"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

poista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

joo oon aatellu lukee jonku noista mut en oo löytäny mistään (paitsi kirjastosta enkä halua lainata vaan ostaa) pitää varmaa katto itiksestä :D
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Itse olen lukenut slayereitä "vain" tuohon Beast-slayeriin ja sen perusteella voinen sanoa, että eka troll-s. oli lähinnä novelleja. hupaisia kyllä mutta vitsi vanheni aika nopeasti. Skaven-s. oli ehdottomasti parasta mitä sarja oli tuottanut, suosittelen.

Loppu onkin sitten suoraan hevosen perästä. Noniih, tehdään Thanquolista klovni ja polkastaan tommonen hyhmän hamuaja, joka nirhataan tuossa parilla sivulla ja kaikki on onnellisia. Justa joo. :roll: Kertokaas onko loppukin pelkkää rahastusta?

Mutta sitten päästään tuohon Condrad-trilogiaan, jonka GW on äskettäin uudelleenjulkaissut. Siinä on oikeasti syvällistä tulkintaa kaaoksesta ja oikea tarinakin taustalla. Ellei Gw ole paljon muuttanut sitä sitten viime painoksen. Itselläni kun on alkuperäinen 80-luvun versio hyllyssä.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Jazak

Viesti Kirjoittaja Jazak »

Olen lukenut skavenslayer kirjan suomennettuna versiona.
Kirja on muuten ihan "normaalia" fantasia tarinaa, mutta suomennokset ovat loistavia! :(
Esim:
Skyre = Kirske, Gutter runners = ränniritarit...yms..
Kyllä monet hymyt väänsin lukiessani sitä kirjaa...
heheh
"Kill,kill!"
-Warlord Queek
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mahtisonni kirjoitti:Olen lukenut skavenslayer kirjan suomennettuna versiona.
Kirja on muuten ihan "normaalia" fantasia tarinaa, mutta suomennokset ovat loistavia! :(
Esim:
Skyre = Kirske, Gutter runners = ränniritarit...yms..
Kyllä monet hymyt väänsin lukiessani sitä kirjaa...
heheh
Hyvänä lisänä vielä "maailman reunan vuoret" (eli siis world edge mountains) sun muut paikan nimet. Sitten kun jostain syystä skaveneita tai goblineita ei olla millään tavalla suomennettu, tuntuu omituiselta lukea kun "gotrek surmaa goblineita ja skaven sotureita maailman reunan vuorilla" :)

No joo, ite oon aloitellut lukee tuota peikonsurmaa ja kyllähän se ihan hyvä kirja on lukuunottamatta suomennoksia!
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Aloitin tässä dragonslayeria. Alku on ainakin ollut erittäin hyvälaatuista (verrattuna edelliseen aika kuivaan daemonslayeriin.) Nauraakin sai muutamaan otteeseen :D
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

On tullu luettua kaikki Beastslayeriin asti. Englanniksi niitä on vain jostain syystä mukavampi lukea, tiedä sitten johtuuko se kiinnostavista(?) suomennoksista vai alkuperäiskielestä.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”