"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tätä peliä olen pelannut viimeisen kuukauden aikana

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.

Äänestys päättyi To 17.09.2015 09:04

Warhammer 40k
41
17%
Warmachine / Hordes
31
13%
Infinity
11
4%
X-Wing
20
8%
Warhammer Age of Sigmar
9
4%
Warhammer Fantasy Battle
23
9%
Kings of War
10
4%
Flames of War
9
4%
Bolt Action
5
2%
Malifaux
8
3%
Hell Dorado
0
Ei ääniä
The Lord of the Rings / The Hobbit
4
2%
Battlefleet Gothic
0
Ei ääniä
Bloodbowl
17
7%
Epic
3
1%
Mordheim
7
3%
Necromunda
8
3%
Carnevale
1
0%
Dropzone Commander
2
1%
Frostgrave
3
1%
Dust
0
Ei ääniä
Eden
3
1%
Bolt Action
1
0%
Hail Caesar, Black Powder, Pike & Shotte
6
2%
Deus Vult
0
Ei ääniä
Saga
1
0%
By Fire & Sword
0
Ei ääniä
Muu historiallinen
8
3%
Muu fantasia
4
2%
Muu Scifi
5
2%
Ihan joku Muu
6
2%

Ääniä yhteensä: 246

smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Otetaanpa pieni galluppi taas, eli mitä sotulaiset pelaavat. Eli ilmoittakaa mitä olette pelanneet viimeisen kuukauden aikana, tai aikeissa ihan just kohta pelata. Valita voi vain kolme, joten jos olet pelannut useampaa, valitse ne mitä haluat mainostaa.

Miksi ? Ihan vaan mielenkiinnosta :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Vala

Re: Tätä peliä olen pelannut viimeisen kuukauden aikana

Viesti Kirjoittaja Vala »

Laaja vastausvalikoima, mutta itselläni heti kosahti. :-) Vastaus olisi Imperial assault (Ffg) sekä Zombicide (CMoN).
Viimeksi muokannut Vala, Ti 18.08.2015 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The board is set. The pieces are moving"
smaxx
Valvoja

Dämn, Boltti tuli kahteen kertaan :(
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
ookkeri
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ookkeri »

Tee vaan uusi jossei voi muokkaa. Tiedä vaikka himobolttipelaajat pelaisivat bolttia tuplamäärät :O
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Necromunda voittoon.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
topi

Viesti Kirjoittaja topi »

Muuhun historialliseen menee: Chain of Command ja ko. pelin Puskasota-variantti, sekä IABSM.
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Hero Quest uupui...
katoppa tätä
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

On se petskules kyllä valikoima suuri nykyään näin pirstaloituneelle skenelle. Ei ihme jos on vaikea löytää peliseuraa omalle pelilleen.
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Dr. Icchan kirjoitti:On se petskules kyllä valikoima suuri nykyään näin pirstaloituneelle skenelle. Ei ihme jos on vaikea löytää peliseuraa omalle pelilleen.
Pitäs kaikkien muuttaa PK-seudulle jotta ois peliseuraa kaikille peleille jota haluais pelata :/
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Dr. Icchan kirjoitti:On se petskules kyllä valikoima suuri nykyään näin pirstaloituneelle skenelle. Ei ihme jos on vaikea löytää peliseuraa omalle pelilleen.
En mä nyt noin sanois? Itselläni on löytynyt aina hyvin seuraa niin Malifauxille, Edenille, Infinitylle, Carnivalle, kuin myös lautapeleille. Myös Pulp Citylle ja Guild Balille löytyy kun saisi vain crewt valmiiksi. Yleensä ihan vain kysymyllä seuraa on aina joku lähteny.

Toki nykyinen aktiivi peliseurani pelaa kaikkia kyseisiä pelejä +- pieni varianssi. Sitten vielä jokaiseen peliin löytyy myös muuta peliseuraa. Esmes. Nopilta Infinityyn, kun vain ehtisi pelata.

Tän takia itse pelaa kun niin montaa peliä, että voi fiiliksen mukaan pelata steampunkia, PostApoa, Skifiä ja yms. Kääntö puolena onkin sitten se että en mä oikeasti missään tunnu pärjäävä. (todellisuudessa kaikki kaverit on vaan omien peliensä top tiet tasoa :P)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kyynel valui poskea pitkin kun en saanut laittaa palluraa Saagalle, BFG:lle ja Confrolle. Tusina ennen laatua oli tämän kesän anti.

Yllätyin miten vähän Fabaa pelataan toistaiseksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
smaxx
Valvoja

Listalla on nopealla laskutoimituksella 10 peliä mitä on tullut pelattua viimeisen 3-4 kk aikana ihan ajatuksen kanssa, ja mihin on sääntikset ja peli hallussa :) Ja sen päälle on vielä muutama (40k, BB, LotR) mitä on tullut joskus pelailtua useampi peli.
Nopat ja Taktiikka Ry
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Sen mitä nyt kesällä ehdin pelaamaan, tuli pelattua Sagaa ja Necromundaa. Molemmat hyviä ja seminopeita pelejä. Necromunda antoi mahdollisuuden pelata 40k:n maailmassa jotenkin säädyllisillä säännöillä ja tekosyyn maalata pitkästä aikaa avaruuden taikatonttuja. Sagaa tekisi maalata enemmänkin, varmaankin loppusyksyksi valmistuvat walesilaiset keväällä maalattujen normannien kaveriksi. Muutoin aika onkin mennyt kootessa protestantteja saksalaisia 30-vuotiseen sotaan 15mm skaalassa espanjalaista Tericos-sääntösettiä käyttäen. Jotta kyllä pelikavereita löytyy erilaisiin peleihin näinkin pienessä kaupungissa, kuin Joensuussa. Space crusadeakin on tullut pelattua about kuukauden sisään ja LotR:iakin voisi taas fiilistellä tässä ehtiessä sen ainoan toisen paikallisen pelaajan kanssa. Kun tarpeeksi promoaa ja kyselee samanhenkistä peliseuraa, aina joku tarttuu syöttiin. =)

Faban pelaamisen vähyys yllätti tosiaan vähän itseänikin. Ilmeisesti Sigmarin aika sitten tosiaankin onnistui tehokkaasti törsimään ihmisten fiilikset fabaa kohtaan. Toisaalta, jos se tarkoittaa sitä että main stream massataistelufantasiaksi nousee Kings of War, ei se varmaan ole huono asia ensinkään.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Viimeisen kuukauden sisään on tullut pelattua Malifauxia ja Pulp Cityä sekä valmisteltu Carnevalea ja Guild Ballia (tavoitteena pelata niitä seuraavan kuukauden sisään). Malifaux on ollut yllättävän hallitseva viime aikoina.

Bubbling Under on Infinity, Kings of War, Eden ja muutama muu, joita nyt ainakin tämän vuoden aikana olisi tarkoitus saada pelailtua.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Malifauxia on tullut pelattua. Listalta jäi puuttumaan Star Wars Armada.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mielenkiintoista, että nelkkarin osuus ei ole kuitenkaan tuon isompi suhteessa muihin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
smaxx
Valvoja

BB:n pelaajien määrä on kanssa yllätys. Samoin on outoa ettei kaikki pelaa vaan Age os Sigmaria !
Nopat ja Taktiikka Ry
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Jos olis communityä, ni meikä ei pelais mitään muuta ku Bowlia, Necromundaa ja Mordheimia. Äänestin kuitenkin WM/H ja Necromunda.. Bowli hammasta kutkuttaa, mutta kai sitä pitäis ite olla aktiivinen, että jotain tapahtuisi.
EDIT: Juu, mutta skirmarit (termi itse keksimä) pelaa useampaa. Mua harmittaa henk.koht. se, että massapelit ovat niin hallitsevia. Vaihtelu olisi kivaa, ja antaisi "pääpelille" kaivattua inspiraatiota.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

smaxx kirjoitti:BB:n pelaajien määrä on kanssa yllätys. Samoin on outoa ettei kaikki pelaa vaan Age os Sigmaria !
Outoa varmaankin GW:n mielestä. KoW on isompi juttu (ainakin vielä tässä vaiheessa) kuin AoS! :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

smaxx kirjoitti:BB:n pelaajien määrä on kanssa yllätys.
Yllätyn itsekin, mutta sitten yritän järkeillä:

BB on oikeasti yksi GW:n kultaisista klassikoista: peli pelistä. Matala aloituskynnys, kiinnostavia tasoja eri tiimien tyylissä ja tiimin kehittymisessä. Sisäänrakennettu turnausystävällisyys ja voimakas jatkuvuus pelien välille. Ja pelilauta mahtuu baarin pöydälle. BB:n tuotannosta kadonneet figutkin menevät kuumille kiville.

Helsingissä pyörii kait parikin liigaa, joiden pelaajista osa jaksaa täällä ottaa kantaa tällaiseen kyselyyn. Sitten jossain on ehkä kolmas liiga. Loput satunnaisia hajapelejä. Kyllä siitä osumia syntyy.

Siis kultainen klassikko. Just sellainen peli, joka olis voinut säilyessään olla sisäänheittäjä GW:n muihin peleihin. Mutta luopuivat. Kuitenkaan kilpailijoiden versiot eivät vieläkään ole yhtä suosittuja kuin se GW:n klassikko.

-ile
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”