Maailman kaunein mini!
-
Dr.Mengele
nii just! Tarttee vaan kuivareeniä. Kaikki on mahdollista ajan myötä.migsula kirjoitti:samaa mieltä!
Nää jätkät (ja mimmit) on monet maalannu melkeenpä ammatikseen siitä asti ku mä vielä leikin G.I JOe ukoilla 8)
Kovaa työtä ja treeniä (ja mäkin käytän jotain ihan muuta ku citadel pensseleit kaikeen tarkkuutta vaativaan) ja vähän lahjoi + tukku onnee ja siinä se.
-
Andromedus
Jees, figu on varsin nätti. Kaikki pienet yksityiskohdat maalattu varsin mallikkaasti. Kuviot ovat aivan herkkua. Mutta mikä alkoi ärsyttämään/ihmetyttään on tuo base. En tiedä mitä kyseinen herra yrittää basellaan ilmaista, mutta vaikka joku luminenbase olisi ollut huomattavasti oivallisempi. Nyt base näyttää enemmänkin kovettuneelta toffeelta tai jotain tuohon suuntaan =P IMHO
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
"Don´t wonder about the base, as she is supposed to stand inside of a river on a showbase, which isn´t completely finished yet."Comissar kirjoitti:Jees, figu on varsin nätti. Kaikki pienet yksityiskohdat maalattu varsin mallikkaasti. Kuviot ovat aivan herkkua. Mutta mikä alkoi ärsyttämään/ihmetyttään on tuo base. En tiedä mitä kyseinen herra yrittää basellaan ilmaista, mutta vaikka joku luminenbase olisi ollut huomattavasti oivallisempi. Nyt base näyttää enemmänkin kovettuneelta toffeelta tai jotain tuohon suuntaan =P IMHO
-
maddog
Kyllä todella kaunis. Mutta maddogmainen kritiikki:
Liian muovimainen minun makuuni, varsinkin panssari on todella lattean näköinen. Kangas on hyvin maalattu, samoin iho ja hiukset. base on ok, mutta vain ok, sillä tuo lumi ei oikein istu tuohon kallioon. Olisi kantsinut lisätä huurretta kiveen tai jotakin.
Okei, overkilliä, sillä kokonaisuus on todella näyttävä. Vaikkei niin kauhean realistinen.
Ei tämä nyt maailman kaunein figu ole. taisi vonia harhauttaa se paljas rinnusta (miehusta?) joka panssarin alta pilkisti. Lääh lääh!
Liian muovimainen minun makuuni, varsinkin panssari on todella lattean näköinen. Kangas on hyvin maalattu, samoin iho ja hiukset. base on ok, mutta vain ok, sillä tuo lumi ei oikein istu tuohon kallioon. Olisi kantsinut lisätä huurretta kiveen tai jotakin.
Okei, overkilliä, sillä kokonaisuus on todella näyttävä. Vaikkei niin kauhean realistinen.
Ei tämä nyt maailman kaunein figu ole. taisi vonia harhauttaa se paljas rinnusta (miehusta?) joka panssarin alta pilkisti. Lääh lääh!
-
maddog
Olen samaa mieltä Chronon kanssa tästä asiasta. Wongin maalaamat figut ovat jumalaisen kauniita, tekniikka pelaa jne, mutta hänen muovinen tyylinsä ei oikein vakuuta, kun väripaletti koostuu lähes pelkästään kirkkaista pääväreistä.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?