Tässä muutamia pelejä joita oli ajatuksena järjestää, jos mielenkiintoa ja osallistujia löytyy:
- Itse tulen johtamaan ´tule ja taistele´ -tyylillä 3. editionin WFB:a valmiilla armeijoilla. Eli jos haluat kokeilla retromeininkiä tai palautella unohtuneita sääntöjä mieleen, niin siihen tulee olemaan mahdollisuus vain saapumalla paikalle.
- Tuomalla mukaasi yhden maalatun kääpiön voit osallistua 1. peikonsurman Suomenmestaruuskisoihin. Alkueriä on osallistujamäärästä riippuen useampia pitkin päivää ja finaalissa ratkotaan aikanaan mestaruus.
- Ratsumiehillesi on tarjolla turnajaiset, joihin osallistutaan neljän samaa rotua edustavan figun joukkueella. Säännöt ja sarjarakenne jos kiinnostuneita riittää.
- Mordheim of Chaos. Realm of Chaos warbandit Mordheimin säännöillä. Ohjeet oman warbandin luomiseen myöhemmin. Vahva ehkä toteutumiselle.
- Judge Dredd ´tule ja taistele´. Valmis skenu ja valmiit figut. GM:n johtamana. Riittää kun tulet paikalle ja pelaat.
Esim. Rogue Trader ajan 40k kiinnostaisi itseni lisäksi varmaan monia, mutta minulla ei ole sen pelaamisesta kokemusta.
Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Vastaa tähän ketjuun tai laita minulle YV jos innostuit ja haluat olla mukana tavalla tai toisella.
-VK
p.s. Lisätietoja ja tarkempaa ohjelmaa tässä ketjussa sitä mukaa kun asioita valmistuu/varmistuu.