Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Ei ne lyllerrä, ne diippaa sun selkääs. :D
Mut joo, maalatut lienee se seuraa ikuisuusrojekti. Eihän toi Hellbrute boksi oo ollu mulla kuin siitä mun BB-liigan voitosta asti.
Mut joo, maalatut lienee se seuraa ikuisuusrojekti. Eihän toi Hellbrute boksi oo ollu mulla kuin siitä mun BB-liigan voitosta asti.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Kardinaali
- Viesti:
Tosi ihastuttavia konversiowörkkejä. Kaikissa on vissiin pohjalla se one-pose DV-brute? Hienosti kyllä saatu kaikki eri näköisiksi.
Itse asiassa yks on aito Hellbrute kit, josta muihin otettu konversiokamat.
Spot the real deal. :D
Spot the real deal. :D
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tyhmä Sotu. Emmää haluu poistaa viestiä tai muokata sitä. Mää haluun lainata.
Puuvillassakin on aina ikävä pyöriä kun näkee sen vain keskeneräisenä työmaana joka kerta kun siellä piipahtaa. Talvella pimeän aikaan etenkin tulee kylmät väreet kun astuu sisään kun näkee itsensä seisomassa siellä lumisateessa lattiavalua tekemässä.
Vasta perjantaina. Ja ei. Minulla ei ole kiinnostusta rakentaa itselleni omaa taloa. Vielä. Arvostan vapaa-aikaani sen verta enkä luota talkookaveriini kuitenkaan.harkkari kirjoitti:onnee Anton! Tuliko susta talonrakentaja?
Puuvillassakin on aina ikävä pyöriä kun näkee sen vain keskeneräisenä työmaana joka kerta kun siellä piipahtaa. Talvella pimeän aikaan etenkin tulee kylmät väreet kun astuu sisään kun näkee itsensä seisomassa siellä lumisateessa lattiavalua tekemässä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tänään on figu-keskiviikko Pelikaupalla, tulkaas joku kyykyttämään mun GK tai CSM possea
Make love, not peace.
Sorppa, ropee tiedossa. Ens viikolla voisin kyl tulla ulkoiluttaa omii CSM janttereita pitkästä aikaa.
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sori, Retropeli-ilta Saikulla. Pitää valistaa ihmisiä Atari 2600 mahtavuudesta ja esitellä Porin keskustalle ja kaikille paikalle saapuvilla miten siisti Link-cossi mulla onkaan.
Onneksi siellä on Ville ja Mika aina pelailemassa. Et ole yksin siellä.
Onneksi siellä on Ville ja Mika aina pelailemassa. Et ole yksin siellä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Vähän köyhät oli bileet kun paikalla piipahdin, harmi kun kerrankin ehti paikanpäälle niin ei. No ei silti onneksi meno alkoi juuri parantua poistuttuani kun saatiin paikanpäälle toinekin pelaaja, että kyllä siellä pelit pitäis pyöriä parhaillaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Eka Mayhem pack alkaa olee basee vaille valmis. Sain senkin pohjiin et nyt pitäis antaa kuivuu ja löytää jostain aikaa. :D Tai no, on siin vähän vie "nurgle's rot" yms paskaa mitä pitäs pistää itse figuihin.
Spoonyone
Spoonyone
Hei!
Olisko jollakulla kiinnostusta tilata komea ja hyvälaatuinen "pelimatto"?
Ajattelin tilata täältä: http://www.gamemat.eu/4x4-g-mats.html, postikulut kuulemma eivät nouse paljon vaikka ottaisi toisenkin samaan tilaukseen. Tilaan tässä tai ensi kuussa, jos mielenkiintoa löytyy niin ilmoita :)
Olisko jollakulla kiinnostusta tilata komea ja hyvälaatuinen "pelimatto"?
Ajattelin tilata täältä: http://www.gamemat.eu/4x4-g-mats.html, postikulut kuulemma eivät nouse paljon vaikka ottaisi toisenkin samaan tilaukseen. Tilaan tässä tai ensi kuussa, jos mielenkiintoa löytyy niin ilmoita :)
Soi viulu
Pari kuvaa villeistä turnauksista
P^2B^2 eskalaatioturnaus I

P^2B^2 eskalaatioturnaus II

Eilen just join grilliruuan kera viimeisimmän turnauksen palkinnon. Jotkut järjestäjät vaan tietää, mitä harrastajat tarvitsee.
P^2B^2 eskalaatioturnaus I

P^2B^2 eskalaatioturnaus II

Eilen just join grilliruuan kera viimeisimmän turnauksen palkinnon. Jotkut järjestäjät vaan tietää, mitä harrastajat tarvitsee.
- Meganiikko
2/5 ei tarpeeksi maggaraa.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Meillä on trolleja tarpeeksi omastakin takaa, kiitos.
Onko kukaan kiinnostunut Dark Vencean boxin muista ukoista kuin cultisteista. Eli jos ostan kyseisen boxin niin haluaako joku ne muut figut/ sälät sieltä pientä korvausta vastaan?
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Periaatteessa vois ehkä kiinnostaa se lordi ja kaaos mariinit. Pitäis convaa yks Nurgle lordi mopolle ja siin olis sitä kamaa, plus ne mariinit on mukavan detailed.Sergeant kirjoitti:Onko kukaan kiinnostunut Dark Vencean boxin muista ukoista kuin cultisteista. Eli jos ostan kyseisen boxin niin haluaako joku ne muut figut/ sälät sieltä pientä korvausta vastaan?
Spoonyone
Spoonyone
Meni kait molempina päivinä parikin se on bretzeli eikä rinkilä. Beer&Bretzel-mentaliteetti kuuluu ilmentyä myös fyysisesti ;)
Suomeksi se on rinkeli, saksalainen rinkeli! Mut mut, vähän kun söis sokeroituja korppuja ja kehuis niitä hyviks ;)
kaljaa&rinkeleitä, löysin myös ohjeet rinkelikoiralle (pretzeldog) :D
kaljaa&rinkeleitä, löysin myös ohjeet rinkelikoiralle (pretzeldog) :D
Soi viulu
Kyllä mutta bretzeliys on nyt tärkeämpää kuin suomennoksensa tässä asiayhteydessä ;) Kieltämättä viime viikonlopun lidlibretzut oli vähän kuivia, mutta sitä edellisellä viikolla oikein hyviä.