"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

ManAtArm

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Jos katselulla tarkoitat että tulet teräkseen kiinni koska mopojannut on niin liki näköisiä ja tuntevat vielä tarvetta jättää rasvassa kämmen jälkiä puhtaaksi jynssättyyn maalipintaan pakottaen miehistön lopettaa sotaleikitkin ettei komissaari ammu vaunun likaamisen vuoksi, kuten viimeksi niin juu katsele vaan. :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Parit pelit saatu taas eteenpäin. Dellujen kohtaaminen meni sopupeliks aikataulu ongelmien vuoksi. Minä kohtasin Tomin panssarivaunut...mitäs pelistä. Sain aloituksen ja pääsin nopeesti kiinni tankkeihin ja napsin niitä sit rikki. Ekalla vuorolla ei silti tuhoutunut kuin yks chimera. Ja yö jinkit pelasti mun joukot ekan vuoron ampumiselta. Sit tosiaan hakattiin peräpeltejä. Tomilla ei oikeen noppa pyöriny mm tykitti ironcladia persiiseen kahdella autocannonilla...tulos yks clänä (ja kaikki kuitenki osu).
Mut joo peli mulle 34-3. Vai olikos se 43... kaima yritti kyl tahallaan laskea mun pisteitä väärin...
tulokset merkattu. Antskupantsku ilmottaa vaan, et koska pelataa. Päivemmälläkin onnistuu
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

syrja kirjoitti: Mut joo peli mulle 34-3. Vai olikos se 43... kaima yritti kyl tahallaan laskea mun pisteitä väärin...
tulokset merkattu. Antskupantsku ilmottaa vaan, et koska pelataa. Päivemmälläkin onnistuu
Hei! Eikö me laskettu että se oli 3-4!
Helppo kai se on huudella ku dreadnoughtin peräpelti on 13.... :p
Make love, not peace.
syrja

Mut sil ei oo mitää juustoista invuu niinkuin eräillä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Liikennihdästä päätellen, mulla on pupu, tai jokin muu, pöksyissä. 2+ jinkki, scout move, kaikki ne gravit sun muut, FW-kama, 13 peräpelti Dredissä, huh huh mikä kokoonpano.

To voitaisiin varmaankin pelailla. Mulla olisi itsenäisen opiskelun päivä luvassa silloin. Laskeskelen sitten pelipöydän ääressä vauhteja ja nopeuksia, kiihdytyksiä ja kitkakerrointa. Jos jaksan, niin sitten katsotaan myös vaadittavia voimamääriä, jotta saadaan dredi kiihtyvään pudotusliikkeeseen, mutta vähän tuntuu olevan työntövoima hakusessa.

Noh, jos Tomikin pelasi hänen kanssaan 4-3, niin kyä määki sit. Vähintän samalla tavalla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Äläs nyt ota Antton kaikkia ton juustojarkon juttuja tosissas. Mut torstai sopii. Mikä aika? 11...12...kerro
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

El Capitan kirjoitti:Noh, jos Tomikin pelasi hänen kanssaan 4-3, niin kyä määki sit. Vähintän samalla tavalla.
Niin siis se tais olla 43-3.

:D
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
syrja

Kyl se 34-3 oli oikee. Ja dredillä ei oo mitää 13 peräpeltii. Ettei nyt tuu enempää sekaannuksia mun ja kaimapojan sanailuista

ai niin. Torstaina kohdataan antzkun kaa
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Pelasin tänään Jarkko-sedän kanssa. Heh, heh. Aika jännäksi meni peli kun vetelät tuli housuihin kesken pelin. Tyylipisteitä ei tämän tason pelaajien kesken haeta vaan ruman pelin jälkeen on kyllä aikamoinen tarina selviytyjillä.

Vieläkin mie ihmettelen, että miten te pelailette Jarkkoa vastaan. Kovasti se isottelee pienemmille 400p:llään, mutta pelikaupan kaapissa on aina tilaa moisille vätyksille.

Jarkko paljastaa tuloksen vasta viikonlopun jälkeen. Mie tahdon raportista spoiler-freen.
- Sinitähti
syrja

Juu. Olinkin kans laittamas viestii, et pidän hulluu jännitykses. Ja kerron vasta raportin jälkeen. Miten peli, henkisesti vaikeinta vastustajaa vastaan meni. Jos ei se jostain syystä selviä Antzkun rapsasta.
Kovasti Anton käytti kaikkia vilunki konsteja...oli onnettaria puhaltelees noppia ja kaikkee. Yhdestä asiasta mun on pakko hiukana sanoo. Loppu puolella peliä, Antonin sotajumala seisoi yksin yhdessä haavassaan kentällä. Lähellä Korsarro myöskin yksin ja yhdessä haavassa. Mopo käännetään kohti sotajumalaa...onnistuminen toisi peräti 9 vp:tä...mopo ulvoo ja Master of the Hunt huutaa challengee...taistelu mistä vain toinen selviää...jatkuu ensi kerralla
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tämä on historiallinen raportti, koska parannan laatua lisäämällä kuvia pelitilanteista ja tunnelmista, jotka saavat lukijan olon sellaiseksi, että hän olisi ollut paikan päällä seuraamassa peliä. Niiden etsimiseen meni varmaan yhtä kauan kuin tämän tekstin kirjoittamiseen. Kun on laittanut jo kaikkea, niin alkaa olla vaikeaa löytää freesiä matskua.

Huh huh, kun siitä onkin pitkä aika kun viimeksi on pelikaupalle lähdetty pelailemaan. Ruosteeseen ei tämä mies kuitenkaan ole päässyt menemään sitten tippaakaan ja päivän suunnitelmissa olisi laittaa Jarkko-setä sinne kaappiin, mihin kukkaan muu ei oikein tunnu osaavan miestä änkeä.

Mie olen aina tätä touhua ihmetellyt, että miten se on teille kaikille niin vaikeaa. Kun mies sai arvonimen ”Minotaurikeisari”, kaikki pelkäsi miehen tonnin sonnilautaa. Mie kuitenkin näytin mokomalle keskaria ja näytin mihin hän voi painua. Delffitkin olivat todella pelottavia ja kyllä muakin hermostutti ne killing blow harpyijät, mutta skinkki on aina skinkki ja kaappiin Jarkko-setä taas joutui. ”Ois ees pussauskoppi, mutq o iha tavan”, Jarkko pohtii yksinään pimeässä.

Nyt kuitenkin on kyseessä jonkun Faban sijaan se toinen, huonompi peli, 40k. Tai emmää tii. Voi se ihan hyväkin olla. En mää vaan oo sitä koskaan sillee kunnolla ja tosissaan pelannut. Mutta oli pelin hyvyys kuitenkin mitä tahansa, tilastot eivät ole minulle kovinkaan suotuisat tämän pelin kohdalla. Jarkko silloin joskus tuli ja käveli ylitseni örkeillään. En vieläkään ymmärrä mikä ihmeen järki on 36 kertaa ampuvissa lootissa ja jossain yhdessä mopojonnessa, joka syö 4 termosta yhdellä rundilla.

Jos tää ois Fabaa, niin mie en olisi yhtään huolissani, mutta nyt vähän tämä minun vastuuni miehen maan päälle palauttamisessa on raskas taakka kannettavaksi. Sillä on kaikkee pelottavaa forge kamaa ja spessukin juma kentällä.

Mutta mun on kuitenkin pakko sanoa yksi asia. Jarkko on siitä mukava vastus, että häntä vastaan pelaaminen alkaa yleensä jo kauan ennen itse peliä. Mind game lähtee käyntiin ihan foorumilla jo kun puhutaan siitä, että vastus olisi pelottava kohdattavaksi. Jarkko imartelee egoani sanomalla minnuu suurimmaksi vastustajakseen ja saa aikaan eeppisen tunnelman puhumalla jostain kantapäästä. Tunnelma saattaa jonkun mielestä olla seksuaalisesti kiihottava, mutta tätä peliä osaa pelata kaksikin.

On aina hyvä saada vastustaja luulemaan olemaan peloissaan ja sillee. Se tekee silloin enemmän virheitä ja tahallaan myös käytin hyväksi itse pelipäivän tarjoamia anteja. Sovein pelin tunnin aikaisemmaksi kuin mitä kauppa aukeaa ja viivytin pelin alkamista tarkoituksella. Jarkko turhaan psyykkasi itseään peilin edessä jo kympiltä aamulla ja nyt hän saapuisi paikalle maansa myyneenä ja väsyneeni kun peli ei alkanutkaan kun piti ja herättiin ihan tarkoituksella tuntia aikaisemmin. Heh heh.

http://www.bajiroo.com/wp-content/uploa ... s-pics.jpg

Pelikenttääkin tehdessä mie tuumasin häikäilemättömästi omaa etuani. Jarkkoa ei paljoo kiinnosta maasto kun mokoma on sellainen hurjapää, että menee ihan minkä tahansa kokoisesta raosta prätkillään. Enemmän maasto on minun vastustajani sen rajoittaessa liikkuvuuttani ja loppujen lopuksi myös ampumistanikin. Jarkko pääsee mobiliteettinsa kanssa melkein aina ampumaan suotuisista paikoista kun minun dredini saattaa joskus olla pakottamatta Jarkkoa jinkkailemaan.

Ei niin saa tapahtua ja taitava pelaaja hakee omaa etuaan aina mahdollisuuksien niin antaessa. Koskaan milloinkaan en normaalisti pelaisi näin vähillä maastoilla, mutta poikkeukselliset vastustajat vaativat poikkeuksellisia keinoja. Jarkko selvästi oli menettänyt psyykkauksesta saaneet voimansa pelin siirtymisen vuoksi kun hän ei haistellut tätä ovelaa vetoa vastustajansa toimesta. Heh, heh.

Mites sitten? Loppuuko pelaaminen ihan tähän vain? Hyväinen aika, ei tietenkään. Objektiivien laittaminenhan se vasta kivaa on. Hirveet suunnitelmat mielessä tähän alkuun minulla ja Jarkko selvästi kärsii jo uupumuksesta kun kello on jo paljon. Väsynyt mieli laittaa objektiivit kuten kuka tahansa muukin ja kun minulla raksutti rattaat päässä, pahuuden kolmio muodostui sormieni toimesta. Tämän kuitenkin tein mielessäni hymyilemättä ja minkään lihaksen jäykistymättä. Pokerinaaman pitäminen on kaiken a ja o, koska Jarkkoseni ei saa haistaa palaneen käryä. Keskelle kaikki vain, niin, että sinne kuitenkin päässään vähän normaalia pienemmällä vaivalla.

Hieman riskitouhua tämä tämmöinen, mutta voitettuani aloituksen, en voinut olla yhtään iloisempi. Se ei pelaa, joka pelkää ja Jarkkoa vastaan ei koskaan saa pelätä. Minäpäs muutankin sinne sinun puolellesi ja kannan koko armeijani vastoin kaikkia tapojani toiselle puolen pöytää. Täällä minun on hyvä olla, sillä kaksi objea odottaa noutajaansa ja kaikki muutkin ovat ulottuvissani. Siellä toisella puolella on ne hurjat kolme tankkia, joihin voisin kerran ampua meltalla ja sen jälkeen poistaa speederini pöydältä. Jos mie turbobuustaan sillä objelle, se on tehnyt tehtävänsä.

Yksi piste ei tietenkään ole kyseessä, koska nyt minulla on mahdollisuus pistää oikein kunnolla haisemaan. Mietis oikeesti hetken aikaa mitä mie sain aikaan. Jarkolla ei ole yhtään objea hallussa ja minulla on heti ennen vuoron alkua kaksi hallussa. Ascendacy suoritettu vai mikä hitto se olikaan? Prätkät, hyppyreput ja speeder turboaa keskelle. Ekan vuoron domination <3.

Ai, että mä olen hyvä pelaaja. Jarkon ilme oli jotain tämän tyylistä.

http://s2.quickmeme.com/img/73/732e0184 ... ab32d3.jpg

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin olisihan tilanne voinut olla samanlainen Jarkonkin eduksi. Ero kuitenkin tässä tulee siinä, että Jarkko on kova poika tulemaan päälle ja minulle passaa oikein näppärästi tulla samalla innolla päin keskellä oleviin objeihin, ottaa ne haltuun ja tappaa kaikki lähiksessä. Hei, mulla on fistit. Et oo enää niin kova jätkä T5:s kanssa kuin ekalla kiekalla.

Suunnitelma oli nerokas ja onnistunut, mutta se viimeistely puuttui. Sen sijaan, että olisin napannut kaikki otolliset objet ja napannut suoraan 9p kasaan, päätinkin vetää vain kahdesti scouttien viereisen objektiivin. Kai tämäkin käy. Challengekin tulee seuraavalla vuorolla tehtyä kun Jarkko kuitenkin haluaa kätellä mun kanssa jossain vaiheessa.

Ässiä hihassa mulla on kuitenkin vielä vaikka kuinka. Erinomaisia chargeja siellä ja täällä ja naureskelen vain miten Jarkko oli tuonut prätkänsä 6:n tuuman chargelle hyppyrepuilleni. Heh heh. Oispa siellä fisti, niin läski tummuisi oikein urakalla.

Sen sijaan kuitenkin kaikella voimalla hakemaan first bloodia kun ei edes yökään tullut. Heh heh. Kunnon voimanosoitus toiselle puolelle, että mun joukkojeni edessä ei kyllä nokkaansa pahemmin näytetä vaan kaikki takaisin sinne mistä tulivatkin. First blood tuli napattua nippa nappa attack bikeistä. Olivat aika kovia onnistumaan jinkeissään ja saveissaan.

Parhaimman vedon tein kuitenkin assaulteillani. En chargaa. Jätän ne tohon keskelle. Jarkko hämmentyi ja kaikki, jotka ovat lukeneet aikaisempia raporttejani, tietävät miksi vihollinen pitää saada hämilleen. Mun peliä ei lueta kuin kirjaa. Niin joo ja mi etuun tankista ulos. Ylisotajumala on myös keskellä kenttää ryhmänsä kanssa.

Jarkko pohti, että mitä kaikkea tekisikään. Liikutti tankkiaan 12”. Hölmö. Nyt se ei ammu. Mitä ihmettä? Se on fasti? Miten helvetissä tommoinen baneblade on fast ja mun rhinoni ei? Jaa-a, ota tästäkin pelistä selvää sitten. Mun dredi taitaa olla entinen sitten kun en oikein ottanut tuommoista sivuttaisliikettä huomioon coverin kanssa. 6”:lle olisi riittänyt.

Land speederikin otti niin kovasti turpaan, että oksat pois. Ihan odotetusti. Ampuu vielä samalla yksiköllä uudestaan. Joo, mitä juustoo tämäkin on. Alan ymmärtämään, miksi Pekka ja Ville menettivät elämänhalunsa täysin tätä miestä vastaan. Miekin menettäisin.

Onneksi nyt se osuu vain kutosilla. Saahan se re-rollin siihen halutessaan, mutta ei mua paljoo kiinnosta enää niiden olemassa olo. Tai noh, emmää tii mitä ajatella, jos mies ampuu niillä drediä ja saa viisi osumaa. Enkä mää vieläkään tii mitä mun pitäisi ajatella kun ne viisi osumaa tekee kolme haavaakin. En muista enää oliko seassa penejä, mutta tuossa suorituksessa oli kyllä ihan tarpeeksi ihmettelemistä.

Dredinkin tiputti keskelle mun armeijaa. Liekittää vähän ja mua ei kiinnosta pätkääkään. Tai noh, miksihän tuo mun fistini on taas tuossa ihan ensimmäisenä? Miksi mää en osaa heittää LOS:ia? Miksi mää en osaa onnistua savessa? Miksi FNP laski yhdellä kun sitä 4:sta mää tunnun niin iloisesti heittelevän tänään? Jooh, kiitos. Hei siis oikeesti kiitti ihan pirusti.

http://www.funcatpictures.com/wp-conten ... u-love.jpg

Jarkko ei enää taia pelleillä mun kanssa. Sai yllättävän nopeasti otteen pelistä aikaiseksi vaikka heikosti se alkoikin hänen osaltaan. Pitää kiristää vähän tempoa sitten omalla vuorolla vielä kun homma on edes jotenkuten hanskassa.

Kortit ovat taas minulle suotuisat ja paljon kaikkea kivaa olisi luvassa. Melta pääsee podin läpi ampumaan perseeseen. Hyppyreput pääsee liihottamaan kolmen mariinin kimppuun. Sotajumala ja termokset pääsee komentoporukan kanssa rähiseen. Nyt tummuu niin pahasti läski, että mies joutuu menemään ihosiirtoon tän touhun jälkeen jos ikinä haluaa kuulua arjalaiseen rotuun uudestaan.

Tässä kohtaa voisi vähän mainita eräästä pelin aikana ilmestyneestä asiasta. Heittojen tulokset olivat erittäin pahasti vaihtelevia. Jarkko heittelee saveja ja jinkkejä aivan liian tehokkaasti ja mitä se tekee niillä kaikilla tankeillaan on ihan naurettavaa kanssa. Mie en yhtään puolestaan tykkää siitä, että mie saan iskeä termoksillani yhteensä sen 12 kertaa ja vain 4 osuu ja vain kaksi haavoittaa! Sotajumalakin haasteessaan ei osaa sitten yhtään ja neljästä iskusta vain yksi osuu! Onneksi se on insta killi, jos säännöt vain olisivat hyvät, mutta ei kun ei. Taas juustospessu selviää hengissä, koska sen T on jostain ihmeen syystä 5.

Noh, ihan sama. Jarkon joukot hupenee. Se on tärkeintä. Overhelmin firepower. Tehty. Pistin dredin poikki ja pinoon. Mariinit tapettu. Objektiivi hallussa. Challenge huudettu ja heikosti tapeltu. Pelini on ihan hemmetin äkäistä ja voitonhakuista. Täällä on yllättävän paljon rikki asioita kentällä ja olen kahden vuoron aikana suorittanut jo 5 objea.

Psyykkasin Jarkkoa hieman, että mää pysyn mun 4p:ttä per vuoro tahdissa. 24p kuuden vuoron aikana ei ole mikään hullumpi suoritus. Ottaen huomioon kuitenkin sen keskiarvon mitä tätä setää vastaan saadaan tämän liigan aikana.

Jarkko puolestaan päätti ottaa paremmastaan mallia ja pisti itsekin vähän hanojaan auki. Ei kyynelkanaviaan, mutta se sai jostain innostuksen lähteä katsomaan vähän maailmaa. Juoksee karkuun minkä kerkeää ja suorittaa objektiiveja siinä samassa. Jätti mut yksin tohon keskelle pöytää ilman minkään valtakunnan vastustajaa.

Kuvittelin olevani ovela antaessani hänelle tehtävän valloittaa objektiivi, joka on visusti minun hallinnassani. Osasi kuitenkin liikuttaa niin joukkonsa, että en saakkaan tankkini sisältöä objelle kovinkaan helposti, koska ulospääsytie on tukittu. Perhana. Mites se nyt tollee?

Arvaa kanssa mikä mua vituttaa? Siis ihan oikeesti. Tää Jarkko tässä tykittää mun joukkoja. Tankin ottaa niin pirusti osumaa kun kahteen kohteeseen tulee luoteja. Miten ihmeessä se osuu niihin noin monta kertaa? Miksi kanssa mun 8 assaultia laski neljään mieheen kun niihin tuli vain kuusi haavaa yhteensä? Eiks niillä pitäisi oikeesti olla 3+ save eikä mikään 5+? Ylisotajumalakin jäi ilman posseansa kun FNP antaa vain 4:ia ja kaikki bolter tulitus kakkosia. Nyt siis ***** oikeesti kamoon jätkät! Mun termoksetkin selvisi meltoista, mutta sitten rapid fire oli liikaa.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 6ce347.jpg

Mun vuki. Jahas, mitäs sitä täällä saadaan. Sicarian saa ihan kohta kräkeistä. Haluaisin heittää niitä kahdeksan, mutta kun ei. Ei nää mun joukot halua olla oikein elossa. Viimeisien termoksien on parasta pistää noi mopot tosta kuuseen. Miksi mun kanssa piti saada just toi objektiivi? Mun sotajumala menee sen yksin ottamaan haltuun ja sitten kuolee noihin graveihin.

Mua kanssa huvittaisi täysin ehjillä marsuillani, joissa on fisti, mennä noihin kahteen homoon tuossa kiinni ja tappaa viimeinkin se komentoryhmän raakile pois, mutta kun piste on aina piste. Tappaako ja katsoa mitä siitä suoriudutaan vai juostakko 2” nappaamaan piste? Arvaa vaan jännittääkö heittää tuommoista runnia?

Jooh, ***** tätä peliä. Saan onneksi tehtäviä suoritettua, mutta tää tappotahti on vähän heikomman lainen. Onneksi sentään termos osasi tehdä hommansa ja iski pois maan päältä ne kolme mopoa. Jos eivät olisi kadonneet, niin mää en oikeesti tii mitä olisin tehny.

Omalla vuorollaan sitten Jarkko sai jymyajatuksen. Claim the head. Ei tartte kuin ykkösen heittää ja 9vp:tä olisi siinä. Gravit ja ihan kaikki tulitus kohti jäljellä olevia marsuja ja ylisotajumala saa haasteen vastaan. Mariineista ei paljoa jää jäljelle ja hyvin pian mie huomasin oman pelini menneen siihen, että tämä sotajumala on yksin keskellä pöytää yhdessä wuundissa, koska noppa, ja Korsarro hakee vähän motivaatiota kauempaa.

Ei munkaan vuorolla paljoa kerkeä tapahtua kun joukkoja ei ole enää paljoa siirreltäväksi ja nostan vain sotajumalan hallussa olevaa objea. Mikäs tässä seisoessa paikoillaan.

Mun mentyä jees jees linjalle ja pelin ollessa enää mielenkiintoinen ainoastaan sen suhteen, peli saikin yllättävän käänteen. Korsarro chargaa ja mie ihan läpällä päätin heittää storm boltterillani overwatchin. Melkein unohdin, mutta nähtyäni kaksi kutosta, sitä jotenkin ilahduin sen muistamisesta. Hehe, sehän voi kuolla. Taputin sitä kerran jo selkään. Perkele kun sillä on T5, niin emmää sitä wuundaa. Noh, olen ollut aijemminkin väärässä. Mutta pitkästä aikaa mie olen iloinen siitä, että mää olen väärässä. Tossahan mulla on vitonen ja kutonen!

Jarkkokin siinä vähän ihmetteli, että mitäs täällä on pääsemässä tapahtumaan ja otti noppia käteensä. Surulliseltahan siinä mies näyttää tämmöistä tilannetta heittäessään. Yksi kerrallaan lähti pienokaiset maailmalle ja ensimmäinen laskeutui juuri täydellisesti iljettävän kirkkokivipolun väleihin. Ei mitään epäselvyyksiä tällä kertaa. Tuo ei ole kirkkoa nähnytkään, joka on harvinainen ottaen huomioon mihin se laskeutui. Tuo on ykkönen. Korsarro on yhdessä wuundissa ja vielä on save heittämättä!

http://img.phombo.com/img1/photocombo/6 ... ousCat.jpg

Korsarro kuolee! Overwatch boltteriin! Claim the head epäonnistuu! Warlord killi mulle! Storm bolter owerwatchilla. Mieti. Olen tinttassut miestä varmaan 10 jo fistillä ja vain yksi on mennyt läpi. Siis oikeesti hei siis, niiq kässääx mix mua on vituttanut tämän pelin ajan? Joku korsarro ei mua vähänkään voi kiinnostaa kun ei se osu, ei se wuundaa eikä se mene panssarista läpi kun se on 2+. Mun sotajumala on kuolematon kun se itte puolestaan on vain 4+ osuminen suojanaan ja 4+ invulla yrittää pelastautua siltä, miltä ei voi välttyä.

Mutta sen sijaan se päättäkin sitten päättää päivänsä johonkin boltterin overwatchiin. Hei siis oikeesti. Kumipeitset ja tappajahevoset. Nää noppapelit on niin perseestä oikeesti. Shakki kehiin ja sassiin tai sitten kaikki Malifauxiin. Niissä peleissä ei tämmöisiä tartte kattella.

Ai niin, sää et heittänytkään sitä toista noppaa. No heitä ja sassiin. Mä haluun nähdä kuoliko se. Jaa, vain niin. Noh, kai tämä oli vain ment to be. Turha sateeseen on jäädä itkemään.

Toisaalla puolestaan Jarkko oli vähän pätevämpi. Pieksi ihan kaiken pois pöydältä, niin että tukka heilui vain. Siis pää heilui vain. Ei paljoo nähtävää niissä kahinoissa kun rikkinäiset mariinit koittaa suutansa soittaa kahdelle rikkinäiselle mopojengille.

Korsarro puolestaan sai re-rollit, mutta eihän niille ollutkaan tarvetta. Jarkko osuu kaikilla ja wuundaa kolmella. Tää on niin nähty monta kertaa. Kolme noppaa kädessä. 50-50 pitäisi olla yhdelle ykköselle mahdollisuudet, mutta niin monta kertaa on nähty ne kaksi ykköstä siellä. Ihan sama mistä hernepyssystä olivat peräisin, niin kolmea 2+:n savea vihaan heittää. Ihan oikeesti.

En ees kattonut heittämääni ja vaikka olisinkin, lopputulos oli sama. Pää kerättiin hyvään talteen ja ärsyttää. 25% pelin pisteistä tuli tässä nyt hankittua ja vain sen takia, että mää en ossaa. Pelata mie ossaan ja se tuli näytettyä taas vaihteeksi, mutta heitot olivat niin terve vaan sullekin.

Korsarron olisi pitänyt kuolla tässä pelissä. Niin paljon sai kuitenkin fististä nenulleen, että ihan pahaa tekee ajatella moista määrää.

Jarkkoa saatiin laitettua kaappiin, mutta valitettavasti hän onnistui löytämään kahvan ja pääsi ulos. 38 – 16. Syytän noppia. Ja spessua. Ja forge juttuja. Ja Jarkkoa.

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... zAmSqwFsug
- Sinitähti
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Mikä on ankarasti kielletty Sotavasarassa:

Animoidut GIF* avatarit**.
UUSI Picard/Facepalm tai vastaavat ns. "hauskat" kuvat. Kielto on ehdoton, vaikka kuinka hyvin kuva asiayhteyteen sopisi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
syrja

Ohhoh. Kylläpäs pelästytti, kun isoa ja punaista pompahti silmille. So so Antzku, mutta alat näköjään lukemaan mua kuin avointa värityskirjaa... tulokset on nyt päivitetty. Sainpas vihdoin käännettyy asetelmia ja tehtyy hiukan kaulaa petturiveljeeni. Toki tasoittava peli sillä on vielä pelaamatta.

Ai niin. Se aloittamani tarinan loppu (jos se ei jollekin tuosta Anttoniuksen raportista auennut). Korsarro siis kaasuttaa miekka tanassa kohti sotajumalaa...kops kops kops ropisee haavoja sisään sotajumalaan. 2+ panssarit pitäisi olla kovia. Nyt kuitenkin pettää kahdesti, vaikka yksikin jo riitti irroittamaan sotajumalan pään... sillä hyökkäyksellä tosiaan 9 vp:tä taskuun... ja tulin sieltä kaapista (sarana puolelta) ulos.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mua ärsyttää, että nämä Porin koiraihmiset ei ilmoita mun jokaista viestiä. Osa kuvista selvästi siis kelpaa heille. Pitää tehdä testejä, mitata tulokset ja hyvien johtopäätöksien jälkeen löydän toivon mukaan matemaattisen yhtälön, jonka perusteella voin määritellä reporttiini laittamieni kuvien ominaispiirteet ja määrän.

Musta nämä kuvat on käytännössä parhaimpia löytämiäni. Pekonikissa ja cause mischief olivat pitkään suosikkini, mutta tuo murder ja balls kuva on vain niin priceless. Serious cattinkin käyttöä olen odotellut koko kierroksen ajan.

Häviöks tää oli kyllä suoritus. Voitin Villen ja sain 19p kasaan. Hävisin Jarkolle ja sain 16p. Komentoporukasta oli 2 jätkää hengissä, Sicarian 2hp:ssa, Korsarro 1:ssä. Vikat kaksi vuoroa objektiivejakin nostetiin niin huonolla pullalla, että ei muuta voi sanoa. Mikä tärkeintä kuitenkin, Pekka ei nää kohta edes perävalojakaan.
- Sinitähti
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

El Capitan kirjoitti:Mua ärsyttää, että nämä Porin koiraihmiset ei ilmoita mun jokaista viestiä. Osa kuvista selvästi siis kelpaa heille. P
No, siivoa ne kuvat linkeiksi, niin ei tartte poistaa koko viestiä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

syrja kirjoitti:Sainpas vihdoin käännettyy asetelmia ja tehtyy hiukan kaulaa petturiveljeeni. Toki tasoittava peli sillä on vielä pelaamatta.
Syön muutaman tontun torstaina ja nähdään finaalissa, keisarin sylipuudeli.
syrja kirjoitti: 2+ panssarit pitäisi olla kovia. Nyt kuitenkin pettää kahdesti, vaikka yksikin jo riitti irroittamaan sotajumalan pään... sillä hyökkäyksellä tosiaan 9 vp:tä taskuun...
Skills that kills ;) Kyllä mä haluan kans kortteja joista ropisee ton verran bongoja :p Kuulostaa kyllä komeelta peliltä, tuota olis ollu kans hieno seurata.

Onnea Antonille pisteistä!
Make love, not peace.
Antrax

El Capitan kirjoitti:Mua ärsyttää, että nämä Porin koiraihmiset ei ilmoita mun jokaista viestiä. Osa kuvista selvästi siis kelpaa heille. Pitää tehdä testejä, mitata tulokset ja hyvien johtopäätöksien jälkeen löydän toivon mukaan matemaattisen yhtälön, jonka perusteella voin määritellä reporttiini laittamieni kuvien ominaispiirteet ja määrän.
Lähinnä me ei vaan jakseta reporttaa joka ikistä viestiäsi.
Spoonyone
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Sinäkin Brutukseni...
- Sinitähti
Antrax

No jos se on kiellettyä niin pitääkö sitä sitten mennä rikkomaan? Jos se esim vie turhaan bandwidthia foorumilta tai jotain muuta teknistä syytä.
Spoonyone
syrja

Jaahas. Tänään on pelattu Barri vs Pekka peli. Kaaos pöllytti 38-2 delluja. Pelin jälkeen Pekan dellut lähti viettämään joululomaa. Ja antoi joululahjaksi Tomille, Tanelille ja Anzkulle 10-0 luovarit. No kamppiksen sijoituksiin nuo pelit eivät olisikaan enää juuri vaikuttaneet. Jäljellä olisi enää siis grande finale. Juusto Jarkot ratkaisee huomenna kumpi on kuningas. Kaamos lähtee onneksi muutaman pisteen etumatkalta. Joten voin tarvittaessa vedota siihen :D
Pisteet päivitetty. Ja huomenna sitten homma paketissa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”