunkin heron tappojen määrää en pysty kyllä mitenkään muistamaan, mutta shamaanilla on mielestäni vain 1 (tomb guard).
EDIT: Kännykällä runoilua ...
Make love, not peace.
Hienoa settiä! Hauska nähdä, että saitte kunnon Mordheim-kampanjan täyteen vauhtiin.