"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helsinkiin Games Workshop13.9.2003!!!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Dru Perim kirjoitti:olenko tervetullut käyttämään näitä miniatyyrejä
a) Chaos Boyzien turnauksissa
Aivan taatusti. Jollei GW esim. rupea maksamaan meille palkkaa, jolloin tietty pelaamme heidän säännöillään. Eipä taida olla todennäköistä.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Archon Everhate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Archon Everhate »

Dru Perim kirjoitti: c) Mustassa Suden turnauksissa
Tube repi kielen suusta, eli tottakai saa.
What do you mean "Only the figures may charge." and why are you taking away my axe?
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Olisnyt ees tuonut sen turkuun :(. Mut kyl hän se hienoa että voidaan vinoilla Samoalaisille et meil on geeeweee...
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

en tiiä onks tästä sanottu, mutta sinne tulee varmaan store order point ja dogs of war figut
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

makebou. kirjoitti:en tiiä onks tästä sanottu, mutta sinne tulee varmaan store order point ja dogs of war figut
Dogs of war figuja en uskoisi tulevan, koska niitähän ei valmisteta tällä hetkellä. GW:n liikkeeseen tulee periaatteessa juurikin sama tuotevalikoima mikä on tilattavissa muihinkin liikkeisiin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Realsanta

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Joo pitää munkin vähän kommetoida kun kaikki muutakin sitä tekee :D
Tapasin tuossa keväällä(huhtikuun hesan fantsulla) Deanin In market trainingin yhteydessä Ihan asiallinen heppu, mutta se lupas tulla käymään kaikki "meidän" putiikit läpi.

Ei ole näkynyt lieneen kiirus ollut/unohtanut olis vaan saanut sen elite store titlin, mutta epäilen vaikka se kävisi niin sitä ei tuu kun ei oo tarpeekse kamaa hyllyssä vai pitääkö kaikki mahdollinen hyllyssä aina vai tilauksen päässä?

kovasti se silloin sano ettei ne kilpaile Fantsun kanssa vaan tekee yhteistyötä.
Flesh is weak
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Miten tämä Mail Order hommeli näissä kaupoissa oikein toimii? Tilataanko ne figut ynnä muut sälät sinne kauppaan josta ne sitten haetaan vai miten?
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

JarLoz kirjoitti:Miten tämä Mail Order hommeli näissä kaupoissa oikein toimii? Tilataanko ne figut ynnä muut sälät sinne kauppaan josta ne sitten haetaan vai miten?
Musta Susi palvelee ainakin juuri noin. Vaihtoehtoisesti voimme toki lähettää palikat postilla kotiinkin kunhan ne ensin liikkeeseen saapuvat.

GW:stä en tiedä mutta hyvin outona pitäisin jos ei heiltä myös vastaavaa palvelua löytyisi.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

jos ja kun tämä GW:n oma kauppa nyt sitten lopultat tulee, toivottavasti sitä sitten mainostetaankin ihan perkeleesti (sorry!) Siis nyt kun olen reissannut ympäri suomea, kaikki figuja myyvät kaupat (kuten fantsu) on ollut jossain kaukana, tai sitten ilman minkäänlaista mainostusta..
pahin esimerkki oli turun fantsusta, joka vihdoinkin löytyi kunhan vain löysi sen pienen vihreän logon siinä ovessa (nimeä ei kuitenkaan ollut missään) sillä nykyään kaiken näköiset kaupat aina pienestä kukkaliikkeestä asti pistää mainosplakaatin jossa ainakin lukee kaupan nimi selvästi, eikä sitä tarvi etsimällä etsiä katukuvasta, kun taas näköjään kaikkien figu/rope kauppojen tyylinä on ollut sellainen piilomainota.. elikkä figuja todella tarvitseva kyllä löytää kunhan tarpeeksi kauan ettii... sama juttu on myös mustan suden kannallta.. pistäkääs edes siihen valkoseen paperiin (tms.) mikä siinä ikkunassa on hieman isommalla se MUSTA SUSI Ky - Figu-kauppa tms... vai onko vieläkin suomessa pelkoa että juuri mainostavaan kauppaan joka myy jotain muuta kuin päävirran ostettavissa olevaa, tehdään sitten murtoja ja ilkivaltatekoja enemmän? lisää esimerkkejä on kotikaupungista porista, johon tullut figukauppa mainosti ainoastaan kauppa rakennuksen ovessa ensimmäisen viikon, eikä sen jälkeen ole ollut paljon mitään.. yleensä pienemmätkin pistää lehteen ilmoituksia... tai edes sellaisen mainos-plakaatin ikkunaan tai talon seinään, jotta ihmiset voisivat huomata että tällaisia kauppojakin on tällä paikkakunnalla.

[edit] varsinkin kun on jossain vieraassa kaupungissa olisi hyvä saada jostain kauppakeskusten yleisnäkymästä tietoa missä tällaiset liikkeet sijaitsevat... ettei niitä tietoja tarvitsisi aina ennen lomalle lähtöä kahtella netistä.. (esim. jos ottaa maalattavaa mukaan kuten allekirjoittanut teki...)
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

@Thorwald, tuskin tarvitsee huolehtia ainakaan GW:n mainonnasta ja promootiosta. Kavereilla on kuitenkin sen verran kokemusta ja resursseja tukenaan liikkeen perustamisesta. :)

Mitä Mustaan Suteen tulee, niin paloturvallisuuslainsäädäntö estää Itäkeskuksen käytäville mainos/opaskylttien ym. vastaavan asettamisen. Liikkeen edessä jo vuodenpäivät olleet kadun kunnostustyöt taas puolestaan varsin tehokkaasti estävät kadullekkaan kylttien asettamisen.
Ja miltä ikkunat näyttävät lienee makukysymys, mutta kyllä ainakin omasta mielestäni ne Warhammer FB ja 40k kyltit erottuvat edukseen. :|
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

ne kyltit kyllä näkee... (jos kattelee siitä kitymarketin parkkipaikalta...) mutta koko tuon jutun tarkoituksena oli se että kyllä kauppoja saa mainostaa.. niitä suorastaan täytyy
musta susi oli nyt vain yksi näistä (näytti jotenkin yksinäiseltä...)
ja totta se katu-työt mitä siinä oli häiritsee moista mainostusta kuten myös liikennettä siinä.
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

ankara halla kirjoitti: Mitä Mustaan Suteen tulee, niin paloturvallisuuslainsäädäntö estää Itäkeskuksen käytäville mainos/opaskylttien ym. vastaavan asettamisen. Liikkeen edessä jo vuodenpäivät olleet kadun kunnostustyöt taas puolestaan varsin tehokkaasti estävät kadullekkaan kylttien asettamisen.
Ja miltä ikkunat näyttävät lienee makukysymys, mutta kyllä ainakin omasta mielestäni ne Warhammer FB ja 40k kyltit erottuvat edukseen. :|
OT viesti hyvän asian puolesta.
Henkilökohtaisena kokemuksena voisin sanoa, että en olisi Mustaan Suteen yksin ensimmäisellä kertaa löytänyt kovinkaan helposti, vaikka olinkin nähnyt valokuvan paikasta sekä tiesin, että se on jossain CM:n parkkipaikan läheisyydessä... Ikkunassa olevat valkomustat lappuset eivät kyllä todellakaan näy :(
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Tasoittaja kirjoitti:hmm... GW suomeen... Onhan se hieno homma, mutta mitä uutta se voi tarjota, muuta kuin halvemmat hinnat? Tuskin niitäkään. Fantsussa on kuitenkin jo melkein kaikki, ainoastaan jotain ihme vanhoja ukkoja ja puuttuu ja osia ei saa ostaa erikseen, mutta ei niitä kuitenkaan tule kovin usein ostettua, niin että en mä mitään tolla uudella liikkeellä tee. Kyllähän siellä pitää katsomassa käydä... onhan se sentään GW:n liike. Mä tuun kyllä jatkossakin käyttää fantsua, koska sinne menee yhtä kauan kulkea. Kuka sanoo että sinne edes tulee avajais tarjouksia. Eihän ne koskaan ennenkään mitään joulualea oo pitänyt?!?!?!?
Ööh tää o taas joku ubraani legenda, kuulee aina välillä että gw:eessä on halvemmat hinnat, mutta kun ei o, ainoastaan joulu alet ja vastaavat. Ja tota pieneissä gw:ee liikeissä ei oo vanhoja ukkoja yleensä vaan ne pitää tilata en kyllä oo tähä menessä kuullu muuta kauppaa jossa o valmiina ne ku gw:ee nothingham store :D (jos siis meinasit että fantsusta puuttuu ne). Ja tota mun tietääkseni melkee jokasessa uudessa gw:een liikkeessä on ollut jonku näkönen avajais tarjous, että kai tonnekki tulee joku (esim joku halpa army deali uusille pelaajille).
Chaos Marine

Viesti Kirjoittaja Chaos Marine »

Kävin juuri Tukholman GW:n liikkeessä ja siellä oli kyllä ihan eri meininki kun Tampereen fantsussa.(fantsu on silti ykkönen :D ) Oli kolme isoa peli pöytää, jotka kaikki olivat kovassa käytössä, myyjät opettivat nuoria alottelevia pelaajia, tuotteita oli niin paljon että päätä huimasi. Pitää tietenkin ottaa huomioon että Tampereen fantsu on pienempi liike ja niillä ei ole yhtä iso asiakaskunta, mutta eiköhän toi GW:n liike suomessa ole aika hyvä asia harrastuksen kehittymisen kannalta. (lisää tapahtumia, ym) :D Itse ainakin odotan liikkeen aukeamista innolla ja eiköhän niille tuu jotkut suomen kieliset www-sivutkin josta me kaikki Tamperelaisetkin voidaan tilata kaikkea hienoa, mitä ei välttämättä löydy paikallisesta liikkeestä.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan murska voitto!
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Tavallaan hyvä, että Gween kauppa tulee ja tulee myös hyvälle paikalla. Lähelle bussien päätepysäkkiä.
Isä ei tykännyt fantsun ilmapiiristä... no enpä oikeastaan minäkään, seinillä on puolialastomien naisten kuvia, pääkalloja, irvisteleviä hirviöitä, myyjät ovat lävistyksien ja tatuointien peittämiä heppuja...
Kai GWeen kaupan hönkilökunta joutuu vetämään GWeen rytkyt niskaansa? Siis sellaiset punaiset paidat.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Yup. Ja ystävällinen palveluasenteen kanssa. :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Chaos Marine kirjoitti:Kävin juuri Tukholman GW:n liikkeessä ja siellä oli kyllä ihan eri meininki kun Tampereen fantsussa.(fantsu on silti ykkönen :D ) Oli kolme isoa peli pöytää, jotka kaikki olivat kovassa käytössä, myyjät opettivat nuoria alottelevia pelaajia, tuotteita oli niin paljon että päätä huimasi.
Tuo on täysin totta (kävin tuolla itsekin nyt kesällä) mutta en pannut sen kummemmin merkille uusia tuotteita verrattuna Helsingin fantsuun. Mutta totta, meininki oli huipussaan! :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Siis Fantsua ei ole suunniteltukkaan silmälläpitäen "kersax-babba-betalar" juttuja... Kun likkeessä myydään muutakin, kuin WeeHoota, ja aluksi asiakaskunta on varmaan ollut parikymppistä opiskelija-ropettajaa...KAI.... niin kai siellä saa klassiKal anime, manga jne. julisteita pitää.... tämä oli sitten lähinnä vastaus tohon Teurastajan juttuun... (nothing personal) ;)
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

Teurastaja kirjoitti:Tavallaan hyvä, että Gween kauppa tulee ja tulee myös hyvälle paikalla. Lähelle bussien päätepysäkkiä.
Isä ei tykännyt fantsun ilmapiiristä... no enpä oikeastaan minäkään, seinillä on puolialastomien naisten kuvia, pääkalloja, irvisteleviä hirviöitä, myyjät ovat lävistyksien ja tatuointien peittämiä heppuja...
Kai GWeen kaupan hönkilökunta joutuu vetämään GWeen rytkyt niskaansa? Siis sellaiset punaiset paidat.
Mä olen asioinut Helsingin Fantasiapeleissä yli kymmenen vuotta, siitä lähtien kun se sijaitsi siellä Runeberginkadulla. Tuntumani on, että palvelu parantui kun parta alkoi kunnolla kasvamaan - ehkä oma käytöskin on parantunut, vaikea itse mennä sanomaan. Viime aikoina olen kylläkin nähnyt pikkulapsiakin palveltavan siellä ihailtavan kärsivällisesti.

Itsekin olen joskus nakittanut äidin ostamaan figuja Fantasiapeleistä - kuulemma myyjät olivat hyvin kohteliaita. Vanhempani ovat tosin sen verran vapaamielisiä, etteivät paljoa stressaa vaikka tiskin takana seisoisikin ilmeinen saakuli.
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Siis ei ulkonäköä pidä tuijotta.... Fantsun työntekijät on siellä, koska ne on HYVIÄ työntekijöitä... ja kauppahan on FANTASIAPELIT
, ei geewee-wee-and-our-public-relations... ja mun puhinasta ei sitten tartte vetää hernettä nenään, eli moi vaan! :)

[adminedit: Tiedätkö, että puhut harvinaisen paljon en-sano-paskaa-koska-sitten-sanottais-taas-että-kiroilen-vaikka-paska-ei-ole-kirosana? -Weekender]
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”