"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko tällainen pelaaminen teidän mielestä tyhmää?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

No tuollaisen tapauksen jos kohtaa niin eipä siinä kovin montaa vaihtoehtoa jää:

1)Odottaa n vuotta ja toivoo että kaveri muuttuu aikuisemmaksi (henkisesti nimenomaan). Soveltuu vain kärsivällisille.
2)Sanoo suoraan että tuollainen ärsyttää. Kaveri taatusti loukkaantuu, mutta siteeraten hyvää ystävääni: "En minä sitä koskaan pahalla tarkota, mutta pakko kait sitä on sanottava joskus suoraan mitä ajattelee." Pidemmän päälle tämä on IMO paras vaihtoehto ja näin haluisin itselleni sanottavan jos joskus jotenkin epämiellyttävästi käyttäydyn.
3)Rupeaa itse samanlaiseksi tämän henkilön seurassa. Päällekatsoen erittäin huono vaihtoehto, mutta jotkut henkilöt saattavat ymmärtää tämän piilosanoman ja sen kuinka typerästi käyttäytyvät. En kuitenkaan suosittele koska periaatteessa se laskee käyttäjänsä yhtä matalalle tasolle kuin tämä toinen.
4)Kieltäytyy pelaamasta eikä sano syytä (tai sitten sanoo "No mietippä sitä!"). Kaveri voi tajuta itse syyn tai sitten ei. Riippuu tapauksesta.

Tuossa muutama, en jaksa nyt miettiä enempää vaikka niitä varmasti on useampiakin.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kyllä se saattaa järkiintyä jos se näkee tämän topicin :D
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Runefang kirjoitti:Kyllä se saattaa järkiintyä jos se näkee tämän topicin :D
Kaveris saattaa vaan loukkaantua jos se huomaa että olet laittanut tälläisen topicin joka viittaa häneen ja hänen epäurheilulliseen käytökseen, mä en ainakaan saanut kaveristas kovin hyvää kuvaa!
Tai noh, mä ainakin ottaisin hiukan itseeni, siis vaikka olisinkin ollut samanlainen mulkero :roll:
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Agathokles kirjoitti:
Tai noh, mä ainakin ottaisin hiukan itseeni, siis vaikka olisinkin ollut samanlainen mulkero :roll:
Yleensä mulkerot ottavat itseensä... ja helposti.

Mullakin oli ennen yks kaveri kuka oli tommonen rasittava lässyttäjä. Se pelasi kaaoksella ja aina silloin tällöin tuli sellaisia outoja sääntöjä esim. että Sorserer ( tai mikä lordi nyt olikaan) sai kolmella attackillä käyttää ampumisessa psyykkisen voiman per attack. Ja sitten kun voitto tuli tulee sellasta hihkumista kun "et sie ossaa pellaa vai?" ja muuta ivaltelua. Ja kun häviö on kolmannella vuorolla lähellä niin pitääpi sitä kotiin lähteä.

Kyllä tommonen vaihe ohi menee (toivottavasti)...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

AnlaShok kirjoitti:Tällä henkilöllä lienee ikää maksimissaan 12?
No hei, mä tunnen sellasen tyypin joka on 20 ja sillä on mielikuvitus kavereita. Nimeltä mainittakoon, "Jackson" ja "James".
Sano sille suorat sanat ja kuule sano että sen pitää lukee sääntökirja.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Ropetus
Valvoja

Tähän peliin pitäs saada semmonen sääntö että jos alkaa inisemään säännöistä/nopanheitoista/pelinkulusta niin häviää automaattisesti :D . Sama voisi koskea myös jos alkaa lällättämään vastustajalle tämän häviämisestä.
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Joskus siihen inisemiseen ja vänisemiseen on hyvä syy, jos toinen pelimies vaikka on unohtanut jonkun säännön! esim.
"tää mun goblini lentää tohon"
"mun mielest se ei lennä, katotaan sääntökirjasta"
"älä vänise hävisit"

Ja jos mun pelikaveri"t" ois tollasia vänisiöitä niin vois olla että en pelais, vaikka ne olisikin ainoat pelikaverit.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Tenki

Viesti Kirjoittaja Tenki »

No jos ko. tyyppi häviöllä ollessaan alkaa selittään et pitää lähtä kotiin niin kannataa aina ennen pelii kysyy et kuinka moneen sulla on aikaa pelata...
On olemassa kaksi sääntöä. Ensimmäinen on se, että ei ole mitään sääntöä ja toinen on se, että jos tulee kysyttävää katso sääntöä numero yksi.
zaruman89

Viesti Kirjoittaja zaruman89 »

Runefang kirjoitti:Iältään tämä henkilö on kylläkin kohta 15 :| . Taitaa kuulua tuohon ikään tuommonen käytös.
Tuo ei ainakaan ole totta :x !

Ittekki olen 14, mulla on vaan yks saman ikänen pelikaveri ja loput on ikäluokkaa 8-13. kaikki niistä pelaa kunnolla sääntöjen mukaan ja sanovat jos haluavat luovuttaa tai jotain,luovuttelu on kyllä nyt loppunut kun sanoin niille suoraan ettei ole mitään mieltä luovuttaa vaan kaikki pelit pelataan loppuun asti ja jos jotain jää hampaanrakoon niin otetaan revanssi.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

pelien luovuttamisesta, turnauksessa tämähän on hyvin tyhmää ja siitä seuraa pelaajallekin jo miinuspisteitä(ainakin omissani)

mutta hyväksyn ainakin täällä päin tuon hupipeleissä luovuttamisen. kaveri saattaa kokeilla jotain uutta listaa (joka on aika yleistä) ja huomaa parin vuoron jälkeen, että vois luovuttaa. no pakota sitten pelaamaan se loppuun kun ei sillä ole mitään innostusta enään pelata.

* eli siis saattaa hyvinkin laskea armeijan pelattavuuden kiinnostusta jos on pakko pelata kaikki pelit loppuun vaikka ne olisivatkin hänestä tylsiä. (esim. hän heitti huonosti noppaa koko pelin ajan ja tahtoisi saman tien pelata revanssin koska loppuun asti pelaaminen olisi hyvin tylsää tai kaverillasi oli jokin meno jonka takia on hyvä luovuttaa välillä eikä jatkaa parin päivän päästä)
ja toisin päin jos hän huomaa että tällä armeijalla ei ole kiva pelata niin onhan mukavampaa pelata sitten toisenlaisella listalla.

*tosin niinkuin sanoin jos pelaa jo hieman vakavammin tai turnauksissa missä vaikuttaa jo muidenkin peleihin jos joku luovuttaa koko ajan, olen ehdottomasti luovuttamista vastaan!
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

sarathain kirjoitti: olen ehdottomasti luovuttamista vastaan!
paitsi faba turnauksissa ;)
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

warrior, eipä muistella vanhoja pahalla. (ja minullahan oli silloin hyvä syy, mikäköhän se muuten oli?). ja meidän turnauksemme ovat sen jälkeen kehittyneetkin rutkasti! ; )
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

ei pahalla, kunhan vain muistutin.
I'm a pacifist on acid trip.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

Muistan kun itse aloitin niin ainakin silloin otin itseeni aika rankasti kun arkkimaagi sai doomboltista ja muutenkin hermostuin pelissä mikäli meni huonosti ( no en kyllä häviön hetkellä lähtenyt kotiin mutta kumminkin ),
Mutta sitten siihen oppii pikkuhiljaa häviämään, ja tämä peli kasvattaa luonetta TODELLA paljon. nykyään jos arksu kuolisi niin se ei olisi muuta kuin kuolema kuolemien joukossa. Ainahan se harmittaa pikkasen mutta se ei saa vaikuttaa peliin. Jos itse pelaisin tuolla tavalla niin haluaisin kyllä että toinen sanoisi suoraan.
"Victory loves prudence"
Ropetus
Valvoja

Eiköhän se oo jo huomannu tän topicin ja ota vähän opikseen. mulla on huomenna sen kaa peli. Saa nähdä onko muuttanu tyyliään
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Onnea!
Muuten sellanen sääntö pitäs olla että jos joku käy Fb:ssä inisemään niin pitäsi antaa vihollisen laittaa vapaa valinnainen kutos levelin taika viholliseen irresistible forcella.
40k:ssa vois ratkaista asian niin että saa laittaa vihollisen unittii 3d6 woundia strena vitosella ja ignoraten armor saveja. Jos vechileitä vastaan niin niille tulee niin monta penerating hittia kun heität noppaa.
Se vois vaikka olla: Wrath of the gods of warhammer against whinettäjiä.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Ymmärrän että tuo taisi olla vitsiksi tarkoitettu mutta kuinka määrittelet vinettämisen? Jos vastustaja koittaa tehdä jotain sääntöjenvastaista ja sinä korjaat sen niin onko se vinettämistä? Entäs jos vastustaja ei tajua jotain englannin kielen sanamuotoa ja sen takia ymmärtää säännön väärin. Jos tälle koittaa inttää jotain oikeaa asiaa niin onko se vinettämistä?
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Älä edes pelaa tuollaisen idiootin kanssa!
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

AnlaShok kirjoitti:Ymmärrän että tuo taisi olla vitsiksi tarkoitettu mutta kuinka määrittelet vinettämisen? Jos vastustaja koittaa tehdä jotain sääntöjenvastaista ja sinä korjaat sen niin onko se vinettämistä? Entäs jos vastustaja ei tajua jotain englannin kielen sanamuotoa ja sen takia ymmärtää säännön väärin. Jos tälle koittaa inttää jotain oikeaa asiaa niin onko se vinettämistä?
Juuri tuon takia raahaan Suomi/Englanti/Suomi sanakirjaa lähes aina mukanani. :D
It comes from the Gigashadow...
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

Andromedus kirjoitti:Onnea!
Muuten sellanen sääntö pitäs olla että jos joku käy Fb:ssä inisemään niin pitäsi antaa vihollisen laittaa vapaa valinnainen kutos levelin taika viholliseen irresistible forcella.
40k:ssa vois ratkaista asian niin että saa laittaa vihollisen unittii 3d6 woundia strena vitosella ja ignoraten armor saveja. Jos vechileitä vastaan niin niille tulee niin monta penerating hittia kun heität noppaa.
Se vois vaikka olla: Wrath of the gods of warhammer against whinettäjiä.
no mahtavaa :roll: sitten kun toinen sanoo jotain toinen väittää "itQ vinQ ota hittii!" toinen vastaa "enpäs mutta ny sä wineshit" näin jatketaan kiistelyä kunnes molempien armeijat ovat tuhoutuneet. :wink:
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”