kyllä siellä varmaan oli jo muinoin hirvittäviä demoneja necrontyrien vihanpidon vuoksi..tneva82 kirjoitti:Warppi on aina ollut olemassa. Se on vain oikean maailman tunteiden peilikuva niin sanotusti. Alunperin kun oli vain kasveja yms se oli rauhallinen mutta kun ihmiset, ja heidän tunne-elämä, kehittyivät muuttui warppi vähemmän rauhalliseksi ja ensimmäiset demonit syntyivät.Teräratas kirjoitti:Sitten vähän asian sivusta: (en viitsi uutta ketjua tälle perustaa, ja kysymys tuli tätä ketjua lukiessa mieleeni)
Onko Warppi ollut aina samanlainen paikka kuin nykyään? Eli siis onko siellä aina demonit vaanineet avaruuslaivoja haiden tapaan, jne. Vai tuliko se nykyisen kaltaiseksi Eldarien ansiosta EoT:n synnyn yhteydessä? Vai oliko koko warppia edes alunperin olemassa?
Noin siis ainakin itse olen käsittänyt.
Oliskohan Tau:t Necrontyrejä?
-
Puolijohdediodi
Otetaanpas huomioon että Necrontyrit harrasti pakastin matkailua ennen kun ne treffas C'tanit, eli voi olla hyvin mahdollista että Taut on polveutunu Necrontyreistä, haaksirikko planeetalle, ei yhteyttä muihin, aika kuluu ei mitään tekemistä "kanssakaymistä"Pizza=Abu kirjoitti:Kyllä kaikkitietävä GW kertoo kunhan keksii mahdollisimman monimutkaisen selityksen.UltimateDestroyerofWorlds kirjoitti:kyllä kiakkitietävä GW kertoo kun sen aika on.
Ja tuo juttu siitä että joukko necrontyrejä olisi lähtenyt sokkona matkalle ja unohtanut keitä olivat jne. jne. kuulostaa aika kaukaa haetulta, vaikkei minulla tosin ole parempaakaan teoriaa.
Sinä näemmä olet ollut hereillä suomenkielen tunneilla (Kapu raivostuisi varmasti tuosta). Etenkin minä vierastan sitä "teinixäilyä" (x korvaamassa ks:n). Se hemmettiin, OK?mikki kirjoitti:Ääh...ettex te tiiä että tauhan on se tekniikkaa miimikoiva jokaero siitä necron codexista?Just niit sällei jotka old onit loi...
Ja Jokaerot ovat apinamaisia otuksia, joilla oli jotain aika outoa ruumiinrakenteessaan (en muista mitä). Taut eivät oikein ole niitä... Toinen todiste taitaa olla ettei Tau käytä digi-pistoleja, eivätkä Jokaerot harrasta Tau:maista teknologiaa yleensä...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Totta, koska asiahan ei voi olla niin että Taukit olisivat vain "olleet", tottakai asiaan pitää olla jokin elämää syvempi salaisuus (jospa Taut ovatkin kaukainen old onien outposti jossa kaikki kompastuivat yhtäaikaa, löivät päänsä ja saivat muistinmenetyksenUltimateDestroyerofWorlds kirjoitti: Otetaanpas huomioon että Necrontyrit harrasti pakastin matkailua ennen kun ne treffas C'tanit, eli voi olla hyvin mahdollista että Taut on polveutunu Necrontyreistä, haaksirikko planeetalle, ei yhteyttä muihin, aika kuluu ei mitään tekemistä "kanssakaymistä"alkuasukkaiden kanssa = Tau barbaari etc...
Muttamutta, ei tuosta GW:stä koskaan tiedä mitä se keksii.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Andromedus
Keksin hyvän teorian. C´Tanit olisivat vihastuneet tälle kultille, jotka eivät palvoneet tähtijumalia vaan jotain outoa puskajussia tai jotain, niin että ne ei olis löytänyt sopivaa rangaistusta tavallisesta kuolemasta vaan paiskanneet ne Itäiselle alueelle Warp Stormien läpi että ne oli mutatoituneet ja kuolleet kaameasti. Mutta Warp Stormit ei olis tappaneet niitä vaan aiheuttanut niille muistinmenetyksen ja muokannut hieman niiden geenejä. Afcourse ne olis paiskautuneet T´au planeetalle.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Something
Ei Taut voi olla Necrontyrejä, sillä silloin niillä olis samat hyödyt ja haitat warpista kuin muillakin roduilla. Sitäpaitsi Eldarien Wraithguardit ja -lordit tehtiin ns. Anti-Necron aseina ja Games Workshop ei käytä samaa juonikuviota kahdesti, ainakaan näin ilmeisessä muodossa, ja sitten vielä Eldrad povaa Taulle suurta tulevaisuutta jota hän ei tekisi jos Taut olisi Necrontyrejä.
- Henri Ketonen
Minunkin mielestäni Taut ja Necronit omaavat yllättävän paljon samankaltaisuuksia. Koska mm. graafinen suunnittelu on GW:llä ollut aina huippuluokkaa ja tarkkaa, olisi vaikea uskoa näitä yhteensattumiksi etenkin näin lyhyellä aikavälillä mitä näiden kahden armybookin ilmestymisestä on mennyt.
Itse olin käsittänyt jossakin vaiheessa että Tau- väki olisi ollut istutettua.
Sen on voinut tehdä esim juuri Old Onet todetessaan että säästetään nyt muutama Necrontyr-laji pahanpäivän varalle. Samalla on saatettu Necrontyr-geenia hieman muunnella siten että ei näy Warpissa ja täten ei kohtaa ihmisten ja eldarien kohtaloa (vrt Pariah). Evoluutio on sitten mahdollisesti hoitanut kastijaot.
Etherealien ilmestyminen yhdessä yössä voi hyvinkin olla joku Deceiverin temppu jolla kiusata old onien epätoivoisia yrityksiä. Tai päin vastoin.
Itse olin käsittänyt jossakin vaiheessa että Tau- väki olisi ollut istutettua.
Sen on voinut tehdä esim juuri Old Onet todetessaan että säästetään nyt muutama Necrontyr-laji pahanpäivän varalle. Samalla on saatettu Necrontyr-geenia hieman muunnella siten että ei näy Warpissa ja täten ei kohtaa ihmisten ja eldarien kohtaloa (vrt Pariah). Evoluutio on sitten mahdollisesti hoitanut kastijaot.
Etherealien ilmestyminen yhdessä yössä voi hyvinkin olla joku Deceiverin temppu jolla kiusata old onien epätoivoisia yrityksiä. Tai päin vastoin.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Jotkun ihmiset on huomannu että tau kehittyy paljon nopeammin ja on liittynyt niihin (http://www.warhammer.com/40kuniverse/wa ... iaries.htm), luultavasti siksi koska kun Emperor joutui valtaistuimelleen imperiumin kehitys lakkas...
´´War never changes´´
No tuskimpa johtui siitä.Mont´au kirjoitti:Jotkun ihmiset on huomannu että tau kehittyy paljon nopeammin ja on liittynyt niihin (http://www.warhammer.com/40kuniverse/wa ... iaries.htm), luultavasti siksi koska kun Emperor joutui valtaistuimelleen imperiumin kehitys lakkas...
Kyllä lähtökohta on se että TAU:n sisäpolitiikka ja sosiaali ideologia on _hieman_ inhimillisempää kuin keisarikunnan fasistityrannia.
Sitäpaitsi on hieman kivempi liittyä viholliseen kuin joutua vihollisen listimäksi. Ja jos liittyminen tarkoittaa edes jonkinlaista vapautta ja siedettävää elämämää niin sekin kummasti inspiroi.
No meni taas offtopics.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.