Space Wolf yksiköistä
-
factordunk
Space Wolf yksiköistä
Monet Wuffe-pelaajat ottavat Blood Claw packeja mielummin kuin Grey Huntereita. Mitä mielipiteitä teillä on näistä yksiköistä toisiinsa nähden, kumpaa itse käytät mielummin?
Long Fang pack on yksi harvemmin tavattava SW-yksikkö. Miksi sitä ei käytetä?
Mikä on Space Wolfeilla se got-to-have-yksikkö, jos fistihukkaset autoissaan otetaan itsestäänselvyytenä?
Long Fang pack on yksi harvemmin tavattava SW-yksikkö. Miksi sitä ei käytetä?
Mikä on Space Wolfeilla se got-to-have-yksikkö, jos fistihukkaset autoissaan otetaan itsestäänselvyytenä?
Edit: Liian hidas
Blood Clawit vs Grey Hunters.
IMO Blood Clawit ovat paljon parempia, charge on ihan murhaa.
Tosin uusilla assault-säännöillä on Grey Hunttereillakin jotain sanaa, mutta kuka niitä nyt bolttereiden kanssa edes käyttää?
Lisäksi uudet vehicle-säännöt rajoittavat molempia epämukavasti.
Itse en ainakaan Long Fangseja käytä hinnan takia, sekä sen, että jokainen osuma ryhmään merkkaa. Mukana ei ole lihamuuria, sekä sen jälkeen kun eka casualty (joka on tietenkin pack leader) lähtee, ne ovat normaali devastator ryhmä. Tosin pienempänä.
Pakkoyksikkö itselläni on venny. Yllättäen. Kova jätkä mättämään ja ampumaan, sekä aloituksen re-roll. Itse en muista peliä, jossa ei olisi tuonut pisteitän takaisin - vähintään. Maaginen resepti on: plasma cannon, heavy flamer, smoke launchers sekä extra armour. Tappaa talossa ja puutarhassa
Toivottavasti oli jotain apua.
IMO Blood Clawit ovat paljon parempia, charge on ihan murhaa.
Tosin uusilla assault-säännöillä on Grey Hunttereillakin jotain sanaa, mutta kuka niitä nyt bolttereiden kanssa edes käyttää?
Lisäksi uudet vehicle-säännöt rajoittavat molempia epämukavasti.
Itse en ainakaan Long Fangseja käytä hinnan takia, sekä sen, että jokainen osuma ryhmään merkkaa. Mukana ei ole lihamuuria, sekä sen jälkeen kun eka casualty (joka on tietenkin pack leader) lähtee, ne ovat normaali devastator ryhmä. Tosin pienempänä.
Pakkoyksikkö itselläni on venny. Yllättäen. Kova jätkä mättämään ja ampumaan, sekä aloituksen re-roll. Itse en muista peliä, jossa ei olisi tuonut pisteitän takaisin - vähintään. Maaginen resepti on: plasma cannon, heavy flamer, smoke launchers sekä extra armour. Tappaa talossa ja puutarhassa
Toivottavasti oli jotain apua.
Itse pelasin wuffeilla pienen turneen (kolme peliä) tuossa viikonloppuna kahdella grey hunter porukalla ja kahdella blood claw porukalla, kokemuksena oli että grey hunterit ovat melkein parempia, minimikokoisina suunnilleen yhtä kalliita ja molemmilla sama määrä fistejä, erona vain että grey huntereilla on arvokas ws4, josta oli monesti hyötyä, etenkin marineita (ja blood claweja vastaan wuffe vs. wuffe pelissä). Venerable ei nyt ihan niin vakuuttanut, meleeseen se pääsi kerran, silloinkin tosin ilman dredi ccw:tä, tosin se olikin samalla ainut kerta kun se maksoi pisteensä takaisin (talloi necron lordiin woundin sisään ja ajoi sen ja sen ryhmän pakoon).
Long fangsit tuntuvat ihan kivoilta, tosin itse en niitä ota juuri sne vuoksi että jokainen tappo tuntuu ihan liikaa, ekalla menee tulen jako ja loput teilaavat heavy weaponin per laaki.
Long fangsit tuntuvat ihan kivoilta, tosin itse en niitä ota juuri sne vuoksi että jokainen tappo tuntuu ihan liikaa, ekalla menee tulen jako ja loput teilaavat heavy weaponin per laaki.
-
factordunk
Itse olen nyt muutaman pelin jälkeen alkanut pitää Blood Claw packeja mieluisampana vaihtoehtona juuri sekopäisen hyökkäyksensä takia. Vaikka niillä on vain WS 3 tuntuvat ne repivän yhtä ja toista rikki, kun kaksi fistiä mahtuu autolliseen susia ja fistit lyövät yhteensä 8 kertaa hyökätessään.
Long Fang pack vetää tulta kaikilta vastustajilta, jotka tietävät kuinka kalliita ne ovat. Toisaalta kaikki tuli Long Fangeihin on pois Rhinoista, jotka pääsevät turvallisemmin perille varsinkin nyt kun TVR kummittelee pelaajia.
Long Fang pack vetää tulta kaikilta vastustajilta, jotka tietävät kuinka kalliita ne ovat. Toisaalta kaikki tuli Long Fangeihin on pois Rhinoista, jotka pääsevät turvallisemmin perille varsinkin nyt kun TVR kummittelee pelaajia.
Edit: Liian hidas
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
*Ison miehen itkua*White fang kirjoitti:Mik ihmeessä syöttää longei näkysälle. 8 bloodin tiimi eteen niin on massaa mistä poistaa ennen Longeja.
Pitikö tämä puoli vuotta vanha topikki kaivaa esiin, kun ei edes ollut mitään järkevää lisättävää olemassa olleeseen?
EI NÄIN!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.