Figu joka oli vaikein kasata?
Mun veemäisimmät on varmasti olleet dark eldarin ravager .. tai talos tai sitten taun broadsaidit.
Ravageriin ja talokseen oli yksinkertaisesti pakko tehä 2x suurempi kolo mihin sitten tunkea paksumpi flyingbeissin tikku. Oli kiva katella illal 2 tuntia ku ravager oli suorassa, pelkästään huomatakseen aamulla, että se beis oli mennyt rikki.
Broadsiden railgunien kanssa on saanut tapella, painavat aseet liimattuna verrattain pieneen kohtaan = ne tykit lähtee irti suht usein. Hmm.. tota kolon suurentamista piti kyl soveltaa tohon hammerheadiinki. (mä inhoon flying beissei)
Ravageriin ja talokseen oli yksinkertaisesti pakko tehä 2x suurempi kolo mihin sitten tunkea paksumpi flyingbeissin tikku. Oli kiva katella illal 2 tuntia ku ravager oli suorassa, pelkästään huomatakseen aamulla, että se beis oli mennyt rikki.
Broadsiden railgunien kanssa on saanut tapella, painavat aseet liimattuna verrattain pieneen kohtaan = ne tykit lähtee irti suht usein. Hmm.. tota kolon suurentamista piti kyl soveltaa tohon hammerheadiinki. (mä inhoon flying beissei)
For the greater good!
AIVAN, mutta pienen patentin ansiosta nekin ovan pysyneet kasassa. Flying Baselle rautalanka "teline" joka pitää painavan pään ilmassa. Pienissä aluksissa ei ole tätä ongelmaa, mutta kasasin kaverin SM Battle Bargen ja sitä ei saa mitenkään pysymään siinä tikun päässä niin ettei hajoaisi. Turbiinien väliin rautalanka viritys mikä kiertää basen tikun varresta. Kyllä toimii.IG Trooper kirjoitti:BFG:n battleshipit. AAARRGGHH!!! Metallisia ja flying baselle.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
- Henri Ketonen
1, Ravager. Tämän etovan pirulaisen ne aseita oli täydellisen mahdotonta laittaa sekä ampujaan että Ravageriin kiinni, johtuen sen aseen ja Ravagerin välisen tangon käsittämättömästä pienuudesta. Vai olikohan mulla vaan virheellinen kappale... Tosin kummakin niistä tangoista olivat saman kokoisia.
2, Tomb Spyder. Oli joka palanen väärän kokoinen ja väärässä asennossa. Ja liimauskohdat olivat tympeitä.
3, Heavy Destroyer, jonka sen gauss-tykin piippua pitkin oli valujäämää joka esti niiden tylsien fairy - puykien kiinnittämisen.
2, Tomb Spyder. Oli joka palanen väärän kokoinen ja väärässä asennossa. Ja liimauskohdat olivat tympeitä.
3, Heavy Destroyer, jonka sen gauss-tykin piippua pitkin oli valujäämää joka esti niiden tylsien fairy - puykien kiinnittämisen.
zqmfgb
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
zakug_the_insane
Väärin, jos ne siivet eivät ole metalliset, et tiedä mitä on liimata dragonille metallisia, todella painavia siipiä. Sellaista 5. editionissa.Zherec kirjoitti:Thirsterin siivet ovat kyllä kaikkein pahimmat. Siinä on tekemistä että saa ne upotettua vääränkokoisiin koloihin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Thirsterin siivet ovat metallisia.
Muutama vinkki niille joille yleisesti metalliosien liittäminen toisiinsa tuntuu vaikealta:
Pese metallifigut aina ennen liimausta. Itse käytän fairyä ja kynsiharjaa. Tässä on varmaan yleisin syy huonoihin liitoksiin.
Hanki hyvää liimaa. GW:n ca liima on paitsi kallista, myös heikkoa ja hitaasti kovettuvaa. Liima threadissa lisää tietoa muista ca liimoista.
Metallifigun osat kannattaa kiinnittää pinnaamalla aina kun se on mahdollista. Aina pinnaaminen ei ole tarpeellista, mutta koskaan siitä ei ole haittaa.
Muutama vinkki niille joille yleisesti metalliosien liittäminen toisiinsa tuntuu vaikealta:
Pese metallifigut aina ennen liimausta. Itse käytän fairyä ja kynsiharjaa. Tässä on varmaan yleisin syy huonoihin liitoksiin.
Hanki hyvää liimaa. GW:n ca liima on paitsi kallista, myös heikkoa ja hitaasti kovettuvaa. Liima threadissa lisää tietoa muista ca liimoista.
Metallifigun osat kannattaa kiinnittää pinnaamalla aina kun se on mahdollista. Aina pinnaaminen ei ole tarpeellista, mutta koskaan siitä ei ole haittaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..